Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
molodance
Dołączył: 03 Lis 2016 Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klb
|
Wysłany: Nie 18:16, 14 Sty 2018 Temat postu: Ustawienie silnika tzn. Ustawienie zaplonu itd |
|
|
Nieaktualne
Ostatnio zmieniony przez molodance dnia Wto 16:12, 16 Sty 2018, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:01, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Tak jak w instrukcji. Tylko na początek sprawdzić znaki, bo zwykle się nie zgadzają i zapłon sprawdzać dla obu krzywek bo też zwykle jest nie równo.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 8:32, 15 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajne P.S.
Niestety kolega pyta o podstawy dostępne w każdej książce więc raczej tym p.s-em prowokuje.
Dla dniepra to chyba 0.07 , 0.1 , dla Urala może być na 0 - na obracanie paluszkiem , dniepr potrzebuje większe. Zapłon 8st-10st przed GMP.
Ale jak zrazisz do siebie forum to przy faktycznym problemie nie będziesz miał się do kogo odezwać , a ten sprzęt oferuje masę zagadek. Można dochodzić samemu , tylko że na to potrzeba lat i pieniędzy na eksperymenty - nie wiem czy warto. |
|
Powrót do góry |
|
|
|