Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 20:31, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
sovietbiker napisał: | Witam wszystkich po długiej przerwie ural gotowy. Śmiga jak ta lala, zaliczył kilka zlotów i wycieczek Jak znajdę chwile to wrzucę zdjęcia. A dzis pytanie czy do m-67 pasuje zbiornik od k-750? |
Pasuje i imho całkiem nieźle wygląda - tylko trzeba kranik przespawać. |
|
Powrót do góry |
|
|
zorg
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Śro 10:15, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Masz ładnego Urala. To m-67 więc pozostań przy oryginalnym zbiorniku. Bardziej pasuje do tej ramy. Wiele na wyglądzie z ta ramą nie zyskasz ale dużo stracisz na oryginalności. Chłopaki kto myśli tak jak ja niech mu napisze, żeby wiedział |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:19, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
zorg napisał: | Chłopaki kto myśli tak jak ja niech mu napisze, żeby wiedział |
Już się wyraziłem ale napiszę jeszcze raz - gópi pomysł. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 10:22, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
też bym został... |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:58, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Po zorg'u akurat bym się tego nie spodziewał Ale oczywiście zgadzam sie. Zbiornik od k-750 w uralu drabiniaku urody mu nie doda. Ural drabiniak ma swoją charakterystyczna urodę- a tak będzie kundel udający starszego w najlepszym wypadku nazwać go będzie można ruskiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:42, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Spokojnie Panowie nie mam zamiaru zmieniać zbiornika w mojej zielonce Pytam dlatego że jest plan zbudowania czegoś z części i chciałem wiedzieć czy taki zbiornik od k-750 podejdzie do drabiniastej ramy. |
|
Powrót do góry |
|
|
zorg
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 21:11, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | Ural drabiniak ma swoją charakterystyczna urodę. |
Ja na to mówię tak: "jest taki brzydki że aż ładny".
Spoko Princu. Potrafię docenić oryginalność, i tą fabryczna jak i tą indywidualną. |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 16:48, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy doradźcie jakie dobrać przełożenie dyfra do jazdy solo. Składam drugi dyfer na przyszły sezon bo chcę zrobić kilka długich tras uralem solo. Czy te przełożenia 9 i 10 wchodzą w obudowę dyfra do falbany czy trzeba coś rozwiercać, powiększać? No i jaki 9 czy 10? To ma być dyfer tylko do solo drugi będzie standardowo 8 do jazdy z wózkiem. Jak dam 9 to czy będzie odczuwalny wzrost prędkości czy tak jak w wsce jeden ząbek wiecej a różnicy praktycznie żadnej. Nie mam zamiaru jeździć 120km/h na trasie tylko chodzi mi o to, żeby nadążać za innymi weteranami i nie katować silnika. Jeśli macie jakieś doświadczenie z tego typu dyframi to doradźcie co wybrać. |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Nie 20:02, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Polecił bym ci 10. Miałem 9 i trochę mało. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:02, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego sprawdź jeszcze ile zębów ma atak. Przerabiać nic nie trzeba. 10 do Urala solo może być ale w płaskim terenie. Przy okazji pierwszy bieg robi się nieprzyjemnie szybki. Jak trzeba gdzieś przejechać wolniutko trzeba na pół sprzęgle.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:53, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nieprzyjemnie szybki ?
Czy to znaczylo ze brak mu momentu podczas ruszania ?
Osobiscie lubie ze jedynka w mojej BSA zabiera mnie "z kopyta" ze startu stojacego .
Na pewno wybor przelozenia zalezy przede wszystkim od mozliwosci twego silnika, nie ma sensu zakladac 10 na ktorej silnik nie wykreci obr max czwartego biegu. |
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:29, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Teraz mogę powiedzieć z własnego doświadczenia. Dyfer 10 nie wchodzi do oryginalnej obudowy od m-67 na falbane. Trzeba powiększać gniazdo na atak oraz staczać dekiel dyfra lub wieniec zębaty żeby go odsunąć od ataku bo nie zamknie się dekla. |
|
Powrót do góry |
|
|
|