Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Świece zapłonowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:56, 15 Lip 2013    Temat postu:

W Uralu jest stopien sprezania 6.2 : 1 ???
Przeciez to gorny silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 7:00, 16 Lip 2013    Temat postu:

z moim modelu wg specyfikacji 7.0 [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 8:42, 16 Lip 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
W Uralu jest stopien sprezania 6.2 : 1 ???
Przeciez to gorny silnik.

TAk dokladnie 6,2 w w wiekszosci modeli a jedynie tak jak jest powyzej napisane 7.0 czyli w modelu M67- cisnienie sprezania 8,75 Bar


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 18:59, 16 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
brylann




Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 18:48, 30 Sie 2013    Temat postu:

Da się zdobyć rosyjskie świece? Nie chodzi mi o te zwykłe bo ja to oceniam jako szajs,(chyba oryginalne) te z grubą porcelanką i na nietypowy rozmiar klucza, z wysoka ciepłota, znaczy elektroda osadzona jest bardzo nisko.
Czy wie ktos coś może o świecach marki "KTK", czy są jeszcze w produkcji?

Bo te zamienniki iskry fs 55, f50, można powiesić jako breloczek w aucie. Głównie rozchodzi mi sie o rosyjski wyrób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 20:10, 30 Sie 2013    Temat postu:

brylann napisał:
Da się zdobyć rosyjskie świece? Nie chodzi mi o te zwykłe bo ja to oceniam jako szajs,(chyba oryginalne) te z grubą porcelanką i na nietypowy rozmiar klucza, z wysoka ciepłota, znaczy elektroda osadzona jest bardzo nisko.
Czy wie ktos coś może o świecach marki "KTK", czy są jeszcze w produkcji?

Bo te zamienniki iskry fs 55, f50, można powiesić jako breloczek w aucie. Głównie rozchodzi mi sie o rosyjski wyrób.

Poszukaj
Denso W16ES
AUTOLITE 275-amerykanckie:))
NGK B5ES
ISKRA F55PS
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 19:38, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Ale na swiecach AWINA B7HNS dolniak mi naprawde superowo chodzi.To jakis chinski chyba badziew ale zamiata naprawde zywo:)))
Powrót do góry
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:35, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Dawid ja bym się bał ten syf montować, mam styczność z chińskimi pomiotami i raz na jakiś czas widzę świecę z ubytkami w porcelanie - ciekawe gdzie wpadła reszta Smile Ngk czy denso to koszt 10-15zł - za taki pieniądz nie odważyłbym się...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:45, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Wiem wiem ale naprawde dobrze smiga a na zapasie mam chyba ze 20 swiec roznistych firm tak ze luzik:)))).Najbardziej sie nie sprawdzily NGK irydowe za 56zl sztuka hahahah po 2 dniach jedna padla wiec to wywalilem:))) .Ruchol najwidoczniej nie lubi luxusówSmile)).Jak narazie zostawie te swiece z przerwami ponad 1mm:))).
Kupcie i testujcie bo ja sie zdziwilem:))) sa na allleee.
Porownalem ich prace w stosunku do innych .Ladnie tez mi smiga na iskrach f70 z PRL-uSmile)) i denso .Ngk tez daja rade ale na tych chinolach jakos wydaje sie lepiej:)))
A kawalek porcelanki ladnie wydechem wyleci jak ptaszek z gniazdka:)))) hahaha
Takie iskry z prl ladnie mi sie spisywaly i chodzil super na wolnych i wysokich obrotach [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wiadomo ze praca silnika to nie tylko swieca:)))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 20:55, 02 Wrz 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 22:58, 02 Wrz 2013    Temat postu:

Dziś byłem u znajomego który wytargał gdzieś z pod stodoły Jawke Mustang. Niestety stała od lat bez świecy i silnik stoi. Wniosek odnośnie świec jest następujący: Świeca ma być! Jaka to już mniej istotne.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 6:24, 04 Wrz 2013    Temat postu:

