Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4081 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:30, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Orginalny altek sześcio czy przerobiony na dziewięcio diodowy musi mieć zewnętrzny regulator, po prostu w środku nie ma miejsca. Zawlecz motór do jakiegoś pobliskiego elektryka i tyle. Słabo z przeglądem instalacji na odległość.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
spider60
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 20:11, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki za info, czy ktoś tylko podpowie czy jest mozliwe ze będzie działała altek jak wychodzaz niego 2 nie 3 kable oraz jak w takim razie podłączyć regul? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4081 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:23, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, w orginale jeden zacisk jest wolny. W zależności od ilości diod trzeba dobrać regulator.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
spider60
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Pon 21:24, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mam dwa zaciski i kupiłem nowy regul. elektroniczny do urala, powiedzcie mi prosze w skrócie jak go podłączyć jak juz ogarnę altek - na schematach dostępnych w necie jest z trzema wyjsciami z altka. Ktoś wie?  |
|
Powrót do góry |
|
 |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pon 23:48, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tak ma trzy wyjścia:
Lk- kontrolka ładowania
+- do stacyjki
i ostatnie wyjście oznaczone falą- na alternator to wzbudzenie.
Przy alternatorze podłączasz tylko dwa przewody jeden to właśnie wzbudzenie z reglera a drugi to plus z akumulatora dalej zasilający stacyjkę. powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
 |
spider60
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Wto 7:14, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki wielkie
o to mi właśnie chodziło.
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
spider60
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 20:52, 12 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wymieniłem łożysna się kończyko wysprzęglika na patent Hiusa, pomimo tego sprzęgło zaczyna się kończyć, sciera się pręt wysprzęglika (tego za 20zł z alledrogo). pytanie: wina materiału z jakiego jest wykonany - fakt ze badziew czy szukać przyczyny gdzie indziej? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Śro 21:34, 12 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
badziew i gównolit w jednym. ja jak go kupiłem i otworzyłem, dotknąłem, pomacałem to od razu wyjeba..em. założyłem starego ruskiego. fakt faktem pospawany ale przynajmniej twardy |
|
Powrót do góry |
|
 |
spider60
Dołączył: 18 Kwi 2013 Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Pią 20:28, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
niestety nie mam starego ruskiego, z czego dorobić? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:59, 14 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
spider60 napisał: | niestety nie mam starego ruskiego, z czego dorobić? |
Z zaworu, amortyzatora klapy bagażnika? |
|
Powrót do góry |
|
 |
|