Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 19:21, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Co do 3 i 4-go pkt.się zgadzam ,ale nie awaryjne ,prosta konstrukcja i tyle .Pali dużo to fakt,ale jaki rusek pali mało ?.Klepie dzwoni rzęzi ale jedzie i to jest to.Ja po remoncie swojej Kaśki jeżdziłem dużo dookoła komina ,ale niepewnie !,ale autopomoc z linką była pod telefonem /żona/,jak ją objeżdziłęm wyregulowałem to teraz śmigam dalej bez obawy.Poprostu zaprzęg trzeba ujeżdzić niczym konia pod siodło !! . |
|
Powrót do góry |
|
 |
kudlaty74
Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:01, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
mimo,że jestem nowy to pozwolę sobie dorzucić "pięć groszy" do dyskusji.
Co do dniepra czy urala to się nie wypowiem bo za mało użytkowałem ale co do kasi to uważam,że jest to motocykl który przy prawidłowym głównym remoncie i późniejszej normalnej eksploatacji i serwisie nie powinien stroić fochów.Fakt paliwożerna bestia jest choć w czasach kiedy jeździłem na unikatowym dyferku (9x27 tak tak wiem,że niespotykany bo wykonany w kraju) przy predkości przelotowej 100-110km/h paliła mi ok 5-6l /100km (kolejna rzecz w którą pewnie nikt nie uwierzy ale mam świadków tzn poprzednich właścicieli mojego motocykla) fakt przy tym przełożeniu to jazda tylko po utwardzonym bo sprzęgła szkoda,lecz odgłos silnika przy 90km/h ok 1/3 obrotów niezapomniany.
Wracając do wątku zgodzę się z przedmówcami,że bez zacięcia do mechaniki,kilku przeróbek ułatwiających życie,oraz stalowych nerwów(mimo wszystko) jest to motocykl trudny dla początkujących w radzieckich konstrukcjach.lecz nie zgodzę się z dziwnymi zachowaniami typu zarzucenie palenia bez powodu po kilku dniach stania,wyciekami niewiadomego pochodzenia czy innymi niespodziankami.
Gdyby jednak kolega chciał zakosztować tych "ekstremalnych" doświadczeń to popieram decyzję o kupnie boxera a na dowód tego,że da się tym jeździć mogę być przykładem ponieważ moją Kaśką pojechałem do Irlandii przez Uk .
(wszystko mogę zostawić w kraju ale nie motocykl)
Wiec życzę powodzenia i pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 13:50, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A jakeś jechał przez UK to przekładałeś kierownicę na lewą stronę? |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 14:15, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | A jakeś jechał przez UK to przekładałeś kierownicę na lewą stronę? |
Na prawą Grzesiu, na prawą  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 15:03, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No tak masz rację, już przed tym długim łyk-endem mi się wszystko kiełbasi.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Sob 10:57, 28 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
witam jeśli poczytałeś to wszystko i nadal myślisz nad tym to rozwiązanie proste określ budżet i kup motor ten sezon i tak raczej odpada jazda na jakieś dalekie trasy ale w koło komina możesz poganiać
po mojemu to tak : 1 kup coś z wózkiem a czy będziesz z tym jeździć to inna sprawa ale sprzęt z wozem i bez +-ta sama cena
2 moto kup na chodzie . ma odpalić i jechać wiadomo że za 3 czy 4 koła to nie ideał sprawny
3 wygląd zewnętrzny ???kompletny w miarę nie dziurawy do swojej wizji doprowadzisz go zimą (albo go sprzedasz i nigdy na wschód nie spojrzysz )
4 PAPIERY nie pchaj się w sprzęt bez papierów min. to odprawa + dowód + umowy najlepiej jak są jeszcze tłumaczenia i opłaty krajowe (cło przegląd ) ważne są też wszelkie upoważnienia ...
