Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprawdzenie prądnicy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 12:35, 02 Kwi 2014    Temat postu:

gobert napisał:
Nie od MZ bo inaczej wzbudzenie tam działa.
Od starej Jawy pasuje.


Gobert, pasuje ten regler z APE od jawy? RP15t?? Jak się go podłącza? Płytka-podstawa spięta z masą czy izolowana?
Jakie połączenia na prądnicy?
walczę z tym i walczę i nic, próbowałem regler od MZ wcześniej i ten czeski RM7V-N od jawy i nic:( Porażka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 13:33, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Od Jawy jak najbardziej podchodzi i dobrze u mnie działa.
Tak na szybko zapożyczone z RM (niech ktoś potwierdzi, bo nie mam tu moto aby na 100% zagwarantować):
"Ten regulator podłączamy tak:
-Zacisk szcz łączymy z zaciskiem JA na prądnicy (takie odwrócone R)
- +6V z plusem akumulatora i instalacją
- wzb. z zaciskiem SZ prądnicy. "
A jeśli chodzi o podstawę, to ma być zmasowana.


Ostatnio zmieniony przez rider41 dnia Śro 13:34, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 14:06, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki wielkie, po pracy zobaczę na tym podłączeniu czy zadziała i dam znaćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 16:48, 02 Kwi 2014    Temat postu:

No i lipa, nie działa.
Podłączyłem tak jak napisałeś i pokazuje mi na aku 0,5V. Pokombinowałbym z tym sam, ale nie chcę spalić tego regulatora, a w Sobotę rozpoczęcie sezonu w Inowrocławiu:) Ludzie ratujcie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Śro 20:09, 02 Kwi 2014    Temat postu:

Też miałem szopki z moją prądnicą 6V, już prawie klikałem KuP teraz z Alledrogo, ale stwierdziłem, ze tak łatwo się nie poddam... Rozebrałem prądnicę, okazało się, ze była cała zalana w środku olejem silnikowym, który dostał się jakimś cudem przez nieszczelne złącza. Wymyłem, wysuszyłem i jazda. Hula jak ta lala, choć stara jak ruskie matrioszki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 20:53, 02 Kwi 2014    Temat postu:

No no, jak brudna to takie kwiatki mogą być, z tym, że ja mam zupełnie czystą, świeżo przewinięte wzbudzenie i wirnik, kopyto wzbudzenia i korpus w świeżym ocynku, reszta umyta benzyną jak trzeba:) i dalej nic:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 15:48, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Sprawdź jeszcze czy na 100% podłączone wewnątrz prądnicy jak trzeba. Ja też szukałem dziury w całym i wydawało się, że wsio mam git, a tu pozamieniane kabelki były winne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamabe63




Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Sob 11:34, 26 Kwi 2014    Temat postu:

Szable ma rację. Cichowski Wam wszystko wyjaśni. Post macie na wypowiedzi Szabli. Badanie wzbudzenia , wirnika i inne problemy. Arcymadafakasupermen jak pisze Szable.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skrzydlaty




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 7:36, 28 Kwi 2014    Temat postu:

DrVitt napisał:
gobert napisał:
Nie od MZ bo inaczej wzbudzenie tam działa.
Od starej Jawy pasuje.

walczę z tym i walczę i nic, próbowałem regler od MZ wcześniej i ten czeski RM7V-N od jawy i nic:( Porażka


hej!
aby zadziałał regulator napięcia od MZ i RM7V - MUSI być w układ wzbudzenia wpięty rezystor wzbudzenia.
oczywiście należy pamiętać, że MZ i Jawa ma inny układ włączania wzbudzenia w obwód prądnicy i nie są zamienne bez ingerencji w podłączenia wewnętrzne prądnicy


Ostatnio zmieniony przez skrzydlaty dnia Pon 7:36, 28 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin