Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 5:56, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Podaj jakiś link że zdjęciem o jaką wytłoczona podkładkę ci chodzi bo jedyne co jest między łożyskiem a zamachem to podpora wału .
Ostatnio zmieniony przez Fifa9426 dnia Śro 5:57, 02 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:31, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Ja rozumiem że Nowy Rok i szampan ... . Niem niej odradzam jednoczesne picie i składanie silnika. Uprzedzam że wały same się nie dystansują, bez względu na ilość wypitego alkoholu. Wał ma być dystansowany względem przedniej podpory i zamocowany tam bez możliwości przesuwania się. Korby mają być możliwie po środku otworów w bloku. Należy sprawdzić dla obu korb bo ich rozstaw nie koniecznie zgodny jest rozstawem bloku. Podkładka falista wchodzi w przetłoczenie tej przetłaczanej, po to owe jest.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 10:52, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki Wojtek za odpowiedź, Fifa już teraz wiem jak powinno być, bo podkladke zakładałem odwrotnie i zamach słabo mi siadał. Słuchajcie mam nowy wałek od światka, popychacze krote miałem maja delikatnie wytarta , nierówna powierzchnię styku z wałkiem czy zostawić tak czy je przyszlifowac, bo nowe to znów wydatek. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:03, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Już wiem o jaką podkładkę chodzi , u mnie w uralu 650 jej niema . Ja szlifowałem u siebie , myślę że chodzi o to żeby powierzchnia popychacza była rowno zeszlifowana . |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:17, 02 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Popychacze są utwardzane powierzchniowo. Przeszlifować można na magnesówce, Trzeba sprawdzić twardość po zabiegu. Nowe często bywają wątpliwej jakości. Poszukaj kogoś w okolicy co się zna na Ruskach, niech ci pomoże, naprawa przez internety to słaby pomysł. Niestety to trzeba pomacać i zobaczyć aby ocenić co i jak robić. To nie Japonia gdzie masz serwis limit i nowe części które wprost pasują i są odpowiedniej jakości.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 19:37, 03 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
A właśnie.. Wojtek to chodzi o to żeby samemu pogrzebać i zrobić wtedy najwięcej jest frajdy, póki zapał jest trzeba działać, skrzynie ogarnąłem sam wcześniej, nie było to skomplikowane, silnik... No cóż z Waszą pomocą powinienem dać radę, a popychacze może gdzieś przeszlifuje, choć widziałem gdzieś szlifowanie na wiertarce stołowej ale to chyba duża lipa |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 20:44, 03 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Skoro się da szlifować na wiertarce, to raczej nie nadają się do zakładania. Normalnie to łapie się popychacz w mały uchwyt tokarski i to łapie magnesówka. Następnie normalnie zabiela kamieniem. Rozumiem że samemu chcesz pogrzebać, tyle że jak coś pójdzie nie tak i polecą części za kilkaset zł to będzie przykro. Dla tego lepiej to robić pod nadzorem kogoś bardziej doświadczonego, przynajmniej pierwszy raz. Nie da się tego zrobić przez neta, przekazać lat doświadczeń w kilku postach. Jak jest wszystko, czyste i pasujące to składanie takiego silnika zajmuje 2-3 godziny. Przygotowanie znacznie dłużej.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 8:34, 04 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
adam76-02 napisał: | Wojtek to chodzi o to żeby samemu pogrzebać i zrobić wtedy najwięcej jest frajdy. |
Tylko później nie pisz, że rusek to syf, którego trzeba wiecznie naprawiać.. |
|
Powrót do góry |
|
|
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 11:20, 04 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Nie ta metoda z wiertarka odpada na 100%, wolę już założyć takie jak są, ale pokombinuje może znajdę gdzieś warsztat z dobrą magnesowka, a co do ruska to nie uważam że syf - widzialy galy co brały a raczej kupowały, więc spoko sprzęt jest ok, a trochę walki przy remoncie musi być.
Panowie a po złożeniu maszyny jak ja właściwie dotrzeć, na jakim oleju, po ilu km wymiana oleju. Słyszałem że trasa i wysokie obroty ale czy to tak ma wyglądać.
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek1953
Dołączył: 06 Paź 2018 Posty: 177 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: piastów
|
Wysłany: Pią 23:23, 04 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Witam Wielu wydziwia Ruski Syf ?/Guwnolit?Badziewie?/ Ruski Wieprz lubi się taplać w Błocie??To po co się Znęcacie ?/Jest taki jaki jest i Szanujmy to co mamy?? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 8:28, 07 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
krzysiek1953 napisał: | Witam Wielu wydziwia Ruski Syf ?/Guwnolit?Badziewie?/ Ruski Wieprz lubi się taplać w Błocie??To po co się Znęcacie ?/Jest taki jaki jest i Szanujmy to co mamy?? |
Ruski są super i można nimi jeździć wiele tyś km bez awarii, ale są pewne wytyczne. Np remont silnika, to nie 500zł a 5000zł.
Remont kół, to nie 300zł a 3000zł.
Itd...
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 20:44, 09 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Witam, proszę o porady na temat dociera nią silnika k 750. Jak ustawić gaźnik na pierwszy odpal mam 302.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 0:47, 10 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Założyć tak jak były, nic nie kręcić, wtedy jest szansa że odpali. Jak odpali to wtedy korygować ustawienia.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 14:51, 10 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Wojtek a jak docierać silnik. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:07, 10 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Normalnie jeździć, nie przegrzać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|