Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:03, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Śrub nie powinno się szlifować, bo są utwardzane jedynie powierzchniowo. Łepki nie są tak wysokie jak w zwykłych śrubach, to samo tyczy wysokości nakrętek kontrujących.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
adam76-02
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Sob 19:53, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki Wojtek za odpowiedz, też tak myślałem ale te co posiadam ewidentnie są szlifowane i różnej grubości główka śruby, a twardość też utraciły bo widac wgniotki od zaworów. tylko dalej nie wiem jaka jest oryginalna grubość tych łebków i też nie wiem jaki wałek czy wysokość krzywek 37 tak jak mam czy 36 mm. Ale przy tym 37mm i nowych srubach chyba nie bede miał całkowicie luzu zaworowego. Jeszce jedno pytanie czy po wymianie wałka szlifować popychacze.
proszę o odpowiedz. Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:07, 17 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Lepiej wymienić jak szlifować popychacze, one też nie są twarde na wskroś.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
|