Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:50, 09 Mar 2013 Temat postu: SWIECE Z DLUGIM GWINTEM |
|
|
Witam. zdjąłem glowice w k750 i zauwazylem ze jest tam tyle miejsca ze mozna wkrecic swiece z dlugim gwintem. czy moze juz kiedys ktos to praktykowal? |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcinee
Dołączył: 07 Lip 2011 Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:28, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nie próbowałem ale pewnie się da.
Możesz mieć problem z wykręceniem świecy jak wystająca do komory spalania część gwintu świecy pokryje się nagarem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:45, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
wkrecila sie troszeczke głębiej ale nie natyle zeby gwint wystawal. moze bedzie lepiej palic.zawsze to troche iskra bedzie miala blizej |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:28, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie ze punkt zapłonu zwłaszcza w dolniaku nie jest tak całkiem nieprzemyślany żeby go sobie przemieszczać. Ale spróbuj. Ciekaw jestem efektów. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 0:56, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kiedys to bylo testowane w junaku u kolegi bo mial redukcje i niestety swiece padaly co dwa dni......pewnie nie te parametry |
|
Powrót do góry |
|
 |
gazia
Dołączył: 04 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:23, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, głębiej osadzona świeca może być częściej zalewana i tylko pod tym względem jest różnica, dlatego świece lotnicze, posiadaja tuleję i sa bardziej odsunięte od komory spalania.
Pozdrawiam Gazia |
|
Powrót do góry |
|
 |
TOMSIL
Dołączył: 13 Lis 2011 Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:23, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
zeby wykonac próbę musze poczekac az snieg zginie bo kopak wziął urlop od czestego kopania i do czasu jego powrotu zostaje pchanie,ale po waszych radach chyba daruje sobie dlugi gwint i zajme sie kopakiem |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 11:48, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Sens byłby wtedy, gdyby był utrudniony dostęp do świec z krótkim gwintem, ale jest ich jak psów, więc po kiego kombinować i wyważać otwarte drzwi. W przypadku świec z gwintem 18 zrozumiałe jest wstawianie tulei z gwintem 14,sam tak kiedyś w Syrenie zrobiłem, ale świece 18 są trudno dostępne. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|