Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miesio
Dołączył: 07 Lis 2017 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:20, 15 Gru 2017 Temat postu: Tylna podpora wału i zużycie zaworów - dwa pytania |
|
|
Cześć,
Nie zrobiłem fotki przy rozbiórce, a na schematach jakoś nie jestem w stanie zidentyfikować czy ta podkładka powinna być włożona wypukłością w stronę łożyska czy w stronę koła zamachowego ? Na logikę wydaje mi się, że w stronę łożyska, ale chciałbym się upewnić:
Druga sprawa to zawory. Domyślam się, że widoczny poziom wytarcia trzonków dyskwalifikuje je z dalszego używania ?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pzdr,
miesio. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek78
Dołączył: 28 Cze 2012 Posty: 239 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 13:08, 15 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
To odrzutnik oleju więc musi mieć przestrzeń, żeby go odrzucać - brzuszkiem do łożyska. Pomimo tego, że w niektórych silnikach więcej oleju jest w sprzęgle niż w komorze korbowej
Zawory nadają się do używania, ale jako pobijaki na ten przykład .
To co masz wyżarte na trzonkach to pewnie drugie tyle na prowadnicy - więc odpowiedź jest chyba oczywista... |
|
Powrót do góry |
|
|
|