Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KUCHARZ
Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 20:10, 20 Lut 2013 Temat postu: URAL M-67 1978r skrzynia Dnieprowska ZAPŁON |
|
|
Witam. Panowie mam takie pytanie. Próbowałem ustawić iskre na teorie 2mm przed górnym położeniem tłoka ale jak tak ustawie to jak kopne to mozna sobie noge polamac przy odbiciu kopniaka, a na kole zamachowym nie mam zadnego znaku, kreski, nic, przelecialem ze 100 razy i nic. Uralca skladam juz 2 lata 4 miesiace, ale od roku stanolem na zaplonie :/ chce go zrobic sam ale cos nie wychodzi i szybko sie poddaje, ostatnim razem grzebalem przy nim w grudniu i dzisiaj znow jak poszlem do garazu to mi sie szkoda zrobilo ze to jeszcze nie jezdzi. Aaa i prosilbym o jakis sposob w ktorym nie trzeba sciagac glowicy bo juz mam dobrze ustawione zawory a drugi raz moze byc kiepsko ustawic :/ z gory dzieki |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Śro 20:16, 20 Lut 2013 Temat postu: Re: URAL M-67 1978r skrzynia Dnieprowska ZAPŁON |
|
|
KUCHARZ napisał: | ... przelecialem ze 100 razy i nic. .. |
Może zapomniałeś o grze wstępnej
jak i o przedstawieniu się w odpowiednim dziale
Powodzenia |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:02, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
To trzeba było sprawdzić/wykonać znaki przed zakładaniem głowicy. Teraz trzeba kupić uszczelkę i targać głowice.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 22:11, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przerwę masz dobrze ustawioną? I w dobrym aby momencie? |
|
Powrót do góry |
|
|
KUCHARZ
Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 22:31, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przerwe mam zrobiona ok. 0.5-0.7mm a ustawiony mam na 2mm przed gornym polozeniem tloka w suwie sprezania |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 22:51, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Masz pewno koło od kaski a tam nie ma znaków zdejmij głowicę tłok do góry nabij znak |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 1:19, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dobra , bedę marudził .
DZIEŃ DOBRY ! - witam Cię serdecznie , czy tak ciężko przeczytać regulamin ???
Skoro składasz go juz prawie 2,5 roku to na stratę tych paru minut w powitalni może Cię stać ?
Jakieś nowe zwyczaje wkraczają czy mi coś umkło ? Jest taki dobry obyczaj ze jak gdzieś się pojawiamy to mówimy dzień dobry , cześć , sie ma czy coś podobnego, jak ktoś ma ochotę to jeszcze pisze np. jestem łysy i lubię ruskie motory oraz gołe laski . Coś sie zmieniło czy nas po prostu olewasz ?
Kurczę ale marudzę , chyba się zapiszę do ORMO .
W sprawie Twojego problemu ( bo mam wiarę w ludzi i myślę ze to tylko niedopatrzenie ) - bywa że znaków nie ma lub nie odpowiadają rzeczywstości , dlaczego - temat rzeka . Musisz je sobie sam nabić za pomocą przecinaka i ruskiego klucza . Tu zagadka - kiedy powstał termin ruski klucz ? Ja wiem , a Ty ? Poczytaj Ry....ra to też sie dowiesz . Tylko nie bierz 10 kg. , delikatność .
Jak czujesz odrazę do zdejmowania głowic to chociaż wykręć świecę , weź latarkę i poruszaj kopniakiem świecąc w gniazdo świecy . Jak będzie widać da się sprawdzić w którym momencie tłok dochodzi w GMP . Ja to robiłem starą szprychą , zakładam że dysponujesz kawałkiem drutu . Wkładasz szprychę w gniazdo i delikatnie ruszasz kopniakiem . Zaznaczasz pisakiem na szprysze GMP potem - 2mm., kopiesz ,powtarzasz kilka razy żeby była pewność i gotowe . Nabijasz znak na kole i jesteś szczęśliwy . Raczej lepiej trzymać się górnej części gwintu żeby zawory nie złapały . Zrozumiesz jak popatrzysz .Rozumiem ze dysponujesz również żarówką i dwoma przewodami - to ułatwia ustawienie zapłonu , w ostateczności moze być papierek .
