Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Sob 18:45, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zadzwoń do Winiarskiego to ci wytłumaczy |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:34, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
tadzioh napisał: |
zadzwoń do Winiarskiego to ci wytłumaczy |
Była już o tym dyskusja w starych tematach. Nawet chyba osobny temat. Lipa. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Sob 22:08, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
słyszałęm o czymś takim
wg mnie efektowniej bo nie ma przeciążeń
temperatury za wysokiej i wgl |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 22:41, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Prince może i lipa!,ale ja tak zrobiłem i nie żałuje.Podczas tej opercji były 3 magnesy w misce, i tyle syfu co tam było doklejone po docieraniu niby "lipa " znalazłoby się w odrzutnikach gnoju to czyszczenie pewne po sezonie.Ale po przepłukaniu czystym olejem jestem zadowolony .Magnesy mam cały czas w misce i po sezonie naprawde sa czyste, co się miało wytrzeć to się wytarło ,nie ważne czy pod ciśnieniem w cylindrze podczas spalania,rozprężania ,czy tylko podczas tarcia na maszynie.Wierzcie czy nie,ale nie dolewam oleju jak mówi instrukcja co 100km .Myślę że dzięki temu, odrzutniki gnoju nie muszą być częściej czyszczone,a jak wstępnie nic nie czyszczone /nawet takim docieraniem/to wszystko dostaje po dupie ,wał ,cylidry .odrzutniki, itd.itp.Takie jest moje zdanie.Pozdr. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:05, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Prince może i lipa!,ale ja tak zrobiłem i nie żałuje.Podczas tej opercji były 3 magnesy w misce, i tyle syfu co tam było doklejone po docieraniu niby "lipa " znalazłoby się w odrzutnikach gnoju to czyszczenie pewne po sezonie.Ale po przepłukaniu czystym olejem jestem zadowolony .Magnesy mam cały czas w misce i po sezonie naprawde sa czyste, co się miało wytrzeć to się wytarło ,nie ważne czy pod ciśnieniem w cylindrze podczas spalania,rozprężania ,czy tylko podczas tarcia na maszynie.Wierzcie czy nie,ale nie dolewam oleju jak mówi instrukcja co 100km .Myślę że dzięki temu, odrzutniki gnoju nie muszą być częściej czyszczone,a jak wstępnie nic nie czyszczone /nawet takim docieraniem/to wszystko dostaje po dupie ,wał ,cylidry .odrzutniki, itd.itp.Takie jest moje zdanie.Pozdr. |
No ale czemu byś tych magnesów nie mógł wkleić w trakcie zwykłego docierania?
I właśnie na tym polega ta lipa. Bo moim zdaniem miałoby to sens jeśli silnik jest zamontowany stacjonarnie to już żaden problem zrobić miskę z osobnym filtrem i pompą ( nawet zasilana elektrycznie), żeby dostarczany olej w tym najgorszym okresie był wciąż czyściutki. A tak to można docierać- sprężarkę.
Prawda?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 23:06, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4038 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 23:25, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Magnes mam zamontowany w korku spustowym oleju, jak się na nim robi "jeż" znaczy że się coś rozlatuje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 9:00, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja wstępnie te największe syfy zebrałem w ten sposób .a było tego niemało.Myśle że silnikowi to nie zaszkodziło ,a podczas dalszej jazdy już w moto dotarł sie ostatecznie..A magnesy leżą w misce cały czas 3szt. ze skrzyń biegów z VW i jeża nie widać. |
|
Powrót do góry |
|
|
omnia2005
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:43, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
I to chyba jest opcja. Najpierw wstępne spasowanie, kilkukrotna wymian oleju, a dopiero później "rura"
Zgadzam się z j35. Brzmi racjonalnie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:58, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Deja vu ???
Mysle ze ta dyskusje mielismy juz poprzednio.
Mozesz krecic na sucho tylko nie miej wrazenia ze cos sie wtedy dociera.
Zbierzesz caly staff po obrobce mechanicznej, ale podczas docierania znowu musisz zrobic kilka czestych zmian oleju zeby z kolei wylac staff z okresu docierania.
Ja wole od razu zaczac docieranie i kilka pierwszych zmian oleju zabierze calosc resztek z obrobki i z docierania. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:28, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z innej beczki ciut ale o docieraniu.
Dzwoniłem do firmy PROZAMET w Radomiu bo chciałbym dotrzeć tryby dyfra .
Koszt około 100 zł wysłać należy wałek i koło docierają na maszynie wychodzi ponoć extra a póżniej dają do głębokiego azotowania w solach na głębokość 0.3 mm
Ponoć wszystkie tryby dyfrów które produkują są właśnie tak robione
Co koledzy o tym sądzą ??
Acha o dorobieniu trybów nowych nawet nie pytajcie chyba że na siedząco bo cena porażająca [ uf nawet dla mnie]
Ale bez problemowo dorobią.
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 20:32, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 20:45, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
sadze ze azotowanie moze wiele pomóc |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 0:47, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Pewnie że może pomóc, tylko po co,cała robota straci kupe kasy i urok, bo łapy nie będą ujeb....ne w smarach.Ruskie cały front II wojny przejechali bez azotowania , i po wojnie następne ponad 65 lat,myślicie że z ruska zrobicie HD WLA. Myśle że cały urok jest w tym smarze |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 20:33, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Masz prawo ta myśleć nikt Ci tego nie zabroni
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Wto 20:34, 10 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
foni-r
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osowiec Twierdza
|
Wysłany: Wto 0:20, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wymiary z Almotu:
-NOM 77,93
-1 SZLIF 78,13
-2 SZLIF 78,44
-3 SZLIF 78,69
-4 SZLIF 78,94
-5 SZLIF 79,14
-6 SZLIF 79,43 |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Wto 14:40, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
foni-r napisał: | Wymiary z Almotu:
-NOM 77,93
-1 SZLIF 78,13
-2 SZLIF 78,44
-3 SZLIF 78,69
-4 SZLIF 78,94
-5 SZLIF 79,14
-6 SZLIF 79,43 |
wymiary mogą się różnić od tych które podałeś, spotkałem się z 3 selekcjami jedego nadwymiaru, także jest z czego dobrać |
|
Powrót do góry |
|
|
|