po takim zakupie najpierw pojeździj kilka dni określ co jest do zrobienia i w jakiej kolejności pierwsze zmień oleje , świece itp ja w dyfrze miałem kaki glajch że czasem 1 brakowało a benzyna nie chciała za bardzo tego rozpuścić
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Nie 16:23, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
koltun_m napisał: | witam jeśli poczytałeś to wszystko i nadal myślisz nad tym to rozwiązanie proste określ budżet i kup motor ten sezon i tak raczej odpada jazda na jakieś dalekie trasy ale w koło komina możesz poganiać
po mojemu to tak : 1 kup coś z wózkiem a czy będziesz z tym jeździć to inna sprawa ale sprzęt z wozem i bez +-ta sama cena
2 moto kup na chodzie . ma odpalić i jechać wiadomo że za 3 czy 4 koła to nie ideał sprawny
3 wygląd zewnętrzny ???kompletny w miarę nie dziurawy do swojej wizji doprowadzisz go zimą (albo go sprzedasz i nigdy na wschód nie spojrzysz )
4 PAPIERY nie pchaj się w sprzęt bez papierów min. to odprawa + dowód + umowy najlepiej jak są jeszcze tłumaczenia i opłaty krajowe (cło przegląd ) ważne są też wszelkie upoważnienia ...
po takim zakupie najpierw pojeździj kilka dni określ co jest do zrobienia i w jakiej kolejności pierwsze zmień oleje , świece itp ja w dyfrze miałem kaki glajch że czasem 1 brakowało a benzyna nie chciała za bardzo tego rozpuścić
pozdrawiam |
Słusznie prawi wina Mu dać!  |
|
Powrót do góry |
|
 |
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Nie 22:00, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a dziękować dziękować wina i pacierza...
do mego wywodu jeszcze pierścionki dorzucę |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 7:04, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
koltun_m napisał: | a dziękować dziękować wina i pacierza...
do mego wywodu jeszcze pierścionki dorzucę |
Wymieniłbyś pierścienie bez honowania..? Jaki sens takiego zabiegu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 21:02, 30 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kudlaty74 nie to zebym sie czepial, ale ktos kiedys przeczyta i sobie wezmie do serca i jeszcze kaze sobie taki zrobic.. Otoz dyfer 9x27 to po prostu nierealne w tej obudowie, cos ci sie pomylilo. Mogles miec 9x37, ale wtedy nijak sie to ma do opisywanego przez ciebie efektu, bo taki dyfer dalby przelozenie 4,11 - gdzie "zwykla" dziewiatka (9x35) ma 3,89 a na pewno silnik nie ma 1/3 obrotow przy 90 km/h.. Ja przejezdzilem naprawde duzo kilometrow na dyfrze 10x36 (przelozenie 3,6) i takie przelozenie faktycznie bardzo zaniza obroty silnika, ja mialem predkosci podrozne (nie przelotowe bo to roznica) w granicach 120 km/h ale wiecej Ural nie bardzo mial chec sie bujnac) i spalanie na poziomie 5,5 litra na 100. Jezdzilem tez na 9 i tu predkosci maksymalne ok 145 km/h a spalanie w okolicach setki ok 6,5 litra, na osemce jechalem 115 z koszem-spalanie przy normalnej jezdzie 8 litrow..
Ale nie o tym mialo byc, po prostu pomyliles sie z przelozeniem.. Juz koncze sie madrzyc
P.S. Tak sobie policzylem, i prawdopodobnie mogles miec 9x34-przelozenie 3,78, mogly byc podobne efekty do mojej 10
Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Pon 21:06, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
kudlaty74
Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:11, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
do Cyborga-żeby nie zaśmiecać tematu opiszę Ci ten dyfer na priv
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Czw 13:28, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
kudlaty74 napisał: | do Cyborga-żeby nie zaśmiecać tematu opiszę Ci ten dyfer na priv
pozdrawiam |
Czytam to forum aby sie jak najwięcej dowiedzieć, od LUDZI którzy się z tymi maszynami stykają, a obsługa nie ogranicza się tylko do tankowania. Przyznaje ze w temacie jestem zielony. Jeśli nie w tym temacie to otwórz nowy. Jestem tym zainteresowany a myślę ze nie tylko ja. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|