Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Sob 22:41, 16 Lip 2016 Temat postu: ural zaplon problemy? znowu i znowu... |
|
|
Witam,poraz kolejny szukam rady..i bardzo prosze o pomoc.
Ural M 61,
silnik po remoncie...
12v
zalozylem gazniki PEKAR
modul zapl.elektroniczny z pomaranczowego pudelka rosyjski lub ua.
cewka ZELOMT
swiecie nowe,kable tez...
ural sie dusi podczas wkrecenia gazu...
ciezko odpala..
zmienilem ustawienia zaplonu,..
latwo pali..jedzie,nie ma mocy nie wkreca sie..
i tak na okraglo.
kolega z forum doradzil bym zmienil zaplon..
na mech.
walek jest tak jak M 72 i taki tez mam mechanizm zaplon.
chce jednak przejsc na nowwy walek,i tu schody..
czy walek od swiatka bedzie dobry?
co dalej z mechanizmem zapl?
co kupic by to gralo..
dodam ze kupilem 3 elektroniki jak wyzej pisalem..ciagle ten sam problem
gdzie szukac wyjscia?
na stronie swiatka..kilka rodzajow walka do urala..co brac?
prosze o rady
pozdr |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 17:33, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak masz walek podobny do emkowskiego to wez od Świątka walek z szersza zebatką od napedu pompy oleju i na popychacze prostokątne.
Wąska zębatka jest na walku do którego są popychacze okrągle. |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Nie 17:48, 17 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ok dziekuje / co z zaplonem?co dobrac? Co jest pewne? Mechaniczny za elektronik a jak tak to jaki? Czy koła do walka podporę tez zmienić ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 19:54, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Może masz zle znaki na rozrządzie zrobione i zle poskladales .Zaplon prameti od PoTomka albo mechaniczny.Podpore jak masz dobra to po co zmieniac???? nie kapuje |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakob
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aarhus
|
Wysłany: Pon 20:03, 18 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
problem w tym ze ciagle nie jestem pewien czy to zaplon..
glownym objawem,moze zle ide..bylo to ze ciezko palil..
a gdy odpalil,przy odkreceniu manetki odrazu zdychal..
i ciagle w okolo tego zagadnienia,i na przemian..
to nie ja skaladlem silnik..wiec to jest lamigowka,co jest co bylo a co nie..
teraz zostal mi juz tylko zaplon,ua.mechanizmy moze dobre sa..ale nie wiem cos nie gra z nimi..u nmnie,widze ze zdania podzielone czy mechaniczny czy elertr.to nie ulatwia sprawy,
znalazlem goscia na allegro, URAL 63,gosc mowi ze towar pewien,kuoilem gazniki od niego..sa dobre,chce zmienic kola rozrzadu i pojde w mechniczny modul,co myslisz Dawid? jestes specem od Urala...
co robic? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 6:39, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak gazniki sa dobrze ustawone ,zawory,rozrzad itd to zagada na każdym zaplonie.
/takie cos sie diagnozuje na szybko wiec polecam iść do kogoś co w tym siedzi.
Pomiar sprężania,sprawdzenie w jakim momencie jest iskra wzgledem tloka . Moze idz do tego co skladal silniczek i pomoże.Jak odpala i po dodaniu gasnie to czesto za późny zaplon.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 6:40, 19 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:42, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak masz założone gazniki bo czytam że masz pekary więc problem masz prawdopodobnie z paliwem bo ural ma skosy na cylindrach i jak założysz gażniki bez skośnych przekładek to paliwo dążąc do wyrównania poziomu podniesie pływak i zamknie zawór igliczny i idąc tym tokiem rozumowania to jak zwiększysz poziom paliwa tym będzie zamykał jeszcze szybciej.
Aby sprawdzić i wykluczyć bez dłubania bo nie jest wiadomo czy to akurat jest to należy podnieść przód tak do góry aby komory pływakowe były w miarę w poziomie wystarczy postawić przód na 2 paletach euro i odpalić. Powodzenia życzę i jak zgadłem to mam u Ciebie 2 flachy 0.7 |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 19:48, 21 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Co do wałka od Świątka to weż zwykły nie sportowy miałem od nich sportowy i zmieniłem owszem szybkość jest mega od 50 do góry ciągnie aż miło ale dół kiepskawy no i wir w zbiorniku 12 l / 100 no ale się jedzie to fakt. |
|
Powrót do góry |
|
|
dz@hym
Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wieś w zamojskim..
|
Wysłany: Sob 20:56, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A paliwo dochodzi jak powinno - pościągaj przewody z gaźników i odkręć - powinno lecieć jak z kranu - może odstojnik, filtry (jak masz?) |
|
Powrót do góry |
|
|
|