Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik BMW
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herrflik2




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów

PostWysłany: Pią 10:58, 18 Cze 2010    Temat postu:

wilga2000
Kurcze tyle czasu spędzasz z motocyklami i zadajesz pytania typu jak sprawdzić czy silnik jest dobry Very Happy rozbawiłeś mnie Very Happy, a nauczyłeś się czegoś przez ten czas?? czy był stracony??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 11:23, 18 Cze 2010    Temat postu:

Adam M. napisał:
Np Nptp Guzzi ??? Smile
Mysle ze powinno pasowac.

No takie malutkie 100KM za 7500zł Twisted Evil

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blady606




Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:31, 18 Cze 2010    Temat postu:

herrflik2 napisał:
wilga2000
Kurcze tyle czasu spędzasz z motocyklami i zadajesz pytania typu jak sprawdzić czy silnik jest dobry Very Happy rozbawiłeś mnie Very Happy, a nauczyłeś się czegoś przez ten czas?? czy był stracony??


Meserszmit założył ten temat i zadawał w nim pytania jakiś rok temu , trochę postrzelał i odleciał i tyle go jest widać jak na razie .

Więc ( wiem nie ładnie jest zaczynać zdanie od więc Wink ) nie rozumiem po co piszesz taki post ?

Chcesz zabłysnąć , czy co ? czy może tak jak wielu z RM chcesz pogadać sobie na czyjś temat bez możliwości odpowiedzi czy obrony osoby o której jest mowa .

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Wto 23:49, 23 Lis 2010    Temat postu:

granat napisał:
A czemu nie kupisz całego BuMdablju???Teraz przywoża za 4000 całe kompletne z kwitami, jak załorzysz taki nowoczesny piec w rame archaika ani to nie bedzie ładne ani sprawne(sooory ponad stówe na dieprze???Ja dziekuje....wybiore inne sposoby na samobójstwo). Bedzie to dalej dniepr ze wszystkimi swoimi wadami, a piec BMW tylko je uwidoczni, moc i moment obrotowy tych silników tez jest troszeczke inny i tak mówił Prince, gumy, sprzegła i kto wie co jeszcze robione na szybko przez ukrainców beda leciec...ale nie mówie nie, ktos wsadził w "motor" silnik z T-54 i jezdzi:]
?
Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80? Marzy mi się taka kombinacja,ale chcę wrzucić cały napęd ze skrzynią, kardanem, dyfrem i kołem, bo to chociaż pochula. R80 pasuje bez problemu, w r 100 trzeba przerabiać ramę na chłodnicę oleju. Szczegóły na [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 8:32, 24 Lis 2010    Temat postu:

ATAMAN1975 napisał:

Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80?

Ło losie... Za 4000 to możesz ruska kupić a nie BMW... Same silniki po tyle chodzą Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 14:06, 24 Lis 2010    Temat postu:

ATAMAN1975 napisał:

Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80?


Na alegro jest tego trochę. Za 4 tys to szukaj źródła na zachodnich szrotach. Dodaj do tego koszty transportu i przeróbek i wyjdzie ci normalna beemka zamiast udającego saCHare samopału. Zobacz na alegro jak takie przeróbki wiszą i nikt ich nie chce.
Na redmotorz jest grupka miłośników takich kundelków. Lepiej tam pytaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 17:08, 25 Lis 2010    Temat postu:

Znalazłem za 5500 bmw r 80. Koledzy szukają dla mnie na terenie uk i holandii. Może i kundle, ale ja na serio uwielbiam jeździć z koszem, jeździliśmy całą rodziną, razem z 6ioletnią córcią i jakoś było, ale po tym, jak każdy wyjazd kończyłem na holu, to wydaje mi się to najlepdzym rozwiązaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Czw 19:14, 25 Lis 2010    Temat postu:

ATAMAN jeśli powodem holowania był silnik tzn.że remoncik był zrobiony tak " nie bardzo ok",ale wiadomo i najlepiej zrobione też mają prawo sie zepsuć.Ale po założeniu serca BMW dalej może być hol!!, ale na skrzynie ,dyfer i h....j wie co jeszcze oprócz silnika .To zawsze będzie Rusek Smile,a jazda bez przygód to tak jak lizanie lizaka przez szybe Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Czw 20:24, 25 Lis 2010    Temat postu:

Jak chcesz pewny silnik od BMW to się skontaktuj z Grzybem.On byle czego nie sprzedaje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 21:38, 25 Lis 2010    Temat postu:

żaliłem się szanownej braci co do moich problemów z dnieprem, a co do remontu, to wydaje mi się,że nie mogę sobie wiele zarzucić. Pojeździłem dwa lata, bez żadnego problemu. Zaczęło się od urwanego klinu na kole zamachowym, a potem jakoś poleciało. Nie mogłem dojść ładu z odpalaniem, a muszę przyznać,że mój dniepr choćby stał miesiąc zawsze, ale to zawsze odpalał od pierwszego kopa. Miałem założone gaźniki mikuni- nie ciekną, ssanie o dziwo działa, lekkie sprężyny, ręka nie boli. Potem nie mogłem dojść ładu, to zamieniłem na k-65. Przepraszam wszystkich, ale te nowe gaźniki, to prawdziwy szit. Wiem, że z sercem bmw to będzie dalej rusek, ale nie chcę wsadzać samego silnika,ale cały kompletny tylny napęd, a tak prawdę mówiąc to stylistyka bmw nie bardzo mi leży. sowiet, to sowiet, po zrobieniu 300 km du pa chce odpaść od niewygodnego siedzenia, przez które, od uderzeń w kręgosłup i cieńkich amortyzatorów nabawiłem się nawet zapalenia korzonek (nikomu nie życzę takiego bólu)ale te podwójne siedzenia i linia bardziej mi pasuje. Kto za?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 21:42, 25 Lis 2010    Temat postu:

A propo bolącej du py to właśnie mnie boli od siedzenie przed kompem, to idę pogłaskać sprzęta. dwa dni mnie przy nim nie było, a to już zdrada hłe, hłe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 490
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 21:57, 25 Lis 2010    Temat postu:

Marzy mi się taka kombinacja,ale chcę wrzucić cały napęd ze skrzynią, kardanem, dyfrem i kołem, bo to chociaż pochula. R80 pasuje bez problemu, w r 100 trzeba przerabiać ramę na chłodnicę oleju.

ATAMAN.Nie wszystkie setki mają chłodnice,tak że ramy nie musisz przerabiać.Faktem jest że silniki od setki wymiatają cały napęd,zresztą 80 też .Przeróbka ruska pod cały napęd z bawary jest zbyt kosztowna i czasochłonna to już lepiej jeżdzić bejcą po przeróbkach podpiąć kosz z ruska lub poszukać lekkiego veloreksa.Ja osobiście mam BMW r 100 CS,którą zresztą kupiłem dla silnika ,ale po pierwszej jeżdzie beemką stwierdziłem że rusek nie wytrzyma nerwowo takiego silnika na dłuższą metę.Mi również marzy się silnik w rusku z bmw i taki sobie właśnie składam na bazie MW 750 z 76r.Mam silnik z bmw r 60/6z 1974rwraz ze skrzynią.Silnik ma 40 kucyków i chyba jest najbardziej optymalnym silnikiem dla ruska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Czw 22:29, 25 Lis 2010    Temat postu:

Jazda z lekkim wózkiem zakrawa na samobójstwo. Ale to chyba prawda,że r 60 będzie najlepiej chodzić. W moim świecie kolega zrobił kiedyś taką kombinację z k 750 i silniki i cały tylny wahacz z dyfrem od r 100 i to trochę latało, ale potem coś chyba mu się zaczęło je...bać. Całość , moim zdaniem nie tylko rozbija się o moc silnika, ale o najlepszy moment obrotowy, a silnik z r 100 ma go bardzo wysoko, więc jeśli miałbym śmigać z koszem przy najlepszych obrotach silnika, to musiałbym gnać chyba koło setki, a to juz krzyżyk na drodze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 953
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 19:25, 26 Lis 2010    Temat postu:

Przede wszystkim to taki motocykl z silnikami do wyboru: od R80 lub R100 w ramie Dniepra był oferowany na zachodzie przez bodajże niejakiego Udo Haubricha w dość dużej serii. Nie wiem, czy wkładali silnik jeszcze w Kijowie, czy też już u Niemca. Druga sprawa, że silnik od R60 ze względu na charakterystykę nie bardzo się nadaje, może do solówki tak, ale jak chcesz, to pakuj, one są o wiele tańsze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowrowiecz




Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie 11:56, 05 Gru 2010    Temat postu:

Ten gość o którym pisze Brzytwa wkłada chyba też silniki wysokoprężne.
A co do wkładania silnika BMW do ruska ,bądz całej transmisji to każdy ma swoje gusta.
Wkładnie całej transmisji mija się według mnie z celem bo lepiej jezdzić Bmką i doczepić wózek.
Widziałem w Czechach BMW K 100 z wózkiem bocznym własnej roboty. do zestawu dołożony był przedni wachacz pchany od Urala.
A co do lekkiego wózka,jezdziłem Gl 1000 z zabytkowym wózkiem Wolfa aluminiowo drewnianym. A co do wytrzymałości ruskich skrzyn, dyfrów, przekładni to mam silnik BMW R 1200 i też jezdze.
Tak ze każdy woli to co lubi a wszystko zależy od konstrukcji.


Ostatnio zmieniony przez Kowrowiecz dnia Nie 11:58, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin