Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:56, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
W Uralu jest stopien sprezania 6.2 : 1 ???
Przeciez to gorny silnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 7:00, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
z moim modelu wg specyfikacji 7.0 [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 8:42, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | W Uralu jest stopien sprezania 6.2 : 1 ???
Przeciez to gorny silnik. |
TAk dokladnie 6,2 w w wiekszosci modeli a jedynie tak jak jest powyzej napisane 7.0 czyli w modelu M67- cisnienie sprezania 8,75 Bar
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 18:59, 16 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
brylann
Dołączył: 05 Gru 2011 Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Pią 18:48, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Da się zdobyć rosyjskie świece? Nie chodzi mi o te zwykłe bo ja to oceniam jako szajs,(chyba oryginalne) te z grubą porcelanką i na nietypowy rozmiar klucza, z wysoka ciepłota, znaczy elektroda osadzona jest bardzo nisko.
Czy wie ktos coś może o świecach marki "KTK", czy są jeszcze w produkcji?
Bo te zamienniki iskry fs 55, f50, można powiesić jako breloczek w aucie. Głównie rozchodzi mi sie o rosyjski wyrób. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 20:10, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
brylann napisał: | Da się zdobyć rosyjskie świece? Nie chodzi mi o te zwykłe bo ja to oceniam jako szajs,(chyba oryginalne) te z grubą porcelanką i na nietypowy rozmiar klucza, z wysoka ciepłota, znaczy elektroda osadzona jest bardzo nisko.
Czy wie ktos coś może o świecach marki "KTK", czy są jeszcze w produkcji?
Bo te zamienniki iskry fs 55, f50, można powiesić jako breloczek w aucie. Głównie rozchodzi mi sie o rosyjski wyrób. |
Poszukaj
Denso W16ES
AUTOLITE 275-amerykanckie:))
NGK B5ES
ISKRA F55PS |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 19:38, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Ale na swiecach AWINA B7HNS dolniak mi naprawde superowo chodzi.To jakis chinski chyba badziew ale zamiata naprawde zywo:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:35, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid ja bym się bał ten syf montować, mam styczność z chińskimi pomiotami i raz na jakiś czas widzę świecę z ubytkami w porcelanie - ciekawe gdzie wpadła reszta Ngk czy denso to koszt 10-15zł - za taki pieniądz nie odważyłbym się... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 20:45, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem ale naprawde dobrze smiga a na zapasie mam chyba ze 20 swiec roznistych firm tak ze luzik:)))).Najbardziej sie nie sprawdzily NGK irydowe za 56zl sztuka hahahah po 2 dniach jedna padla wiec to wywalilem:))) .Ruchol najwidoczniej nie lubi luxusów)).Jak narazie zostawie te swiece z przerwami ponad 1mm:))).
Kupcie i testujcie bo ja sie zdziwilem:))) sa na allleee.
Porownalem ich prace w stosunku do innych .Ladnie tez mi smiga na iskrach f70 z PRL-u)) i denso .Ngk tez daja rade ale na tych chinolach jakos wydaje sie lepiej:)))
A kawalek porcelanki ladnie wydechem wyleci jak ptaszek z gniazdka:)))) hahaha
Takie iskry z prl ladnie mi sie spisywaly i chodzil super na wolnych i wysokich obrotach [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiadomo ze praca silnika to nie tylko swieca:)))
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 20:55, 02 Wrz 2013, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:58, 02 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś byłem u znajomego który wytargał gdzieś z pod stodoły Jawke Mustang. Niestety stała od lat bez świecy i silnik stoi. Wniosek odnośnie świec jest następujący: Świeca ma być! Jaka to już mniej istotne.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 6:24, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
My do Urala do crossu założyliśmy najpierw Iskrę F55, ale wystarczała najczęściej na jeden wyścig. Potem dałem się namówić na NGK z irydową elektrodą - BR6HIX - i te okazały się bardzo odporne na zachlapanie olejem i wysokie temperatury. Generalnie przejeździliśmy na nich cały sezon, mogę je więc polecić do "katowania". Nie wiem, jak sprawdzają się na trasie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 8:24, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
brzytwa napisał: | My do Urala do crossu założyliśmy najpierw Iskrę F55, ale wystarczała najczęściej na jeden wyścig. Potem dałem się namówić na NGK z irydową elektrodą - BR6HIX - i te okazały się bardzo odporne na zachlapanie olejem i wysokie temperatury. Generalnie przejeździliśmy na nich cały sezon, mogę je więc polecić do "katowania". Nie wiem, jak sprawdzają się na trasie. |
No wlasnie identyczne mialem w dolniaku i 2 dni chodzila a na trzeci dzien jechalem na zlot i po przejechaniu 1 km prawy garnek umarl i zero reakcji.Wkrecilem jakas denso stara i logien:))) |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Śro 8:48, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Zależy jeszcze, jakie miałeś przewody, tzn stan izolacji itd. Może zwyczajnie dostała przebicia, a na takie triki to nawet elektroda z irydu nie pomoże.
We wszystkich konstrukcjach stosuję już wyłącznie kable z rdzeniem miedzianym. Demontuję z silikonowego (najczęściej samochodowego ze szrotu) kabla gumki osłonowe, delikatnie odginam końcówki zaciskane i potem w odwrotnej kolejności montuję na przewodzie z rdzeniem miedzianym za pomocą praski do kabli do świec - i części problemów już się pozbyłem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 10:43, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Kable silikonowe i na innych swiecach nie mam problemu.Mysle ze do dolniaka poprostu sie srednio nadawala.Na innych zero problemu wiec nie zaglebialem sie w temat a napewno lepiej chodzi na tych chyba chinskich AWINA.
Rewelacyjnie chodzil maluch na sportowych BRISK dedykowanych pod malucha z plaskimi czterema elektrodami.Krecil sie duzo wyzej a na wolnych mozna bylo tak zejsc z obrotów ze tykal ledwo co i nie zgasl.
Do rajdowych samochodow po przeróbkach slyszalem ze dawniej tak robiono ze zapalano na normalnych swiecach i rozgrzewano a pozniej wkrecano dopiero sportowe.
Moze zapodajcie amerykancka do urala -AUTOLITE 275 albo denso W16ES |
|
Powrót do góry |
|
|
Rura
Dołączył: 27 Cze 2012 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:53, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam NGK do dolniaka to nieporozumienie. Łapią przebicia i ogólnie są be .
Mój najlepiej śmiga na ruskich. NGK zarąbałem dwa zestawy. Na ruskich (1 komplecie) kupionych od bimbra mam zrobiony bezproblemowo ponad kawałek, jak nie prawie dwa km. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 20:14, 04 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Rura napisał: | Potwierdzam NGK do dolniaka to nieporozumienie. Łapią przebicia i ogólnie są be .
Mój najlepiej śmiga na ruskich. NGK zarąbałem dwa zestawy. Na ruskich (1 komplecie) kupionych od bimbra mam zrobiony bezproblemowo ponad kawałek, jak nie prawie dwa km. |
NGK BP6HS albo B6HS LUB B5 smigaly mi tez caly sezon dwa lata temu ale trzeba uwazac jak sie je kupuje i co pisze na pudelku bo dobre sa japonskie ale sa juz francuskie tez dajace rade ,jednak pojawily sie tez chinskie a to badziewie. |
|
Powrót do góry |
|
|
|