Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Espelektro
Dołączył: 13 Lis 2021 Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: Śro 19:16, 13 Kwi 2022 Temat postu: Szwankujacy prawy cylinder |
|
|
Hej panowie
Co może być przyczyną tego że prawy cylinder nie pali, lewy idealnie pali na strzała.
W lewym jest cały czas ta sama ruska świeca, w prawym na ruskiej takiej samej raz pali raz nie, poprawa jest na Iskrze F95 ale też dopóki nie ostygnie i jest to samo.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:03, 13 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Zamień gaźniki miejscami.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 206 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 6:40, 16 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Możesz też popróbować świece.Tak długo zmieniać,aż któraś będzie pracować.Mój gad zarzyna A14 i A11. Najlepiej pracuje na ngk lub bosch. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dolas1234
Dołączył: 14 Paź 2020 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:32, 17 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Zacznij od początku . Cewka ,przewody wn, świeca . Gaźnik |
|
Powrót do góry |
|
|
Dolas1234
Dołączył: 14 Paź 2020 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:33, 17 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić |
|
Powrót do góry |
|
|
Dioblik
Dołączył: 28 Mar 2021 Posty: 119 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Pon 15:44, 18 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Dolas1234 napisał: | Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić |
Poniżej 6 to kaplica ? Ty tak na poważnie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:26, 18 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Dolniak przy 6 w miarę normalnie jeszcze jeździ, nawet przy 4 jak jest ciepło to jeszcze udaje się odpalić, a jak już odpali to i pojechać. Górny przy 6 już dość trudno odpalić.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał Gorlice
Dołączył: 08 Sty 2021 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Nie 20:35, 24 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
A jaki masz zapłon bo ja stary 6v i raz za daleko wcisnąłem palec rozdzielacza i blokował przerywacz i miałem to samo, nie działało też opóźnienie zapłonu |
|
Powrót do góry |
|
|
Dolas1234
Dołączył: 14 Paź 2020 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:18, 27 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Dioblik napisał: | Dolas1234 napisał: | Jeśli to nie pomoże to trzeba zmierzyć kompresję na prawym poniżej 6 bar to jest kaplica i trzeba szlif i tłok wymienić |
Poniżej 6 to kaplica ? Ty tak na poważnie? |
Jeśli uważasz że poniżej 6 barów to normalny wynik i silnik jest w świetnej kondycji a przez zamki w pierscieniach przelewa się olej to szanuje twoje zdanie masz prawo je mieć . Ja w uralu po szlifie mam 9 bar
Ostatnio zmieniony przez Dolas1234 dnia Śro 21:28, 27 Kwi 2022, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dolas1234
Dołączył: 14 Paź 2020 Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:27, 27 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Poza tym pisałem o wartościach PONIŻEJ 6 bar co już może wskazywać ze na zimnym silniku ma problem z pracą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dioblik
Dołączył: 28 Mar 2021 Posty: 119 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Czw 10:08, 28 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Dolas1234 napisał: | Poza tym pisałem o wartościach PONIŻEJ 6 bar co już może wskazywać ze na zimnym silniku ma problem z pracą. |
Spoko. Nie spinaj się U mnie w Dolniaku jest poniżej 6 a jezdzi normalnie, pali też normalnie. Szlif robiony 1500km temu. Po szlifie a przed odpaleniem było 4.5 bara i też palił od kopa. Nie chciałem Cię urazić Możesz w odwecie napisać że mam silnik do remontu - nie obraże się
Pozdrawiam
Grzesiek |
|
Powrót do góry |
|
|
siara
Dołączył: 09 Cze 2014 Posty: 93 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zyrardow
|
Wysłany: Czw 11:04, 28 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Ja mam w dolnym 5,5 od zawsze i w niczym nie przeszkadza. Specjalnie go odprezylem grubymi uszczelkami. Przez to zywotnosc mu sie poprawila. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 11:09, 28 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Nie całe 6 to nie za bogato. Z tego co wiem kupowałeś "zrobione" cylindry z zaworami i tłokami, komplet do założenia. Na twoim miejscu czuł bym się nieco wydymany.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Dioblik
Dołączył: 28 Mar 2021 Posty: 119 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków okolice
|
Wysłany: Czw 12:15, 28 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Nie całe 6 to nie za bogato. Z tego co wiem kupowałeś "zrobione" cylindry z zaworami i tłokami, komplet do założenia. Na twoim miejscu czuł bym się nieco wydymany.
Wojtek |
Może mam faktycznie "za luźno" , ale w niczym nie przeszkadza:) Obaj znamy najdroższą Emkę w Małopolsce i ile kasy kosztował remont a jednak moja lepiej się zbiera. Z tego co wiem u Roberta też było po poskładaniu 4.5 ( po szlifie) . Nie wiem jak jest teraz i jak czuje się Roberto w sensie "wydymania" .
Ostatnio zmieniony przez Dioblik dnia Czw 12:16, 28 Kwi 2022, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4039 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:37, 28 Kwi 2022 Temat postu: |
|
|
4,5 było bez dotarcia, zaraz po złożeniu, po kilkuset km było 8 z groszami. Teraz nikt nie sprawdzał, motocykl zza Kielc do Krakowa przejechał na pełnym gazie. Jazda dolniakiem z wózkiem na ósemce z stałą prędkością 100 km/h (na zjazdach bywało i 110) zrobiła swoje. Moim zdaniem to bardziej samobójstwo jak wydymanie .
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
|