Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szwankujacy prawy cylinder
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Espelektro




Dołączył: 13 Lis 2021
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Tomyśl

PostWysłany: Śro 19:16, 13 Kwi 2022    Temat postu: Szwankujacy prawy cylinder

Hej panowie
Co może być przyczyną tego że prawy cylinder nie pali, lewy idealnie pali na strzała.
W lewym jest cały czas ta sama ruska świeca, w prawym na ruskiej takiej samej raz pali raz nie, poprawa jest na Iskrze F95 ale też dopóki nie ostygnie i jest to samo.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:03, 13 Kwi 2022    Temat postu:

Zamień gaźniki miejscami.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur pmi




Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 206
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:40, 16 Kwi 2022    Temat postu:

Możesz też popróbować świece.Tak długo zmieniać,aż któraś będzie pracować.Mój gad zarzyna A14 i A11. Najlepiej pracuje na ngk lub bosch.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dolas1234




Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:32, 17 Kwi 2022    Temat postu:

Zacznij od początku . Cewka ,przewody wn, świeca . Gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dolas1234




Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:33, 17 Kwi 2022    Temat postu:

Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 119
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pon 15:44, 18 Kwi 2022    Temat postu:

Dolas1234 napisał:
Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić

Poniżej 6 to kaplica ? Ty tak na poważnie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:26, 18 Kwi 2022    Temat postu:

Dolniak przy 6 w miarę normalnie jeszcze jeździ, nawet przy 4 jak jest ciepło to jeszcze udaje się odpalić, a jak już odpali to i pojechać. Górny przy 6 już dość trudno odpalić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafał Gorlice




Dołączył: 08 Sty 2021
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorlice

PostWysłany: Nie 20:35, 24 Kwi 2022    Temat postu:

A jaki masz zapłon bo ja stary 6v i raz za daleko wcisnąłem palec rozdzielacza i blokował przerywacz i miałem to samo, nie działało też opóźnienie zapłonu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dolas1234




Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:18, 27 Kwi 2022    Temat postu:

Dioblik napisał:
Dolas1234 napisał:
Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić

Poniżej 6 to kaplica ? Ty tak na poważnie?



Jeśli uważasz że poniżej 6 barów to normalny wynik i silnik jest w świetnej kondycji a przez zamki w pierscieniach przelewa się olej to szanuje twoje zdanie masz prawo je mieć . Ja w uralu po szlifie mam 9 bar


Ostatnio zmieniony przez Dolas1234 dnia Śro 21:28, 27 Kwi 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dolas1234




Dołączył: 14 Paź 2020
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:27, 27 Kwi 2022    Temat postu:

Poza tym pisałem o wartościach PONIŻEJ 6 bar co już może wskazywać ze na zimnym silniku ma problem z pracą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 119
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Czw 10:08, 28 Kwi 2022    Temat postu:

Dolas1234 napisał:
Poza tym pisałem o wartościach PONIŻEJ 6 bar co już może wskazywać ze na zimnym silniku ma problem z pracą.


Spoko. Nie spinaj sięWink U mnie w Dolniaku jest poniżej 6 a jezdzi normalnie, pali też normalnie. Szlif robiony 1500km temu. Po szlifie a przed odpaleniem było 4.5 bara i też palił od kopa. Nie chciałem Cię urazićSmile Możesz w odwecie napisać że mam silnik do remontu - nie obraże sięSmile
Pozdrawiam
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siara




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zyrardow

PostWysłany: Czw 11:04, 28 Kwi 2022    Temat postu:

Ja mam w dolnym 5,5 od zawsze i w niczym nie przeszkadza. Specjalnie go odprezylem grubymi uszczelkami. Przez to zywotnosc mu sie poprawila.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 11:09, 28 Kwi 2022    Temat postu:

Nie całe 6 to nie za bogato. Z tego co wiem kupowałeś "zrobione" cylindry z zaworami i tłokami, komplet do założenia. Na twoim miejscu czuł bym się nieco wydymany.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 119
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Czw 12:15, 28 Kwi 2022    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Nie całe 6 to nie za bogato. Z tego co wiem kupowałeś "zrobione" cylindry z zaworami i tłokami, komplet do założenia. Na twoim miejscu czuł bym się nieco wydymany.
Wojtek

Może mam faktycznie "za luźno" , ale w niczym nie przeszkadza:) Obaj znamy najdroższą Emkę w Małopolsce i ile kasy kosztował remont a jednak moja lepiej się zbiera. Z tego co wiem u Roberta też było po poskładaniu 4.5 ( po szlifie) . Nie wiem jak jest teraz i jak czuje się Roberto w sensie "wydymania" Wink.


Ostatnio zmieniony przez Dioblik dnia Czw 12:16, 28 Kwi 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4039
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:37, 28 Kwi 2022    Temat postu:

4,5 było bez dotarcia, zaraz po złożeniu, po kilkuset km było 8 z groszami. Teraz nikt nie sprawdzał, motocykl zza Kielc do Krakowa przejechał na pełnym gazie. Jazda dolniakiem z wózkiem na ósemce z stałą prędkością 100 km/h (na zjazdach bywało i 110) zrobiła swoje. Moim zdaniem to bardziej samobójstwo jak wydymanie Wink .
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin