Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robinx
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 18:24, 07 Cze 2018 Temat postu: Śruby zaworów |
|
|
Witam po przerwie
Króciutkie pytanie do lepszych szpeców: można wymienić śruby regulacji zaworów bez ściągani głowicy i cylindrów? K-750 dolniak... |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 423 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 19:37, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Glowic nie musisz ściągać, ale cylindry trza zdjąć. Kiedy wymieniałem wał to odkręciłem tylko 6 śrub które trzymają cylindry. Głowice oraz gaźniki zostały w komplecie |
|
Powrót do góry |
|
 |
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 155 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Czw 21:12, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że jeśli masz kulturalną uszczelkę pod garnuchem a nie sylikon, to wystarczy odkręcić nakrętki mocujące do bloku silnika i odsunąć trochę garnek od bloku na 1-2cm, bez ściągania z tłoka. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:19, 07 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że nie. Parokrotnie tu pisałem żeby składać uszczelkę na towocie, choć by po to by nie zatkać silikonem kanału olejowego i dowiedziałem się że się nie znam
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 11:11, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Obawiam się że nie. Parokrotnie tu pisałem żeby składać uszczelkę na towocie, choć by po to by nie zatkać silikonem kanału olejowego i dowiedziałem się że się nie znam
Wojtek |
Towot, czy ja wiem...
Są uszczelki w płynie, które nie twardnieją w kanałach  |
|
Powrót do góry |
|
 |
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Pią 12:22, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ja po prostu wycinam z kringielitu 0.5 bez smarów silikonow i innych wynalazków skrecam na sucho i jest czysto ładnie i nic się nie poci pod garami. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4070 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 14:45, 08 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ortodoksem nie jestem, ale tak jak fabryka pod cylindry daję brystol na towocie W płynie to ja lubię zupełnie coś innego.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Sob 7:38, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Co do płynu to się z tobą zgadzam w 100 procentach Wojtku. |
|
Powrót do góry |
|
 |
robinx
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 17:40, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Opcja odsunięcia garnków o 2 cm od bloku wydaje się najrozsądniejsza. Nie wiem tyko, czy mam kulturalne uszczelki Jak pamiętam to były papierowe a moczyłem je w lakierze bezbarwnym i po wyschnięci przed zamontowaniem przeciągnąłem smarem . Problemów z poceniem nie było. Oby dało się je ponownie dokręcić.
Dzięki za sugestie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 423 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Sob 20:24, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Sądzę, że przy odciąganiu cylindra uszczelki papierowe ulegną pęknięciu/zniszczeniu i tak czy siak będziesz musiał kupić/zrobic nowe. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Sob 20:34, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Tj zdepa pisze gambit 0,5 na sucho, po skręceniu prasuje się na 0,3 ale zdejmowane/luzowane cylindry kilka razy w dolniaku i nawet pocenia. A uszczelkę na lewy cylinder wycinać dwuczęściową. |
|
Powrót do góry |
|
 |
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Sob 21:20, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze na sucho to po co kombinować i przepraszać całość. ?????? |
|
Powrót do góry |
|
 |
zdepa
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowogard
|
Wysłany: Sob 21:29, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Zlozyles raz a dobrze to po co ściągasz porę razy bez sensu raz a porządnie i ma jeździć |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Sob 22:51, 09 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
różne rzeczy się działy, a jak się uczyłem to wolałem rozebrać niż kapitalkę robić... |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 19:33, 16 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Witam. mam również pytanie i potrzebuję porady zdjąłem walek rozrządu k 750 ,krzywki mają wysokości ok.36,8mm, śruby popychaczy są zeszlifowane i mają grubosc łba od 2,6mm do 4mm, ktoś tak zrobił. Mam pytanie jaka jest grubość łba tych śrub bo jeżeli około 5mm to nie bedę miał luzu zaworowego, a może ten wałek nie jest oryginalny, chyba że kupowane śruby obowiązkowo się szlifuje. U świątka znalazłem wałki o wys.krzywek 37 mm i 36 mm, czy po wymianie wałka trzeba doszlifować część popychacza wsołpracujacego z wałkiemi wtedy wejdzie nowa śruba popychacza .
Prosze o informacje. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|