Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 18:09, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek filmik człowieku tym się nie napijesz ze dwa lity co najmniej filmik to zawsze na yu tubie znajdziesz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 18:12, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Orita nie piję choroba mnie powaliła grypa czy cuś takiego poszcze jak muzułmanin . |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 11:19, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dla potomnych .Żeby nie było zamętu .
Kolega Kucharz sobie poradził ale przy sprawdzaniu zapłonu :
1. Nie wiercimy żadnyh otworów w bloku . Wszystkie potrzebne już zrobili w fabryce . Albo ściągamy głowicę i mierzymy sobie GMP i zaznaczamy sobie na np. wkrętaku . Potem zaznaczamy na wkrętku 2 mm. wcześniej i mamy punkt zapłonu . Poruszając kopniakiem czekamy aż sie ustawi w punkcie zapłonu( 2 mm.przed GMP ) i nabijamy znak ( jeśli go nie ma ) . To samo jeśli robimy poprzez gniazdo świecy - sposób mniej dokładny ale da się .
2.Przy regulacjach silnika NIGDY nie cofamy , jak przelecimy np. punkt zapłonu to kręcimy kopniakiem dalej aż znowu sie ustawi we własciwym momencie . Zawsze sa jakieś luzy w układzie a w rusku to nawet może być ich sporo . Jak kręcimy w druga strone to się sumują i wyjdą bzdury .Zawsze ustawiamy w kierunku kręcenia silnika .
3. Ja żeby sobie ulatwić ( bo miałem czyste koło zamachowe ) nabiłem znaki : DMP - , GMP -- , zapłon + .
Hius zdrowiej bo przez tą trzeźwość całą opinię sobie popsujesz .
Ostatnio zmieniony przez orita dnia Nie 11:35, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|