Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Nie 13:22, 12 Sie 2012 Temat postu: Skrzynia K-750 , problem z kopniakiem. |
|
|
Witam, chcialem prosic o poradę jak ustawić wałek kopniaka i czy bolec ,który trzyma sprężyne kopniaka ma wystawać z obu stron wałka, czy z jednej.
Pytam ponieważ u mnie kopka ma bardzo mały skok i mam problemy z odpalaniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 14:42, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie w obydwóch skrzynkach wystaje z jednej strony i wydaje mi się że tak powinno być |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 16:54, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba tak, sprężyna ma jeden zaczep więc po kiego dwa bolce, Ty masz raczej problem z napięciem sprężyny albo ze źle ustawionym odbojem( ogranicznikiem, zderzakiem)mechanizmu rozruchowego, a problemy to masz chyba w czasie jazdy ze zbyt nisko zwisającym kopadłem a nie z odpaleniem, mnie pali z drugiego ząbka.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 17:33, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Nie 19:50, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Faktycznie kopniak zwisa nisko i przeszkadza, ale odpalanie to masakra , łapie dopiero pare cm przed koncem. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 20:16, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Przy dobrze wyregulowanym silniku parę centymetrów to aż zanadto, popracuj nad regulacją kopajki, niestety do tego musisz wyjąć skrzynię. |
|
Powrót do góry |
|
|
Shark2
Dołączył: 04 Lip 2012 Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:45, 17 Sie 2012 Temat postu: ural - kopniak |
|
|
witam,
czy problem udało się rozwiązać? posiadam urala skyrznia 4 z wstecznym.
u mnie też kopniak łapie nisko i odstaje (jak by się nie cofa do końca - w porównaniu do innych rusków) powoduje to mały skok kopajki i czasem nawet jednego obrotu silnika nie da się zrobić...
jak się reguluje kopajkę?
jeżeli chodzi o te zderzaki to jeden zamyka piesek a na drugim się zatrzymuje oś (to dobrze?)
i jak się "obstawia odboje" bo na moją logikę problem tkwi w tym... lub czy możliwe żeby na ośce jest źle wprasowany/obsadzony mechanizm z zapadką (pieskiem) (przesunięty o kilka stopni)?
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 17:48, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia jak jest w Uralowskiej ze wstecznym , ale w Emce zderzak mechanizmu rozruchowego jest od spodu skrzyni pod taką nakrętką( korkiem) z zaczepem do sprężyny , pod tą siajbą jest bolec na sprężynie który ogranicza i amortyzuje powrót kopadła.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 17:49, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Pią 22:11, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, u mnie niestety promblemu nie rozwiazałem, mam dwie skrzynie,które sam składałem i w oby dwu kopka zwisa
Nie wiem,jak ustawić ten bolec na spreżynie , o którym pisze Grzech750 i ile razy obrocic naciąg sprężyny kopki. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Sob 6:55, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie w skrzyni ze wstecznym nie mogłem naciągnąć sprężyny kopniaka, a kopajka wisiała luzem. Musiałem podpiłować zaczep sprężyny bo nie dało się obrócić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obraca się o pół obrotu, sprawdza, a potem o następne pół. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 12:30, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak, tylko metodą prób i błędów coś można osiągnąć, żadna definicja nie pomoże , bo jej nie ma. |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:09, 20 Sie 2012 Temat postu: youtube |
|
|
Grzech 750
Pare centymetrow kopnika to az zanadto ? Umiesz tak wyregulowac silnik ?
Widzialem takie sztuczki na youtubie, ale zaloze sie ze filmik byl robiony na rozgrzanym silniku.
/pozatym w tle fimiku slychac cicha modlitwe calej rodziny ' zeby sie tym razem udalo'/
Mam cylindry po szlifie , prosto z Ilawy , zalozone gazniki K68 ale na zimno i tak musze kopnac kilka razy
Mysle o zalozeniu jakiegos myka polepszajacego iskre. Co bys ewentualnie polecil ?
Jakie masz gazniki ? Jakie swiece ? iskra 75 ?
Duzo pytan, ale te 'kilka centymetrow' uruchomily moja wyobraznie
pozdr
janusz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 12:42, 20 Sie 2012 Temat postu: Re: youtube |
|
|
Easy-Rider napisał: |
Mam cylindry po szlifie , prosto z Ilawy , zalozone gazniki K68 ale na zimno i tak musze kopnac kilka razy
|
Masz K-68 czy ich podróby..?
Ural młodego klapka pali od jednego strzała, zarówno ciepły, jak i zimny. Silnik nie remontowany, poza wymianą łożysk/uszczelniaczy, na oryginalnych K-65. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 12:51, 20 Sie 2012 Temat postu: Re: youtube |
|
|
klapek napisał: | Easy-Rider napisał: |
Mam cylindry po szlifie , prosto z Ilawy , zalozone gazniki K68 ale na zimno i tak musze kopnac kilka razy
|
Masz K-68 czy ich podróby..?
Ural młodego klapka pali od jednego strzała, zarówno ciepły, jak i zimny. Silnik nie remontowany, poza wymianą łożysk/uszczelniaczy, na oryginalnych K-65. |
to fakt. mogę go odpalić piętą siedząc na nim i nie oprzeć nawet kopniaka o ogranicznik.... ale dalej za cholere nie wiem dlaczego |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 13:06, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jak to dlaczego??!!!
W końcu to ja go ustawiałem |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 13:16, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Mam założone Chińskie podróbki k- ileś tam( chyba k-32, no te okrągłe) świece z reguły Iskra 95, albo jakie akurat mam, zapłon na dwustrzałowej cewce , tej butelkowej, żadnych polepszaczy zapłonu, pali mi , czy zimny czy ciepły, z drugiego ząbka, i nie jest to przypadek odosobniony, paru moich znajomych też to ma, dodam że wolne obroty ustawione mam tuż poza granicą zgaśnięcia, tak wiem że to niezdrowe dla silnika , ale uwielbiam to powolne pykanie na wolnych gdy na maksa opóźnię zapłon. |
|
Powrót do góry |
|
|
|