Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:49, 15 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Model Urala to M67-36 i takie są chyba głowice w silniku. Faktycznie gaźnik, jeśli miałbym zmieniać to na taki sam K301 ale spróbuje jeszcze wyczyścić te otwory od śruby składu mieszanki. Czy do czyszczenia filtra powietrza użyć benzyny i później go czymś nasączyć, prysnąć? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:42, 15 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Zamontuj nowe K-68, K-301 są za małe do tego silnika. Jaki masz wkład w filtrze ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:47, 16 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Dlaczego za małe te K301? Wkład w filtrze powietrza to taka siatka, jakby żyłka zwinięta w garnku a na dnie trochę oleju. Nie wiem czy to ma znaczenie ale uszczelka na dnie filtra powietrza w tym oleju jest przerwana. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 7:42, 17 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
...
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Wto 7:54, 17 Paź 2023, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 7:53, 17 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Ten zwitek żyłki myjesz w benzynie, na rękę nalewasz troszkę gęstego oleju i wycierasz w zwitek. Niedużo tego oleju. Cząsteczki oleju który wlewasz do filtra na bieżąco to nasączają. Do filtra jakikolwiek olej może być, zwykle lałem silnikowy. K 68 dają pełną moc w górnym zakresie obrotów. K 301 mają za małe przekroje aby wykarmić ten silnik mieszanką, są przewidziane do starszych o mocy 28 KM, a Ty masz mieć 36 KM.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:40, 17 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Fajnie, dziękuję za informacje. Gaźniki K68 już mam, wymienię i zobaczymy jak będzie silnik śmigał i czy zmieni się kolor lewej świecy. Chociaż teraz muszę uważać z obrotami, bo silnik na dotarciu. Słyszałem też przy dzisiejszych paliwach dobrze jest zwiększyć kąt wyprzedzenia zapłonu. Teraz mam ustawiony przeskok iskry na pierwszy znak na kole zamachowym. To co przesunąć go jeszcze wcześniej? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 14:57, 17 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Mocno wczesny zapłon powoduje kłopoty z uruchamianiem silnika i brak wolnych obrotów. Zalecam umiar w zmianach zaleceń fabrycznych.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dolas1234
Dołączył: 14 Paź 2020 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:25, 18 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Trzeba pamiętać ze jeśli cokolwiek budzi nasze wątpliwości co do sprawności to trzeba do tego zajrzeć wymienić lub naprawić. Pisałeś że masz zniszczoną gumę pod filtrem więc ja też wymień bo może ciągnąć lewe powietrze . Gaźnik świece fajki przewody zawory zaplon itd. Trzeba przejrzeć i to ma byc wszystko sprawne . Tu niema drogi na skróty. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:58, 21 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Założyłem te gaźniki K68, ale po odpaleniu nie ma wolnych obrotów. Muszę trzymać cały czas na gazie, żeby nie zgasł. Dokręcanie śruby wolnych obrotów na gaźniku nic nie daje. Czy w tym gaźniku reguluje się poziom paliwa w komorze pływakowej, może tam jest za niski? Czy lepiej podnieść iglicę? I tak się trochę silnik tłucze tzn tak stuka. Przy starych gaźnikach K301 tak nie było. Podpowiedzcie proszę, jak dobrze wyregulować te K68? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:20, 21 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Coś źle robisz, te śruby do regulacji obrotów mają bardzo duży zakres pracy, naprawdę sporo podnoszą przepustnice. Iglice na środek, składy na 1,5 obrotu. Wywal doloty od filtra i patrz ile tak na prawdę podnoszą przepustnice śruby regulacyjne. Jak dalej będzie źle to przykręć składy o pół obrotu.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:23, 21 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Jak kupiłeś chińczyki to mogą być całkowicie nie do ustawienia. I takie się trafiają. |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:02, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Chyba znalazłem przyczynę. Jutro odpalę, bo już noc. Ktoś zamienił przepustnicę, z lewego dał do prawego gaźnika i na odwrót. 🧐 |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:55, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Mam tę moc 🤓. Ural chodzi na gaźniczkach k68 jak ta lala. Wiadomo trzeba jeszcze podregulować, ale jest Ok. Zastanawiam się czy gość od którego odkupiłem te gaźniki sam zamienił przez przypadek te przepustnice, czy kupił z zamienionymi i nie zauważył. Może tak je błednie składają. Temperatura na cylindrach też wyrównana około 100 st. C na obu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 9:07, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
To teraz jeździć, ustawić tak żeby dobrze jechał i doregulować na kolor świec.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Mural
Dołączył: 06 Gru 2022 Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:43, 22 Paź 2023 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc. |
|
Powrót do góry |
|
|
|