Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:22, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
To mnie uspokoiłeś trochę, że jeszcze pośmigam trochę na tym zestawie. Ciekawe czy teraz na zimno będzie tez kopcił bo jeśli tak to wiem, ze już po zestawie a Jeszcze dwa pytania jak można. Primo: czy da się jakość zmierzyć temp. cylindra? Sekundo: czy zwiększyć mu dawkę paliwa aby mnie się grzał a jeśli tak to do ilu przejechanych km? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:24, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zwiększ dawkę, aby świece były brązowe. Do ilu km? Do kolejnego remontu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:05, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 15:13, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic. |
Tego się nie doczekamy chyba |
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Śro 19:12, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
czesc Krzysztof
ja mialem ten sam Problem przytarlo mi tak samo jak u ciebie Lewy cylinder sciagnolem Glowice i Rysy a wiec zglosilem sie do Dawida 1981
On mi pomogl napisz do niego PW
i z nim porozmawiaj napewno ci pomoze.
Ja tez bede sciagal tamten zlom i bedza nowe Cylindry z Tlokami od Malucha.
Pozdrawiam Mariusz |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:54, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem już z nim rozmawiałem, tylko teraz problem jest w tym, że jak się domyślasz wywaliłem trochę grosza ok. 1300 zł (3 m-ce temu) i teraz wywalić kolejne 1300 zł - mówię o całości to w tym momencie mnie blokuje, bo wszystka wolna kase wrzucam w ruska. Powiem szczerze, ze jestem w kropce, przewiduje, że w sobotę będę na garażu więc odkręcę głowice i zobaczę czy są jakieś uszkodzenia bo pomimo tego, ze tak jak pisałem jest coś w rusku co mnie kręci to koszty, są dość duże. |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:39, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[quote="klapek"] Adam M. napisał: | Masz przedmuchy przez zle dotarte pierscienie, albo przez za luzne prowadnice zaworowe.
Zamist pisac tu poematy mozna zdjac cylinder i sprawdzic. |
Tego się nie doczekamy chyba [/quo
Nie wiem czy się udało ale załączam zdjęcie, sciagnałem głowicę
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 7:49, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Oj na tym zdjeciu nic nie widac:))).Daj tloka w dół i zrob fote gladzi cylindra.Jedyne co widac to chyba niezbyt dobrze uszczelka trzymala pod glowica ))).
Zawsze trzeba pamietac zeby po przejechaniu jakis tam 200-300km dociagac glowice na zimnym silniku.I jezeli sie dalo te grubsze siwe uszczelki pod cylinder ktore nie pasuja i trzeba poprawiac to ze 3 ray cylindry trzeba dociagac bo siadaja i zawory tez ustawiac zanim sie wszystko ulozy.Na cienkich uszczelkach to raczej raz tzreba poprawic i gra muzyka.Zanik sie silnik dogra to tzreaba go kontrolowac i regulowac a pozniaj juz tylko ogien:))). |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:53, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
może teraz się uda
Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Pon 8:11, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 9:10, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Przedmuchy od beznadziejnych pierścieni widać z daleka...
Zamów dobre pierścienie, daj cylindry do ponownego honowania i składaj silnik - będzie żył
Siatkę honowniczą jeszcze widać - można by zaryzykować i zmienić tylko pierścienia ale przy koszcie honowania, oscylującym w granicach 20-40pln szkoda tego nie zrobić.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 9:13, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:14, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Przedmuchy od beznadziejnych pierścieni widać z daleka |
Teraz pytanie:
- co dalej, cylinder w środku widzę, że nie jest poszarpany, jaki epierścienie założyć, jakieś namiary
- zakręciłem głowicę i zwiększyłem dawkę paliwa, przejechałem w sobotę ok. 30 km. i nie pojawiał się dym |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 9:28, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak nie wali za toba chmura to jezdzij tym i nic nie rób)).Zrób 2 tys km i bedziesz widzial co sie bedzie dzialo:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:42, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Jak nie wali za toba chmura to jezdzij tym i nic nie rób)).Zrób 2 tys km i bedziesz widzial co sie bedzie dzialo:))) |
Nie nie ma chmury dymu, ta jak pisałem teraz zrobiłem ok 30 km i nic się nie dzieje, ja zbieram wszystkie opinie bo tak jak pisałem nie jestem jakimś specjalistą. Zrobiłem tez tak jak mówiliście, zwiększyłem dawke paliwa i powiem szczerze, że b. mnie to zaskoczyło bo moto inaczej się zachowuje - lepiej, tzn. nie tak szybko się grzeje, jak odpale i chodzi na wolnych obrotach to teraz z 3 , 4 min. jak się zrobi ciepły (obydwa cylindry) przed zmianą po minucie już były gorące. No i tak płynniej idzie. Nie wiem jak będzie jeszcze ze spalaniem- mysle, że będzie więcej jak do tej pory. Dałem iglicę na 4 ząbek od góry , był na 3 i palił 10 l na 100 km. --równiutko.
Mówisz Dawidzie, żeby nic nie robić - to dla mnie pasuje bo jestem już po kilku remontach i nie chce więcej |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 9:48, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
krzysztof napisał: | był na 3 i palił 10 l na 100 km |
Po asfalcie..? |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:53, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tak, asfalt i wózek, troszkę gratów, i bez ludzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
|