Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłoki almot - chyba nie do ruska
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:52, 28 Paź 2013    Temat postu: Tłoki almot - chyba nie do ruska

Witam! Panowie i Panie taka sprawa, nie wiem co jest z tymi tłokami ale coś jest nie tak, albo z tłokami albo cylindrom nie pasują te tłoki i pierścienie, mam przejechane po remoncie ok. 700 km i wczoraj zobaczyłem ze zaczął siwy dym lecieć z lewego, zgasiłem aby ochłodzić, pomimo, ze przecież upałów nie ma a zrobiłem od postoju 15 km i zaczęło się to dziać. 700 km może nie dużo ale przecież tez nie mało żeby się takie rzeczy działy. Obawiam się, że błąd zrobiłem mogłem ruskie tłoki zamontować bo nadmieniam, ze już dwa razy wymieniałem jak nie jeden tłok to drugi . Teraz wyminiłem 2 tłoki i pierścienie , I coś tu nie pasuje , prędkość żeby nie było do 500 km. 40/h, od 500 km do 700 ,45-50/km/h

Wydaje mi się również ze jak mi teraz padnie to już nigdy nie założę Almotów, tylko albo ruskie albo od malucha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 8:58, 28 Paź 2013    Temat postu:

Przepraszam, czego oczekujesz pisząc swój post..?
Zwalaj głowicę, pokaż jak wygląda tuleja, zmierz luz na pierścieniach (jaki producent), podaj pasowanie tłoka.
Te "głaskanie" przy docieraniu spowodowane czym..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:02, 28 Paź 2013    Temat postu:

Powiem ci tak żeby nie było, dawałem do dwóch różnych mechaników i gdziekolwiek bym nie dał to to samo- zaczyna kopcić, ostygnie już nie. Co oczekuje pisząc post, a to że tłoki almot w moim przekonaniu nie nadają się do ruska, chyba ze masz założone i zrobiłeś co najmniej 10 000 km i ci nie kopci. Na siwo zaczął kopcić

Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Pon 9:05, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 9:09, 28 Paź 2013    Temat postu:

Tłoki Almot, są zdecydowanie lepsze od tych ze wschodu. Szukaj przyczyny w pierścieniach, docieraniu, pasowaniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:27, 28 Paź 2013    Temat postu:

Co rozumiesz pod pojęciem docieranie bo nie za bardzo czaje jak można inaczej docierać jak nie jeździć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 11:20, 28 Paź 2013    Temat postu:

uuuuuu... cały temat mamy jak docierać Smile poszukaj trochę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:31, 28 Paź 2013    Temat postu:

Nie no spoko rozumiem tylko się wkur,,,,, lekko bo wydałem ostatnio znowu ok. 1000 zł, i już parkowałem i zobaczyłem ze leci siwy dym z lewego garka i się sam zagotowałem bo nie wiem co będzie się działo jak będzie ciepło na dworze, nie wspominając o tym aby zabrać osobę do wózka. Jeżdżę sam przejechane 700 km, wydawało mi się, że nie powinny się dziać takie rzeczy albo mnie znów poniosło bo w instrukcji jest napisane 3000 tyś. a do 2000 tys. to prędkość 40 km/h/. ;(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 11:45, 28 Paź 2013    Temat postu:

Może trzeba majstra zmienić... nie tłoki, a instrukcjami się nie sugeruj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 13:06, 28 Paź 2013    Temat postu:

Jak wcześniej pisałem - zwal głowicę i pokaż zdjęcie tulei.
Nie trzeba być mechanikiem, aby odkręcić 8 śrub.
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:12, 28 Paź 2013    Temat postu:

Nie no wiadomo rozkręcałem nie jeden raz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PoTomek




Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 14:38, 28 Paź 2013    Temat postu:

bałbym się cokolwiek sugerować, ale sprawdić nie zaszkodzi. W Uralu w którym montowałem tłoki od Cintka, po kilkuset kilometrach prawy cylinder zaczął lekko dymić. Okazało się, że po prostu dostawał za mało paliwa. Kranik od Jawy, za nim trójnik i przy ostrzejszej jeździe prawy nie dostawał tyle ile trzeba (gaźniki od CB450 BlackBomber). Po poprawieniu zasilania problem minął jak ręką odjął.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:43, 28 Paź 2013    Temat postu:

Hym... można to rozważyć aczkolwiek jak mu odkręcę manetkę to nie dusi się. Nigdy tego nie robiłem ale spróbuje mu iglice podnieść o jedno pietro. Mam na 3 od góry, miałem już ostatnio zrobić ale szedł ładnie więc sobie mysle po co. Dam mu więcej paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 14:56, 28 Paź 2013    Temat postu:

a co ma kwestia duszenia, ma być mocny/silny, a może kolega napisać jakie były wymiary montażowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 15:39, 28 Paź 2013    Temat postu:

Na Almocie trzeba bardzo delikatnie i dlugo docierac.A jak tylko sie go pogoni to zaraz dymek sie pojawi:))) bo przytrze .Zaciaga alum na pierscionek i juz nie sprezynuje bo go przylapie w rowku tloka i jest error:)).
Niektorym sie udaje ze chodzi oki ale trzeba miec sporo cierpliwosci i oczywiscie nie te pierscienie.Ja cierpliwy nie bylem nigdy dlatego maluch.Nawet stare tloki z malucha moga byc jak nie sa poprzycierane i bedzie latac z powodzeniem po tulejowaniu cylindra.
I trzeba pamietac jeszcze o jednym ze czasami zaraz po zlozeniu moze puszczac dymka miedzy biegami bo musi sie to jeszcze dotrzec(uszczelnic) i bedzie biegac.Ja juz w tym sezonie nakecilem 9000km i chodzi wrecz coraz lepiej bo wszytsko sie doklepalo i dopasowalo odpowiednio.A uwierzcie ze manetka jest przyspawana do konca na wszytskich biegach na trasie nawet przez 100km Smile))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 15:51, 28 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 15:52, 28 Paź 2013    Temat postu:

ja od siebie dodam że mi almoty lekko przyłapało po prawie 3000 od montażu kiedy i tak pierścienie już dobrze tuleje zjadły... a wystarczyły tegoroczne upały w sierpniu, a mam wskaźnik temp oleju i pilnowałem coby nie zagotować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin