Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:30, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ok
Lubie wolne obroty na Emce
Wiec znaczy sie mam problem z ustawieniem, no nic, nie pierwszy raz
wogole to silnik nie najgorzej odpalal ale zachcialo mi sie szlifu.
po szlifie zginely mi swiece na ktorych ladnie palil / jedna ruska z napisem cccp a druga jakas taka dziwna/ tzn wrzucilem je do skrzynki z wiellooooma innymi swiecami z ktorych zadna nie palila...Bezcenne
Mam K-68 z Ukrainy, nowe, ale to w zasadzie nic teraz nie znaczy
Te chinskie podroby k-37 polecal mi kolega pt. Prince, wiec sie chyba zdecyduje chociaz tu bym moze mial Mikumy, ale te przejscowki, flansze, linki...
Mam zaplon na cewce dwulufowej ale nie butelkowej.
Nie mozna zawsze wygrywac
EEeE, sprzet jest, trudno o Czlowieka ze zdolnosciami
pozdr
janusz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 21:59, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Trochę zdolności się przydaje, ale przede wszystkim ciężka praca i duuuużo cierpliwości, oraz trochę fartu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:21, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No tak fart sie przydaje Jak sie np. kupi dwa felerne gazniki, to juz dalej jest pod gorke.
Ja mam z reguly malo czasu w czasie urlopu i po 2-3 dniach w garazu wymiekam i ide na plaze
Wkoncu sciagne motor tu do Glasgow i bede dlubal po sezonie jak wszyscy
pozdr
janusz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 20:50, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja też takie kupiłem, po kilku próbach wyregulowania ich sprzedałem okazyjnie ( dychę straciłem) innemu naiwnemu, dołożyłem drugie tyle i kupiłem te chinole, nie żałuję. Zazdroszczę Ci tej plaży. |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Wto 21:15, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Easy-Rider napisał: | Ok
Lubie wolne obroty na Emce
Wiec znaczy sie mam problem z ustawieniem, no nic, nie pierwszy raz
wogole to silnik nie najgorzej odpalal ale zachcialo mi sie szlifu.
po szlifie zginely mi swiece na ktorych ladnie palil / jedna ruska z napisem cccp a druga jakas taka dziwna/ tzn wrzucilem je do skrzynki z wiellooooma innymi swiecami z ktorych zadna nie palila...Bezcenne
Mam K-68 z Ukrainy, nowe, ale to w zasadzie nic teraz nie znaczy
Te chinskie podroby k-37 polecal mi kolega pt. Prince, wiec sie chyba zdecyduje chociaz tu bym moze mial Mikumy, ale te przejscowki, flansze, linki...
Mam zaplon na cewce dwulufowej ale nie butelkowej.
Nie mozna zawsze wygrywac
EEeE, sprzet jest, trudno o Czlowieka ze zdolnosciami
pozdr
janusz |
szczerze mam takie i polecam chińskie podróby gaźników k-37 naprawdę są gaźnikami udanymi przerobiłem wszystkie k-302 oryginały k-302 podróby chińskie oryginalne k-37 i na niczym nie chciało jechać( jak nie chciało jechać to na wolnych obrotach super, jak jechało to na wolnych jak młockarnia chodziło) dopóki nie kupiłem tych chińskich ale z okrągłymi przepustnicami PZ28D te są naprawdę warte swojej ceny (zwłaszcza w tej z kupie) |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 19:29, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A moze ktoś powie czym się różnią PZ28 D OD PZ28 F |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:41, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dyszami głównymi. Sam dobrze o tym wiesz. ;] |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:06, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Heja
To ktore beda lepsze do emki ? D czy F ?
Dysze glowne to serio sprawa
A tu link do kamerki na plazy :
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr
j |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 21:41, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
temat o kopajce a wy o gaźnikach... |
|
Powrót do góry |
|
|
Easy-Rider
Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 118 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:25, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hellou
co tam gazniki...
o plazy gadamy
pozdr
janusz
ps
mam dwa rodzaje kopajki, ale jedna i druga nie skladaja mi sie ladnie po uzyciu (sprezyna jest ok i cofa je do konca)
moze jakis odczyt ??
albo fotka jak to ma wygladac ? |
|
Powrót do góry |
|
|
BEVCIO
Dołączył: 08 Lip 2011 Posty: 114 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: RADOMSKO
|
Wysłany: Pią 13:29, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, z kopniakiem sobie poradziłem, tzn łapie wyżej, ale często przepuszcza o kilka ząbków, problem jest że za bardzo odbija i udeza w rame. No i jeszcze jeden problem, po zlozeniu skrzyni żadnego bieu nie moge wrzucic nogą, reczną dzwigią wchodza wszystkie. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 13:54, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli Ci odbija to masz za wczesny zapłon. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 14:06, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
BEVCIO napisał: | Witam, z kopniakiem sobie poradziłem, tzn łapie wyżej, ale często przepuszcza o kilka ząbków, problem jest że za bardzo odbija i udeza w rame. No i jeszcze jeden problem, po zlozeniu skrzyni żadnego bieu nie moge wrzucic nogą, reczną dzwigią wchodza wszystkie. |
Skrzynię Masz Emkową czy jajko? Jak emkową to czeka Cię jeszcze żmudne ustawianie pedała( sorry) zmiany biegów, do tego służą dwie śrubki z kontrami po bokach, i przydatny jest też taki mały gadżet który sobie sam musisz wystrugać
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozwala on na wgląd na grzebień, wiesz wtedy czy bieg wszedł, w jajku chyba nie ma tej regulacji, ale pewny nie jestem, jak zejdę do piwnicy to obejrzę i napiszę , chyba że ktoś mnie uprzedzi. Co do kopadła , to masz być może wyrobiony piesek lub ząbki w kole , dlatego przeskakuje, walenie kopki w ramę może być skutkiem za krótkiego bolca w odboju/ ograniczniku mechanizmu rozruchowego.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pią 14:08, 24 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 14:13, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Jeśli Ci odbija to masz za wczesny zapłon. |
Powinieneś napisać - jak Ci odbija , to się lecz- Jemu nie odbija, tylko najprawdopodobniej dobija. |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pią 14:43, 24 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Trochę Mi się wyjaśniło po wizycie w piwnicy, jajko też ma te śruby regulacyjne, tylko bardziej z tyłu
[link widoczny dla zalogowanych]
W emkowskiej są bardziej rozstrzelone
[link widoczny dla zalogowanych]
co do odboju kopki to im więcej go wkręcasz tym kopka powinna się od ramy odsuwać jeśli Ci wali w ramę to albo Masz za mało wkręcone , albo za krótki bolec,
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz czy ta część która jest w sprężynie nie jest dłuższa i ewentualnie obróć, jak to nie pomoże to już nie wiem co Ci poradzić. |
|
Powrót do góry |
|
|
|