Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 16:18, 09 Kwi 2016 Temat postu: Ustawianie zaworow pomoc zdjecie k650 |
|
|
Witam na tym znaku ustawiamy zawory czy na tej kresce powyzej wiem ze temat powielony,ale zdjecia chyba jeszcze nie bylo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Sob 16:25, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:24, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Te znaki zwykle są dość dowolnie wybite i nic nie oznaczają. Przy składaniu silnika trzeba sprawdzić ich umiejscowienie, podobno komuś się zgadzały. Zwykle nabija się własne co może być przydatne do ustawiania zapłonu. Do ustawiania zaworów liczysz suwy i to wystarcza do stwierdzenia kiedy zawór jest na pewno zamknięty, wtedy ustawiasz luz. Dokładnie tak jak w dolniaku, gdzie nie ma okienka.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 22:10, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ehhhh.Ustawiasz na mijanke .
Jak na prawym garze jeden zawor wraca z suwu i zaczyna naciskac drugi zawor to ustawiasz dzwignie a równo bo to jest wasnie ta mijanka a regulujesz zawory na przeciwległym cylindrze czyli lewym.
Ja mijanka na lewym ustawiasz na prawym jak mijanka na prawym ustawiasz na lewym-cala filozofia .
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 22:12, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 8:29, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A mijanka z wydechu na ssanie. Kończy zamykać sie wydech a zaczynna otwierać ssący. Ot cała filozofia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 12:53, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ssanie, sprężanie, praca, wydech. Tłok u góry, pomiędzy sprężaniem i pracą, oba zawory zamknięte. I tyle.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 16:40, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No dobra,ale tloki w dnieprze chodza tak samo wiec nie rozumiem jak sie np na prawym mijaja to dlaczego mam na lewym ustawiac?
Jak to jeden c... |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 17:02, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Bo na lewym masz wtedy oba zawory zamknięte. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18:41, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Piece pracują na przemian. Raz jeden raz drugi. Jeżeli na jednym zamyka się wydech i zaczyna otwierać ssanie, znaczy że drugi jest pomiędzy sprężaniem i pracą, i tego ustawiasz, bo wtedy oba zawory są zamknięte.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojciech Sikora
Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 48 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:44, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wykręć obie świece następnie przyłóż palec w gniazdo świecy, obracaj delikatnie starterem aż poczujesz początek sprężu w cylindrze następnie włóż przez otwór w świecy śrubokręt i oprzyj go o tłok powoli dojedź nim do GPZ (górne położenie zwrotne tłoka) i możesz już ustawiać zawory. |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 18:52, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie smiejcie sie ze mnie wiem slaby jestem z mechaniki ale DOSTALEM OLSNIENIA dzieki WAM ,cale zycie myslalem ze bokser ma zaplon w jednym czasie na dwuch cylindrach juz wszysko wiem dziekuje!
Ostatnio zmieniony przez progress dnia Nie 18:53, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:38, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W zadnym silniku nie pracują jednocześnie dlatego jest cos takiego jak kolejność zaplonu.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 19:38, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
PoTomek
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:01, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A IFA BK 350 to pies? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:21, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie pies, dwusuw przeciwsobny. Znaczy nie ma wyboru.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 20:30, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
R1 po 2012r ponoć spalają parami |
|
Powrót do góry |
|
|
progress
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:47, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli te znaki kole sa od prawgo cylindra? |
|
Powrót do góry |
|
|
|