Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 20:11, 12 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
[quote="candini2" Można coś z tym zrobić czy zostaje tylko wymiana na nowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][/quote]
Najlepsza opcja to wywalić te tłoki za stodołe w wysokie pokrzywy żeby cie nie kusiło po nie wrócić i kupić Almotowe tłoki dobrze by było pomieżyc jakie pasowanie będą miały nowe tłoki i gdyby było za ciasno to delikatnie przechonować cylindry w razie potrzeby gdyby było poniżej 0,07 pasowanie tłok cylinder. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:54, 12 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Gorsze się zakładało, przeskrobać przytarcia i kłaść z powrotem. Zwróć uwagę na rowki pierścieni przy skrobaniu. Nie wierzę że na gładzi nie zostały plamy, trzeba przetrzeć ściernym na kołku. Nowy tłok też dobre rozwiązanie. Tylko dobrać pasowanie trzeba. Gdybyś miał wiaderko tłoków to pewnie coś by się dobrało, kupująć jeden, nikła szansa że trafi się z pasowaniem. Dla tego bym skrobał ten.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 6:12, 13 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Przecież ten tłok jest chyba z łyżek i widelców przetopiony,takie skrobanie i inne tego typu kombinacje to zwykłe podcieranie dupy szkłem,poskrobie tłok przetrze papierem cylinder i za chwile bedzie to samo,na tym nie pojeździ,to moje zdanie. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 7:24, 13 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Śliczny materiał z którego ktoś wykonal ten tłok
Wykonanie po fotce też niczeho sobie . Dramat.
Kup dobre tłoki , proponuje almotowe , jak postawisz oba obok siebie zobaczysz dlaczego. Ten jest z gównolitu.
Da się to oczywiście poskrobać papierem i liczyć że do domu tym dociągniesz , ale nie padło ci to w trasie , robisz dla siebie wiec zrób to dobrze, inaczej co chwile będziesz skrobał i męczył się z tematem. Ruski jest na tyle dobry na ile się go dobrze poskłada. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:13, 13 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Nie każdy ma średnicówkę, jak widać. Wrzucanie przypadkowego tłoka choć by złotego to bzdura. Tu widać co się dzieje i można pasować. To nie Japonia gdzie jest wybór selekcji. Trzeba by znać dokładnie wymiar cylindra, jechać na jakiś większy motobazar i z mikrometrem w ręku szukać odpowiedniego tłoka.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 5:54, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wstaw od cienkiego a twe problemy znikną,:
[link widoczny dla zalogowanych]
nic tak nie będzie chodzić jak oryginały samochodowe zrobione we fabryce. Almoty też potrafią się zacierać a pierścienie od nich to była lipa , podobno coś się zmieniło ale ja bym już nie eksperymentował. Składam dla kumpla mw i mówie kup tłoki od poldka a on i tak kupił jakieś hujostwo ciemnawe w ładnych pudełkach. powiedziałem mu że będzie dupa ale chciał to wstawiłem, boje się odpalac.
Ostatnio zmieniony przez korbowód dnia Śro 5:59, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 8:04, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Cieńki jest dobrą opcją , ale to trochę więcej zabawy z silnikem. Tulejowanie garnków, inne tulejki w korbach ,tłok też lekko do modycukacji (mamy grubsze korby) , jeździ się super , ale więcej pracy żeby to poskładać. |
|
Powrót do góry |
|
|
|