Hiusie kochany cieszę się ze żyjesz , choć nie ukrywam że liczyłem że zapiszesz mi Cudaka w spadku . Ciekawa teoria - dlaczego k-750 ? a nie Dniepr i Ural ?
Szkoda ze tak daleko mieszkasz jakoś byśmy to uczcili , choć Najlepsza z Żon stwierdziła że to dobrze bo byśmy umarli na marskość ( zakładam optymistycznie że i TY i ja mamy jeszcze wątroby ). |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:24, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ustawić idealnie = zdjąć głowicę. Ale jak Orita napisał, da się w miarę ustawić na szprychę. Ja używam cieniutkiego, długiego śrubokręta. Drut może się ugiąć, skrzywić i dupa.
Jednak obawiam się że kolega łatwo tego nie zrobi. Pisze że boi się ściągać głowicę bo rozregulują się luzy zaworowe a przecież to (dosłownie) JEDNA MINUTA i po zabiegu... |
|
Powrót do góry |
|
|
KUCHARZ
Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 8:43, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a te 2mm od najwyzszego polozenia tloka to odmierzyc na kole zamachowym sobie? bo ja robilem na tej zasadzie ze sciagalem swiece i na sufmiarce zlapalem najwyzszy punkt a nastepnie dodalem 2mm i zlapalem tlok w tym punkcie, ustawilem zaplon i nic. Dalej jak kopne i jak rusek dostanie iskre to tak kopniakiem odbija jak by mialo noge urwac. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:49, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na kole nic na razie nie odmierzaj/zaznaczaj. Zrobisz to jak już będzie Uralec śmigał po wstępnych ustawieniach.
Słuchaj - dochodzisz do GMP i delikatnie COFASZ. Najlepiej wrzucić 4-ke i delikatuśnie stukać w koło. Dasz radę, to nic trudnego
Łatwiejszą i lepszą metodą jest nawiercenie dziurki (2-3mm) w bloku i zamachu - wtedy masz zawsze pewność ale pamiętaj to profanacja bloku... Choć łatwa do naprawy
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Czw 8:51, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 8:55, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A cała reszta układu zapłonowego sprawna ? I jakie luzy na zaworach? 67-ka jest bardziej wrażliwa na luz niż na zapłon. Do odpalenia da się go ustawić mniej więcej na np śrubokręt jak koledzy pisali.
Jak nie trafisz idealnie to i tak zagada , a resztę ustawisz na słuch. |
|
Powrót do góry |
|
|
KUCHARZ
Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 9:08, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dzieki, zaraz lece do garazu sie bawic. Luzy byly ustawiane ponad rok temu, ale z tego co pamietam to byly ustawiane wedlug informacji z ksiazki "ciezkie motocykle" czy cos takiego, akurat to mi regulowal mechanik, a teraz silnik jest poskladany i wlozony do ramy to zaczynaja sie problemy. A powiedzcie mi czy to ze kopniak tak szarpie wogole to jest spowodowanym przedwczesnym zaplonem i czy wogole to cos ma wspolnego z zaplonem? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 9:14, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak Ci starter, próbuje urwać nogę to masz za wczesny zapłon. |
|
Powrót do góry |
|
|
KUCHARZ
Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 12:07, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
panowie temat uwazam za zamkniety, rus zagadal po dwoch latach zerknalem w ktora strone kreci sie aparat i okazalo sie ze w lewo a caly czas bylem swiecie przekonany ze w prawo i ustawialem iskre tak jak by sie aparat krecil w prawo i dlatego odbijalo kopniaka |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 12:12, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Gratulacje - jakiś filmik, zdjęcia maszyny? |
|
Powrót do góry |
|
|
|