Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GAVO77
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:45, 11 Sie 2011 Temat postu: Skrzynia ze wstecznym do m72 |
|
|
Witajcie
Jak w temacie.
Temat był już na forum, ale chciałem się dopytać o pewien szczegół.
Chodzi o wałek zdawczy (kardan) czy są 2 rodzaje-długości?
Teraz mam normalną skrzynię i ktoś mi powiedział, że można przyciąć
przy wieloklinie i będzie pasowało.
Nie chcę demolować oryginalnych części i pojawia się pytanie jak temat ogarnąć.
Może są fabryczne "gotowce" o różnych długościach?
Ma ktoś z Was taki patent u siebie? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:47, 11 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zakładasz skrzynie dniepra do emki to będziesz potrzebował krótkiej belki kardana. Albo nową u Q3my albo tniesz i spawasz przy krzyżaku. Z głową bo na belce nie ma dość miejsca na zabezpieczenia.
Ogólnie to belek kardana było trochę typów. Często różnią sie i nie są zamienne. Daj zdjęcie tego co masz to Ci powiem co z czym.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 9:17, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4048 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:30, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam w Emie skrzynie od Dniepra. Nie tnij orginalnego wałka (szkoda) tylko zakładaj dnieprowski z regulacją po obu stronach. Jak nie trafisz belki odpowiedniej długości to przerabiaj dnieprowską. Ja tak robiłem, na tokarce podwierciłem na kulke skrzyni i obciełem (nie pamiętam, chyba 250mm). Naciełem nowe rowki na wielowypuscie pod zabezpieczenia, było go na tyle.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 21:34, 12 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sie słuchaj Cyrografa bo dobrze prawi . Kup tzw. dzielony wałek dnieprowy , możliwie kompletny czyli z widełkami i krzyżakiem . Chodzi o to żeby dało się przesuwać w celu zmiany długości ale żeby nie klekotał . Te luzy szybko się powiększają co skróci jego żywot . Ciężko złożyć komplet z osobnych elementów . Nie tnij orginału , to rzeźnictwo . |
|
Powrót do góry |
|
|
GAVO77
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:57, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Witajcie
Belka wpasowana:)
Ale pojawił się następny problem...
silnik Kaśka, skrzynia Dniepr
Może coś robię nie tak, ale mam wrażenie, że wodzik od skrzyni jest za krótki. W skrzyniach bez wsteka jest krótszy, ten jest dłuższy, ale prawdopodobnie był kombinowany (na końcu spaw i obróbka)
Potrzebuję wymiary, ma ktoś ustrojstwo na półeczce?
Nie wiem jak wstawić foto, przesyłam zatem link do strony, rys drugi.
Potrzebne długości elementów:130,132
(mam 2 różne, na dłuższej tez jest źle)
131 brak tej gumy coś zmienia/ma wpływ na długość?
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:14, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
GAVO77- i grzybek i popychacz w skrzyniach dnieprowa jest inny niż w pozostałych. Grzybek ma inną średnicę i długość. Guma uszczelnia.
O tym jak to usprawnić jest opracowanie na stronie głównej kolyaski. |
|
Powrót do góry |
|
|
GAVO77
Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:17, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki za info, kupiłem cały zestaw od Dniepra, jutro instalacja:)
może w końcu się przejadę.... |
|
Powrót do góry |
|
|
|