Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Nie 20:36, 15 Maj 2011 Temat postu: Tico w rusku |
|
|
tak sobie myślę głośno - wsadzić Tico do ruska. właśnie kończę remont Urala (ech, który to już staruch spod moich rąk wychodzi w świat) i najszły mnie takie przemyślenia o Tico. silnik na alledrogo stoi jakieś 300 zł + koszty wysyłki. jest tego multum. koszt całego silnika to dobrze zregenerowany wał korbowy albo rozrządu do ruska. z koszem jeżdzić uwielbiam, na poprawności czy też oryginalności mi nie zależy, nie jara mnie też gang ruskiego silnika, Bawaria za droga, remont ruskiej nawęglanej brukwi lub ukraińskiego hartowanego kociego gówna starcza na max 15 tyś do następnego remontu, części do rusków na allegro to loteria, zazwyczaj poprodukcyjny szit .... a jeździć z wózkiem się chce...
a tu takie serce od Tico za 300 zł....
41 koników, 60Nm, 5000 obrotów, spalanie w aucie - trasa 4l/100km, żywotnośc w skali motocykla - wieczna. silnik krótki i lekki, jedynie trochę wysoki, gang na przelotowych tłumikach jak Super Tenera Peterhansela ....
wszelkie technologie cięcia, gięcia, spawania, malowania, piaskowania etc.. mam w zasięgu ręki (w warsztacie) i chyba się skuszę. i tak chciałem kupować następnego ruska, bo mi się na pierwszego Urala 4-osobowa rodzina nie mieści.
a tak się z Wami dzielę tym pomysłem, bo może ktoś miał do czynienia z takowym wynalazkiem i zna jakieś fakty które mówią, że to pomysł niedorzeczny.
chłodnica znalazłaby miejsce z boku wózka, a w bagażniku mały wentylator elektryczny, wszystko do rozpatrzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:24, 15 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jedyny problem to wibracje tego silnika, co w angielskich twinach jest sporym problemem. |
|
Powrót do góry |
|
|
gobert Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 848 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 5:37, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Załóż silnik od Subaru, to będzie dopiero wypierd!
Jeśli się chcesz zaangażować w cięcie, gięcie wyginanie to już pod coś konkretnego. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:01, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jest opracowany patent na silniku z "Szkarady". Przynajmniej jest to ciekawostka bo ropniak.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 17:14, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
co do Subaru, to jeszcze więcej funu byłoby z Hajabuzom czy jakoś tak, ale nie o to biega. ma być spokojnie, ekonomicznie i mniej awaryjnie, bo lubie daleko jeździć, nie jestem specjalistą od okrążania komina.
co do Charady to owszem, miało to sens gdy ropa była 2x tańsza niż benzyna, ale teraz nic to nie daje, a taki silnik ma mniejszy zakres obrotów i jest dużo cięższy. |
|
Powrót do góry |
|
|
igor
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:13, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
tylko diezel,ostatnio swoim royalem zrobilem 600km za50zl.pozatym zawsze mozna lac czerwony,lub kupowac przemycany z bialorusi |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:19, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Swego czasy jeździłem znajomego belga Goldasem z instalacją gazową, zbiornik był właśnie w wózku. Aby było weselej wózek był rejestrowany na dwie osoby > dość szeroki i z tyłu miał mocowanie na wózek dziecięcy Może takie paliwo jest rozwiązaniem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 20:59, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
co do wstrząsów generowanych przez angielskie dwójki, Tico ma 3 gary więc temat chyba nie dotyczy. 3 gary to w/g mnie optimum, bo silnik właśnie nie telepie, a zdrugiej strony nie jest zbyt długi żeby nie wydłużyć dodatkowo ramy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pon 21:34, 16 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mam bawarię, ale właśnie dziś koleś mi sprzedał temat diesla litrowego, że będzie do wzięcia, więc chyba się skuszę też, bo kilometrów biłem wiele, a taki silnik z wozem to 3 litry opału max, więc czas mam. Ale nie z ruską skrzynią. Za bawarową dam 400zł, dyfer i tylne koło mam od R80 gs,ale i tak w zakupie to kolejne 400zł, a jakość znana każdemu.Ramę mam,więc koszty jakieś tam będą, ale będę jeżdził bawarią a resztę poskładam przez 5 następnych lat, a potem całe życie i świat przede mną. mam dużo zdjęć z wynalazkami, ale z silnikami od maszyn budowlanych. Fajne patenty |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 2:45, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Aaa, to zwracam honor jak to 3 cylindry, rzeczywiscie moze warto poeksperymentowac. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 16:34, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Rusek z silnikiem od Tico już dawno został zrobiony. Kolega kg200bol z RM jest w posiadaniu fotek. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:21, 17 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A na Tubce był filmik z jakiegoś zlotu z tym Tico.
Tylko jak jest z rejestracją i przeglądami? |
|
Powrót do góry |
|
|
|