My do Urala do crossu założyliśmy najpierw Iskrę F55, ale wystarczała najczęściej na jeden wyścig. Potem dałem się namówić na NGK z irydową elektrodą - BR6HIX - i te okazały się bardzo odporne na zachlapanie olejem i wysokie temperatury. Generalnie przejeździliśmy na nich cały sezon, mogę je więc polecić do "katowania". Nie wiem, jak sprawdzają się na trasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 8:24, 04 Wrz 2013    Temat postu:

brzytwa napisał:
My do Urala do crossu założyliśmy najpierw Iskrę F55, ale wystarczała najczęściej na jeden wyścig. Potem dałem się namówić na NGK z irydową elektrodą - BR6HIX - i te okazały się bardzo odporne na zachlapanie olejem i wysokie temperatury. Generalnie przejeździliśmy na nich cały sezon, mogę je więc polecić do "katowania". Nie wiem, jak sprawdzają się na trasie.

No wlasnie identyczne mialem w dolniaku i 2 dni chodzila a na trzeci dzien jechalem na zlot i po przejechaniu 1 km prawy garnek umarl i zero reakcji.Wkrecilem jakas denso stara i logien:)))
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 8:48, 04 Wrz 2013    Temat postu:

Zależy jeszcze, jakie miałeś przewody, tzn stan izolacji itd. Może zwyczajnie dostała przebicia, a na takie triki to nawet elektroda z irydu nie pomoże.
We wszystkich konstrukcjach stosuję już wyłącznie kable z rdzeniem miedzianym. Demontuję z silikonowego (najczęściej samochodowego ze szrotu) kabla gumki osłonowe, delikatnie odginam końcówki zaciskane i potem w odwrotnej kolejności montuję na przewodzie z rdzeniem miedzianym za pomocą praski do kabli do świec - i części problemów już się pozbyłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 10:43, 04 Wrz 2013    Temat postu:

Kable silikonowe i na innych swiecach nie mam problemu.Mysle ze do dolniaka poprostu sie srednio nadawala.Na innych zero problemu wiec nie zaglebialem sie w temat a napewno lepiej chodzi na tych chyba chinskich AWINA.
Rewelacyjnie chodzil maluch na sportowych BRISK dedykowanych pod malucha z plaskimi czterema elektrodami.Krecil sie duzo wyzej a na wolnych mozna bylo tak zejsc z obrotów ze tykal ledwo co i nie zgasl.
Do rajdowych samochodow po przeróbkach slyszalem ze dawniej tak robiono ze zapalano na normalnych swiecach i rozgrzewano a pozniej wkrecano dopiero sportowe.
Moze zapodajcie amerykancka do urala -AUTOLITE 275 albo denso W16ES
Powrót do góry
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:53, 04 Wrz 2013    Temat postu:

Potwierdzam NGK do dolniaka to nieporozumienie. Łapią przebicia i ogólnie są be Wink.
Mój najlepiej śmiga na ruskich. NGK zarąbałem dwa zestawy. Na ruskich (1 komplecie) kupionych od bimbra mam zrobiony bezproblemowo ponad kawałek, jak nie prawie dwa km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 20:14, 04 Wrz 2013    Temat postu:

Rura napisał:
Potwierdzam NGK do dolniaka to nieporozumienie. Łapią przebicia i ogólnie są be Wink.
Mój najlepiej śmiga na ruskich. NGK zarąbałem dwa zestawy. Na ruskich (1 komplecie) kupionych od bimbra mam zrobiony bezproblemowo ponad kawałek, jak nie prawie dwa km.

NGK BP6HS albo B6HS LUB B5 smigaly mi tez caly sezon dwa lata temu ale trzeba uwazac jak sie je kupuje i co pisze na pudelku bo dobre sa japonskie ale sa juz francuskie tez dajace rade ,jednak pojawily sie tez chinskie a to badziewie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin