Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 22:43, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W związku z tym ,że mam w łapach imadło, i nie łapie się za sruby ponizej M 10 przy dokręcaniu,to mogę tylko stwierdzić ! że nigdy nie spotkałem się z ukręconą śrubą czy szpilką poniżej danej powierzchni korpusu.Nigdy nie zostanie ukręcone 3-5 mm głęboko w korpusie.Najczęściej jest na równo ,i wtedy jest nakretka migomat z odpowiednim amperarzem dospawanie ,wypala się wtedy syf na gwincie i zawsze się odkręca lub wykręca .Nigdy nic nie wierciłem ani frezowałem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 17:05, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czasami w bloku silnika gwint zaczyna sie ponizej otworu.Często bywa tak ze sruba przy kolejnym dokreceniu wyciaga sie przewęza i pęka a reszte wyciaga do gory i pozostalość zostaje sporo ponizej.Albo jak sie zatrze gwint w polowie to sie w polowie ukreci przy odkręcaniu.Zreszta jak cos pisze to zawsze na wlasnym doświadczeniu i wcale nikt nie musi w to wierzyc )))).Pozdro dla wszystkich niedowiarków)) |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:42, 09 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za rady, glupia sprawa - patentu ze spawaniem mnie w stoczni nie nauczyli
ehh... w wigilie przy lamaniu sie oplatkiem zapalil mi sie od swieczki rekaw najlepszej koszuli - i wiedzialem juz, ze w tym roku bede mial pod gorke...
no i tak to qrfa idzie
pozdr
j |
|
Powrót do góry |
|
|
|