Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Pon 10:01, 09 Sty 2012 Temat postu: szybka 4 czy dyfer 9 |
|
|
witajcie
jak w temacie co lepiej zastosować do jazdy turystycznej (często z koszem )
a może to i to
macie jakieś doświadczenia ??? |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 12:09, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
chciales powiedziec dyfer 10
Z tego co czytalem na forach to stosują to i to |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 14:31, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Odradzam szybka 4-oryginalnie skrzynia jest ladnie zestopniowana, a jak zalozysz szybka 4 to bedziesz musial dusic na 3 do max obrotow zeby potem jakos sie rozpedzic na 4 (jak bedziesz jechal obciazony). Dyfer 9 jest o wiele lepszym wyborem. 10 nie da rady z koszem ale do jazdy solo rewelacja- mam 10x36 u siebie i przejechalem na niej ok. 20 000 km, teraz wymieniam na 8 bo zakladam kosz
Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Pon 14:37, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Pon 16:07, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Szybkiej 4 też są różne przełożenia, na tej szybszej dolniak z koszem się dusi, pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:25, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Po raz do jakiego silnika?
Po dwa gdzie mieszkasz?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:40, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No nie wiem ale kol. Jacek ma w emie szybki 4 bieg i z pełną obsadą pomykał spokojnie.
Uralem musiałem dobrze za nim pociskać żeby nie odstawać.
Obroty znacznie mniejsze na silniku teraz do tego nowego silnika składam skrzynię na szybszym 4 biegu dyfer bez zmian 8.
Myślę że jeden ząbek nie zaszkodzi
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 20:41, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Wto 0:16, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
k 750
mieszkam w górach (limanowa) |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 0:37, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Hius ,ważna jest też średnica gara ? orginał czy też poldek a to jest sporo pojemności i mocy więcej |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Wto 20:04, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
k 750
mieszkam w górach (limanowa)
to potrzebna Ci moc przy ruszaniu, i raczej rzadziej tą 4 kę wrzucisz, ja bym wybrał nieco szybszą 4 kę od standardu (bo są różne przełożenia),a został przy dyferku 8. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 0:06, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nic bym nie zmieniał, zostaw 8 w przekładni i normalne 4. Inaczej w pełnym składzie (3 osoby) to się zestaw nie uciągnie po górach. Jak zwykle sam jeździsz to można dać 9. Szybkie 4 odradzam, w tym terenie to da się wbić tylko jadąc z góry. Mieszkam w Krakowie i mam obecnie 9 w zestawie. Właśnie zmieniam silnik na Dniepra bo mnie krew zalewa z braku mocy. W solówce było OK.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
korbowód
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 288 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:56, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Szybka czwórka jest pewniejsza, dyfer dziewiatka dwa razy mi sie wysypał , jak juz zdecydujesz sie na szybsze przełożenie dyfra to woz ze soba starą ósemke |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 8:10, 12 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
korbowód napisał: | dyfer dziewiatka dwa razy mi sie wysypał |
Widocznie miales wspolczesny ukrainski badziew nie dyfer.. Ja na 9 zrobilem kupe kilometrow zanim dostalem 10 i nie narzekalem |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pon 20:10, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jest jednak problem . Gdzie kupić ten czwarty szybszy bieg nigdzie nie mogę znależć . Przełożenie 21 do 25 Do urala
Jak ktoś wie proszę o pilny kontakt
Do urala
Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 20:11, 16 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Wto 14:26, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | Jest jednak problem . Gdzie kupić ten czwarty szybszy bieg nigdzie nie mogę znależć . Przełożenie 21 do 25 Do urala
Jak ktoś wie proszę o pilny kontakt
Do urala |
dokładnie do której skrzyni? starej, nowej, ze wstekiem czy bez? |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 19:46, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Skrzynia bez wsteka . Zwiercan niestety nie posiada |
|
Powrót do góry |
|
|
|