|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kangur_kolczasty
Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: Wto 18:58, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, Grzech750 ma rację - pisząc że jest to hamulec fabryczny użyłem skrótu myślowego - oczywiście podzespoły są produkcji Brembo, chodziło mi o to, że tarcza jest montowana w fabryce w Irbicie. IMHO, rozwiązanie to ma jedną bardzo dużą wadę, o której się głośno nie mówi: zakładając z przodu hamulec tarczowy zrezygnowano z wzajemnej zamienności wszystkich kół w zaprzęgu. Więc jeśli złapiemy kapcia z przodu to nie założymy zapasu, który mamy z sobą, bo nie będzie pasował. Ponieważ też będę chciał zamontować z przodu hamulec tarczowy, ale zamienność kół jest dla mnie sprawą ważną, obmyślam plan własnego rozwiązania tego patentu - jak tylko mój testowy ural stanie na kołach to rozpocznę eksperymentowanie. Na chwilę obecną plan jest częściowo na papierze, częściowo w głowie, ale zapowiada się obiecująco. |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:34, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
taki przod to koszt okolo 2.500 tys zlotych ,bez kola tarczy i zacisku.cena dilera w austri . |
|
Powrót do góry |
|
|
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 16:18, 08 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
żeby niezakładać nowe posta
które zawieszenie jest lepsze dnieprowe czy uralowe?
mowa i tak dorabianym zawieszniu ewntualnie połączeniu ich cech? |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|