Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mk91
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:25, 12 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Czy może być tak, że źle jest ustawiony rozrząd? I to powoduje, że nawet jak manetka jest na maksymalne opóźnienie zapłonu to i tak zapłon jest wczesny, a jak ją dam do przodu to zapłon jest tak wczesny, że silnik gaśnie?
Koła są na znakach, oryginały (podobno z jednego kompletu), "mijankę" też sprawdzałem i jest ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:06, 12 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ustawienie zapłonu nie dla jednego a dla obu cylindrów. To tak na początek
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
mk91
Dołączył: 15 Paź 2017 Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:38, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Po sprawdzeniu zapłonu na maksymalnie opóźnionym:
1. Prawy cylinder GMP
2. Lewy cylinder jakieś 0,5mm przed GMP
Pewnie to wina nierównych krzywek na wałku.
Ale dzięki sprawdzeniu zapłonu znalazłem przyczynę. Podczas sprawdzania wypadła linka od manetki zapłonu. Lut na końcu się urwał. Żeby naprawić wyciągnąłem aparat i okazało się, że pod tarczą z platynkami znajdowała się podkładka (fi6) i raz tarcza blokowała się o nią, a raz była luźna.
Dzięki za pomoc! |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:52, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
To i tak nie zły wałek, kiedyś trafiłem na taki że jak na lewym ustawiłem zapłon 3 mm przed GP to na prawym wypadał na schodzącym w dół tłoku
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|