Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KRISX12
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:41, 08 Maj 2017 Temat postu: Tulejka Korbowodu K-750M |
|
|
Witam czy ktos z was rozwiercal rozwiertakiem nastawnym tulejke korbowodu?
Jakie wymiary pod sworzen tlokowy zrobic i czy macie jakies rady jak zrobic to dobrze ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:08, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Nie polecam, wręcz odradzam. |
|
Powrót do góry |
|
|
KRISX12
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:49, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Chce wymienic tulejki nie wyciagajac wału wiec jest jakies inne rozwiazanie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 7:01, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Słaby pomysł. Nie znam powodu wymiany, ale może wyjść gorzej jak jest.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:43, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Rozebranie kompletne silnika z wyjęciem wału, to 2h.
Przy okazji wyczyścisz "odrzutniki", sprawdzisz łożyska, wałek.
Wszelkie kombinacje z korbami na silniku, nie są warte Twojej pracy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:11, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jak sądzę trochę dłużej, bo silnik zapewne jest w motocyklu
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 121 Przeczytał: 30 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:00, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem, zajęło mi to jakieś 4h, ale miałem prowadzenie zamontowane w miejsce cylindra, więc wyszło w miarę równolegle do tej płaszczyzny.
Co do wymiarów, rozwiercałem co minimalny skok, aż sworzeń wchodził z oporem ale dał się obracać palcami. Wiem że opis słaby i mało precyzyjny, ale się da. Jak zrobisz za duży luz to będzie stukać.
I nie przyśpieszaj sobie pracy wiertarką,
i ciężko jest podejść uchwytem do rozwiertaka, trzeba dorobić przedłużkę. |
|
Powrót do góry |
|
|
KRISX12
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:22, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Rozumiem najlepiej wywalic wał
Szkoda ze korbowody osadzone sa na stale
W pracy mam mozliwosc zrobienia tego precycyjnie
ale potrzeba mi dokladnych wymiarów
21 +0,005-0,01 wystarczy tyle luzu na sworzen tlokowy ? sworzen ma chyba 21 -0,014 wiec bylo by okolo 2 setki luzu na gornych tolerancjach
Czyli wydaje mi sie ze wywalic wal i dac do Iławy najprosciej co radzicie bo rozbierac caly silnik dla 2 tulejek tez srednio |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:37, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Do Iławy, mało Kto już daje...
Dor-Mar z Poznania, nadal trzyma poziom. |
|
Powrót do góry |
|
|
KRISX12
Dołączył: 08 Maj 2017 Posty: 15 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:27, 09 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
to nawet lepiej do poznania mam godzine drogi a co sie stalo z iława |
|
Powrót do góry |
|
|
|