Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:40, 05 Lip 2020 Temat postu: Swiece zaplonowe |
|
|
Prosze o pomoc wysiadaja mi swiece zaplonowe
Gaziki wyregulowane na tip top pisalisci ze
jak będą przelewać to będą padac swiece wyregulowalem. cewke dałem
nową mialem od malacz dwu strzalowa ale padła
Kupilem oryginalną ruską ta owijana tasma
Tylko nie wiem gdzie kabel od kondensatora a gdzie pradowy
podpinalem raz tak raz na odwrót iskra byla cay czas
Po odpaleniu moto chodzi elegancko po jakimś
czasie pada świeca wkrecam nową pada na drugim
cylinder swiece kupilem NGK do malacza
Pomocy co robić zdupilem 10 swiec a dalej jestem w garażu |
|
Powrót do góry |
|
|
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:47, 05 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Czesc , a co dokladnie masz na mysli ze padaja ? robi sie czarny nalot czy po prostu przestaja dawac iskre mimo tego ze sa czyste? |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:59, 05 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
NGK są bardzo czułe na zalanie, natychmiast dostają przebicia. Nie wiem jakie są od Malca ale do Rusków to BP6HS. Cewka od Malca zwykle wymaga opornika, inaczej płonie a przy okazji szybko wypala styki przerywacza. Ruskie cewki są symetryczne, z jednej strony +, z drugiej aparat i kondensator.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Fifa9426
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 122 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:41, 06 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Ja mam cewkę od malca i takie właśnie świece NGK , i gaźniki k68(chińskie) i jednego gaźnika nieda się wyregulować , jest osmolona świeca na czarno i póki co 800 km i dalej działa , na pewno mam dobrze ustawiony poziom paliwa w komorach i może dla tego aż tak jej nie zalewa i może z tego powodu jeszcze nie padła , sprawdź sobie poziom w komorach pływakowych , z tego co pamiętam to jak odwrócisz gaźnik do góry nogami to pływak ma być równolegle do korpusu gaźnika (13 mm +- 1 mm od środka pływaka do korpusu ). Może w tym tkwi problem ze przelewa ci gaźnik .b
Ostatnio zmieniony przez Fifa9426 dnia Pon 8:52, 06 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:39, 06 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Nie dają iskry poziom paliwa ok swiece lekko czarne ale to
kwestia regulacji iglica jedna racja co piszeci
to cewka od malacza wypaliła styki kondensator
do wymiany i aparat znajomy radzi założyć
elektroniczny i podobno będzie ok |
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:43, 06 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Tylko jaki aparat elektroniczny bo modeli wiele |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:03, 06 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Cewka od Malca jest bardzo dobra, WYMAGA OPORNIKA! Ja mam fabryczny drut oporowy z Malca ale można dać opornik z Skody 105. Przy elektronicznym zapłonie trzeba wozić zapasowy. Zwykle pada nagle bez uprzednich objawów i nic się z tym na trasie nie zrobi. Aby polecić typ zapłonu trzeba by wiedzieć do jakiego ma być silnika
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 4:55, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Sorki racja mam urala a cewka od malacza mi padla
A nowa 200 zł dlatego kupiłem ruską 40 zyli dajcie znac
Jaki ten aparat kupic co bym z garażu wyjechał |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 8:18, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Sovek 1135.3734 |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 8:34, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Na Redmotorz są rysunki jak wytoczyć tarczę i podpiąć zapłon od Cinquecento 700.
Na dziś to najlepsze rozwiązanie. Sovek to syf, który spali się za dwa dni, albo za 2 miesiące. Niekoniecznie koło domu... |
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:58, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Oki dziekuje za informacje i pomoc obcykam temat seiczeto |
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel19
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 25 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:59, 07 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Oki dziekuje za informacje i pomoc obcykam temat cinkociento
ale i zbadam temat sovek |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 19:18, 28 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Próbowałem różnych świec między innymi NGK. Życie zweryfikowało i teraz śmigam tylko i wyłącznie na Iskrze.( na czarnej Iskrze...ciepłota chyba F45....yyyyyyy... F50 chciałem powiedzieć ) Jeżeli chodzi cewkę , to butelkowa od malucha i zamiast drutu oporowego rezystory. Mam założony aparat sovek i na tej "szmacianej" nie chciał mi chodzić.
... no ale ja mam to wszystko w dolniaku.
Ostatnio zmieniony przez fido28 dnia Czw 14:02, 30 Lip 2020, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:23, 28 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Dziwna kombinacja. Butelkowa cewka od Malca przewidziana jest do pracy z przerywaczem mechanicznym, podobnie jak ruskie w szmacie. Do elektronicznych są inne, Sovek przykładowo ma oznaczenie 135.3705M.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
fido28
Dołączył: 11 Gru 2015 Posty: 184 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 22:30, 28 Lip 2020 Temat postu: |
|
|
Być może dziwna ale działa od kilku lat. W tej owinietej szmatą nie chciał za bardzo pracować. |
|
Powrót do góry |
|
|
|