Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 20:29, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Zapłon nie pada w dłuższym czasie. Zdycha natychmiast na amen. To elektronika  |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Sob 9:37, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | A te chińskie gażniki to jakie mają oznaczenie ?
PZ-28 F
czy
PZ-28 D
jeżeli masz pz-28 D
to chyba nie będzie chodził
Powiem tak na wolnych będzie kopcił na czarno a na wysokich lubi walnąć w rurę
walczyłem długo z nimi i nie dałem rady założyłem PZ-28 F i stał się cud działa
zmieniłem dysze na 100 i zapierd.... |
Hius, mam właśnie te D
Koleś od którego kupowałem mówił że to nie ma znaczenia... spróbuję to teraz jakoś odkręcić... fuck!
Oby to było tylko to
Dzieki |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Sob 13:55, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ten koleś kłamał
Na której dziurce masz iglicę ? tak z ciekawości pytam
Doszedłem z kol. Tadziochem po pomiarach że oba typy różnią się komorą zawirowania
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Sob 13:57, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Sob 16:12, 13 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
iglicę mam dość mocno podniesioną, na przedostatniej dziurce, ale idę pokombinować właśnie z rusakiem to pewnie to zmienię
Dyszę mam 82 i zastanawiam się czy z tym wymiarem jest ok
Wieczorem napiszę czy coś wskórałem i jakie ust iglicy jest optymalne
a gaźniki i tak będę próbował odmienić
Pozdrawiam! |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Nie 11:34, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wiec tak. Wymieniłem świece, wymieniłem filterki na przewodach paliwowych i po przelaniu gaźników odpalił za 15 kopniakiem lekko jeszcze odbijając, choć zapłon mam ustawiony na 1 mm przed GMP.
Poregulowałem gaźniki i chodził nawet dość ładnie troszkę podkapcając ( Hius miałeś rację, a ja już oleju w cylindrach zacząłem szukać) pojeździłem 20 min i nawet na 4 biegu pod górkę szedł z kolaską bez zająknięcia - myślę sobie a niech podkapca, kij z tym, ważne że jedzie jednak za chwilę strzały z rury, słabnięcie, szarpanie... padła świeca, bo na wolnych obrotach chodził tylko na jednym garnku, szybko do domu, wymiana świecy i ogień dalej żeby wygrzać tę nową i ... padła druga - fuck!!
Obie były nowe, ale gdyby nie te świece to nawet dało się jechać tym zaprzęgiem. zastanawia mnie tylko czemu one (te świece) tak padają?
Pozdrawiam! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:46, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wklej wyraźne zdjęcia padniętych świec. |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Nie 13:24, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Nie 13:25, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Nie 13:27, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Nie 14:29, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
za bogatoo, nie miały szans się wygrzać to i popadały. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:12, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | za bogatoo, nie miały szans się wygrzać to i popadały. |
Dokładnie. Albo jeszcze jazda na niskich obrotach lub zawalony filtr powietrza. Wiemy gdzie na rurkach zamykamy/otwieramy dopływ powietrza?
astacus- Prośba. Zmniejszyłbyś te zdjęcia odrobinę? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 16:10, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Opuść iglicę jeszcze niżej przynajmniej o jedną dziurkę ustaw od nowa.
Dysze powinny być 0.90 lub 0.92 chyba żle odczytałeś,ale na razie zostaw.
Iglice zdecydowanie do dołu,
w tych gażnikach masz możliwość regulacji położenia iglicy nawet o pół dziurki zależy w który otworek wkładasz zawleczkę |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:19, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie powinny byc to iskry F75, a nie 95 ?
Oprocz opuszczenia iglic, czy wolne sa wlasciwie ustawione w tym silniku ?
Cos mi sie zdaje ze i tam jest za bogato. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 16:50, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Adam na tym etapie żadne świece mu nie pomogą,
Musi zjechać iglicami na sam dół miałem te gazniki z tym oznaczeniem
idzie ich ustawić ale jak już ich się ustawi na wolnych to od połowy gazu do maxa będzie stop bo będzie brak paliwa a jak mu włoży dysze paliwowe większe to będzie znowu to samo i tak w kółko |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:53, 14 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To jest objaw za malych needle jet / dyszy rozpylacza, tej w ktorej chodzi iglica. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|