Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 15:55, 08 Paź 2009 Temat postu: Uszczelniacz od strony sprzęgła |
|
|
w skrócie
1. tydzień temu puścił ruski simmering
2. wymiana na Cortego taki jak trzeba fluorowy 50x70x10/13.5
3. dzisiaj puścił po 6km;/ Macie jakieś pomysły?? bo mi jedynie przychodzi pomierzyć koło zamachowe czy nie ma bicia na stożku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:04, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1.Posmarował olejkiem?
2.Założył odrzutniki?
3. Łożysko kryte i czym?
4.Mógł posmarować specjalnym smarem do symerów?
5. Pewniy, ze to tamtędy?
6. Czemu popsułeś motocykl?
7. Ile wazy jaskółka w locie bez obciążenia? |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:07, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1. nie żałowałem oleju, naładowałem ile wlazło, cały pływał w oleju
2. tak
3. łożysko niczym nie kryte, Natchi kulkowe
5 . wywala olej silnikowy i leci stamtąd, z podpory z nikąd nie leci bo załadowałem armatę sylikonu wokół i była uszczelka dorabiana z polonitu
6. sam się popsuł
7. pół kilo |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:11, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tiaaa. samo sie.... ;P
To sprawdź to bicie na stożku. Mogę ci podesłać stożek do osadzenia zamachu.
No a tym silikonem to tak nie szpanuj ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:23, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Okazał się własny kretynizm.
Brakuje mi blaszek między łożyskiem a uszczelniaczem. Czy ktoś posiada takowe?? Prince obiecał że poszuka ale może nie będzie miał wolnego kompletu. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 5:35, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sam chętnie nabyłbym kilka sztuk, i tych sprężynek falistych to też. |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Pią 6:21, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A to tam są jakieś sprężynki faliste? |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:16, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jest jedna i lubi się wycierać na zagięciach.
Wojt@as a nie tnie ci czasem uszczelniacza rowek po starym usczelnieniu na kole zamachowym? |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojt@s
Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:09, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
I udało mi się dostać tą blaszkę co zasłania łożysko, wygląda to tak jak na zdjęciu powyżej. Teraz zostało dobrać podkładkę falistą, z tego co wiem:
- średnica zewnętrzna musi być taka jak łożyska żeby opierało się o rant podpory czyli 72mm
- wewnętrzna min 35m
- szerokość wygięcia, tzn na ile ma być pofalowana?? 5mm? |
|
Powrót do góry |
|
|
Berg
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Sob 21:22, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
pozwolę sobie odkopać temat, bo problem podobny tylko z drugiej strony, tzn.:
1. kupiona Kasieńka z dnieprową skrzynią - mało oleju (bagnet suchy)
2. zlewam resztkę - ze 100 ml było i zalewam ok. 1,5 l Hipolu Semisyntetic GL-5 75w90
3. cieknie spomiędzy skrzyni a silnika (przekładniowy)
4. zdjęta skrzynia - wymiana wszystkich uszczelniaczy
5. zalany Hipol - też GL-5, ale tym razem mineralny 80w90 - wizualnie gęstszy
6. kopniak
7. cieknie dalej w tym samym miejscu
8. przestaje ciec, gdy w skrzyni poniżej litra oleju - bagnet suchy
nijakiej blaszki ani sprężynki tam nie było, pytanie:
powinna?
(nie bardzo mam pomysł, co jeszcze z tym zrobić)
Ostatnio zmieniony przez Berg dnia Sob 21:29, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:02, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A oring pod tulejką wałka sprzęgłowego ma?
Wotek |
|
Powrót do góry |
|
|
Berg
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Sob 22:09, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Znaczy pod bieżnią oringu?
Ma i wymienił na nowy
edit: tfu, znaczy pod bieżnią simeringu
edit2:
Czy ta tuleja powinna być na nacięciach wielowpustu, czy poza nimi? Bo u mnie jest na nich i dalej nie dała się nabić (strasznie długie te nacięcia)
Ostatnio zmieniony przez Berg dnia Sob 22:17, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:05, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, ja ostatnio wracam do korzeni starej mechaniki i zaczynam stosować odrzutniki oleum, po wiecznych wyciekach z wałka wyjściowego skrzyni oraz z wałka wejściowego dyfra. Czas sprawdzić stare dobre metody.
Pozdrawiam Gazia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Berg
Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 19:30, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
No i znalazłem. Leci ciurkiem po wielowpuście. Nie wiem, czy oring się pod bieżnią źle ułożył, czy jak, bo jeszcze nie rozbierałem, ale szczerze mówiąc, to składając spodziewałem się, że coś tam może być nie tak - nie wyglądało, jakby oring był w stanie uszczelnić to miejsce.
Będę musiał rozebrać, poprawić co się da i wcisnąć szczeliwa. Myślę o Wurth Black 250; o takim:
[url]http://www.sklepy24.pl/sklep/fox_rzeszow_pl/produkt/szczeliwo-do-silnikow-black-250-wurth/3250
[/url]
Z tego, co czytałem w katalogu producenta, to chyba powinno się nadać. Jak myślicie?
Ostatnio zmieniony przez Berg dnia Wto 19:34, 09 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:22, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
tulejka ma lekkie podtoczenie na oring .daj oring odpowiedniej grubosci na silikon i koniec tematu.tylko ladnie to umyj w benzynie wczesniej. |
|
Powrót do góry |
|
|
|