Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:14, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Za waszą radą wywaliłem to chińskie gówno. Obecnie mam założone k-302 i jest o wiele lepiej rewelacji nie ma bo są już trochę zajechane te gaźniki ale przynajmniej już nie przerywa. Jestem kolejnym przykładem na to że ten chiński szajs do niczego się nie nadaje. Powiedzcie mi jeszcze z jaką prędkością przelotową powinien jechać ural z wózkiem oczywiście. Niestety nie wiem jaki mam dyfer ale na czwartym biegu prędkościomierz pokazuje 40km/h, a przy takich ostrzejszych obrotach to 60km/h. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 10:28, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Na 8 dyfrze powinien kolo 80-100 bez problemow zamiatac ale czy to przelotowa haha zalezy dla kogo.Chyba ze cos nie tak ze sprzetem a odnosnie licznikow to mierzylem 3 szt i wszystkie pokazywaly o 10 mniej.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 10:29, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15:02, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam na myśli v-max tylko prędkość z jaką normalnie jedzie się na trasie z wózkiem oczywiście tak żeby nie katować silnika. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:07, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No ja dolniakiem mam zawsze 80-100 haha jak sie rozpadnie to sie naprawi ale ural lubi wysokie obroty tak ze ogien:))))hahaha |
|
Powrót do góry |
|
|
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 19:23, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie przelotowa to od 50km do 70km v-max wyciagnolem 105km/h z wozem:-)to była taka próba ile wyciśnie normalnie jeżdżę wolniej,szkoda moto na bicie rekordów prędkości;) |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 16 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:09, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Da się trzymać na trasie 80-100km/h, ale zdecydowanie wole boczne drogi i 60-70km/h. Do wolnej jazdy trzeba dorosnąć, 20 lat temu i ja cały czas trzymałem manete do spodu w związku z czym przesiadłem się na japonie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 20:35, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie trzeba dorastać. Ja jeżdżę maks 70km/h bo powyżej brak przyjemności i szkoda paliwa |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Nie 21:46, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Klapek ma rację max 70 nic się nie męczy i prędkość przyzwoita .
60 - 70
Choć 115 też jechałem a Granat z forum w kolasce zrobił się dziwnie blady jazda była noca |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 6:56, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tez wole boczne drogi ale na trasie dociskają często tirami a ja tego nie lubie wiec dodaje czesto na maxa , cierpne bo obroty sa masakryczne i tak sobie myśle kiedy ta korba wyjdzie bokiem jak narazie daje rade ale kto wie ) |
|
Powrót do góry |
|
|
|