Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 21:46, 30 Mar 2019 Temat postu: Tłoki Dniepr? |
|
|
Jaki luz zalecany jest przy szlifie dla tłoków Almotu? Taki sam jak dla fabrycznych czyli 0,1 mm?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Pon 9:25, 01 Kwi 2019 Temat postu: szlif pod almot |
|
|
Ja robiłem w Uralu i dnieprze no 8 setek hula elegancko |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 12:21, 01 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Również mam na 8 setek.
Przy naprawdę ostrym docieraniu Urala, złapało mi prawy gar, ale nie rozbierałem. Ostygł i dalej pracował 2 kolejne sezony.
Następny silnik będzie na kutych, o zmniejszonej komorze spalania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:57, 01 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
To jak mam walczyć o 2 setki bez pewności powodzenia to kładę ruskie tłoki. Zdecydowanie taniej a praktycznie na jedno wyjdzie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:11, 02 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | To jak mam walczyć o 2 setki bez pewności powodzenia to kładę ruskie tłoki. Zdecydowanie taniej a praktycznie na jedno wyjdzie.
Wojtek |
Jak trafisz na takie, które nie spuchną to pewnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:19, 02 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Ruskie fabryczne tłoki zwykle nie puchną. Natomiast są jeszcze chińskie i powiedzmy prywaciarskiej produkcji które często są sprzedawane jako fabryczne, i tu jest gorzej.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 9:47, 03 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
0,1 mm luzu to jest zalecana wielkość dla sportu.
Tam nie ma możliwości spokojnego docierania całego motocykla, tylko wstępne docieranie samego silnika na tokarce przez ileś tam godzin na zimno.
No, ale każdy robi, jak chce. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:48, 03 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Tłoki od Malca z Gorzyc robiło się ciaśniej, reszta jak widzę dycha. Miałem nadzieję że Almoty będą lepsze od ruskich, a tu jak widzę coś nie bardzo.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:28, 04 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dlaczego nie bardzo?
Napisałem że przy 0,08 złapało mi tłok w Uralu, przy ostrym docieraniu z koszem.
Natomiast przy kolejnym silniku Ural (również zrobione na 0,08 ) i normalnym docieraniu, temperatura 120-130'C na cylindrach - pracuje super, nie było momentów zasłabnięcia, wskazujących na puchnięcie.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Czw 8:29, 04 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 8:57, 04 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
U mnie silnik nie ma lekko, kosz i 9-tka. Do tego inny teren, zdecydowanie bardziej górzysty jak u Ciebie. Ręki też nie mam lekkiej a i z asfaltu lubię zjechać. W terenie moc potrzebna, prędkości niewielkie. Nie chcę tego zatrzeć na dzieńdobry. Szlifa chcę zrobić bo się trochę dalej w tym roku wybieram. Jak składałem kilka lat temu ten silnik to cylindry miały plamy po rdzy. Zostały stare tłoki, pierścienie tylko zmieniłem. Kompresja nie jest zła, jest po 8 równo na obu. Nie mniej sumienie mnie gryzie przed dalszym wyjazdem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|