|
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herrflik2
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrów
|
Wysłany: Pią 10:58, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
wilga2000
Kurcze tyle czasu spędzasz z motocyklami i zadajesz pytania typu jak sprawdzić czy silnik jest dobry rozbawiłeś mnie , a nauczyłeś się czegoś przez ten czas?? czy był stracony?? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 11:23, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: | Np Nptp Guzzi ???
Mysle ze powinno pasowac. |
No takie malutkie 100KM za 7500zł
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:31, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
herrflik2 napisał: | wilga2000
Kurcze tyle czasu spędzasz z motocyklami i zadajesz pytania typu jak sprawdzić czy silnik jest dobry rozbawiłeś mnie , a nauczyłeś się czegoś przez ten czas?? czy był stracony?? |
Meserszmit założył ten temat i zadawał w nim pytania jakiś rok temu , trochę postrzelał i odleciał i tyle go jest widać jak na razie .
Więc ( wiem nie ładnie jest zaczynać zdanie od więc ) nie rozumiem po co piszesz taki post ?
Chcesz zabłysnąć , czy co ? czy może tak jak wielu z RM chcesz pogadać sobie na czyjś temat bez możliwości odpowiedzi czy obrony osoby o której jest mowa .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 23:49, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
granat napisał: | A czemu nie kupisz całego BuMdablju???Teraz przywoża za 4000 całe kompletne z kwitami, jak załorzysz taki nowoczesny piec w rame archaika ani to nie bedzie ładne ani sprawne(sooory ponad stówe na dieprze???Ja dziekuje....wybiore inne sposoby na samobójstwo). Bedzie to dalej dniepr ze wszystkimi swoimi wadami, a piec BMW tylko je uwidoczni, moc i moment obrotowy tych silników tez jest troszeczke inny i tak mówił Prince, gumy, sprzegła i kto wie co jeszcze robione na szybko przez ukrainców beda leciec...ale nie mówie nie, ktos wsadził w "motor" silnik z T-54 i jezdzi:] | ?
Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80? Marzy mi się taka kombinacja,ale chcę wrzucić cały napęd ze skrzynią, kardanem, dyfrem i kołem, bo to chociaż pochula. R80 pasuje bez problemu, w r 100 trzeba przerabiać ramę na chłodnicę oleju. Szczegóły na [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:32, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ATAMAN1975 napisał: |
Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80? |
Ło losie... Za 4000 to możesz ruska kupić a nie BMW... Same silniki po tyle chodzą |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:06, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ATAMAN1975 napisał: |
Macie może namiar, kto za 4000 sprowadzi bmw r 100 lub r 80? |
Na alegro jest tego trochę. Za 4 tys to szukaj źródła na zachodnich szrotach. Dodaj do tego koszty transportu i przeróbek i wyjdzie ci normalna beemka zamiast udającego saCHare samopału. Zobacz na alegro jak takie przeróbki wiszą i nikt ich nie chce.
Na redmotorz jest grupka miłośników takich kundelków. Lepiej tam pytaj. |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 17:08, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazłem za 5500 bmw r 80. Koledzy szukają dla mnie na terenie uk i holandii. Może i kundle, ale ja na serio uwielbiam jeździć z koszem, jeździliśmy całą rodziną, razem z 6ioletnią córcią i jakoś było, ale po tym, jak każdy wyjazd kończyłem na holu, to wydaje mi się to najlepdzym rozwiązaniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 19:14, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ATAMAN jeśli powodem holowania był silnik tzn.że remoncik był zrobiony tak " nie bardzo ok",ale wiadomo i najlepiej zrobione też mają prawo sie zepsuć.Ale po założeniu serca BMW dalej może być hol!!, ale na skrzynie ,dyfer i h....j wie co jeszcze oprócz silnika .To zawsze będzie Rusek ,a jazda bez przygód to tak jak lizanie lizaka przez szybe . |
|
Powrót do góry |
|
|
bogus
Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 188 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrkow Tryb
|
Wysłany: Czw 20:24, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz pewny silnik od BMW to się skontaktuj z Grzybem.On byle czego nie sprzedaje. |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 21:38, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
żaliłem się szanownej braci co do moich problemów z dnieprem, a co do remontu, to wydaje mi się,że nie mogę sobie wiele zarzucić. Pojeździłem dwa lata, bez żadnego problemu. Zaczęło się od urwanego klinu na kole zamachowym, a potem jakoś poleciało. Nie mogłem dojść ładu z odpalaniem, a muszę przyznać,że mój dniepr choćby stał miesiąc zawsze, ale to zawsze odpalał od pierwszego kopa. Miałem założone gaźniki mikuni- nie ciekną, ssanie o dziwo działa, lekkie sprężyny, ręka nie boli. Potem nie mogłem dojść ładu, to zamieniłem na k-65. Przepraszam wszystkich, ale te nowe gaźniki, to prawdziwy szit. Wiem, że z sercem bmw to będzie dalej rusek, ale nie chcę wsadzać samego silnika,ale cały kompletny tylny napęd, a tak prawdę mówiąc to stylistyka bmw nie bardzo mi leży. sowiet, to sowiet, po zrobieniu 300 km du pa chce odpaść od niewygodnego siedzenia, przez które, od uderzeń w kręgosłup i cieńkich amortyzatorów nabawiłem się nawet zapalenia korzonek (nikomu nie życzę takiego bólu)ale te podwójne siedzenia i linia bardziej mi pasuje. Kto za? |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 21:42, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A propo bolącej du py to właśnie mnie boli od siedzenie przed kompem, to idę pogłaskać sprzęta. dwa dni mnie przy nim nie było, a to już zdrada hłe, hłe |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Czw 21:57, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Marzy mi się taka kombinacja,ale chcę wrzucić cały napęd ze skrzynią, kardanem, dyfrem i kołem, bo to chociaż pochula. R80 pasuje bez problemu, w r 100 trzeba przerabiać ramę na chłodnicę oleju.
ATAMAN.Nie wszystkie setki mają chłodnice,tak że ramy nie musisz przerabiać.Faktem jest że silniki od setki wymiatają cały napęd,zresztą 80 też .Przeróbka ruska pod cały napęd z bawary jest zbyt kosztowna i czasochłonna to już lepiej jeżdzić bejcą po przeróbkach podpiąć kosz z ruska lub poszukać lekkiego veloreksa.Ja osobiście mam BMW r 100 CS,którą zresztą kupiłem dla silnika ,ale po pierwszej jeżdzie beemką stwierdziłem że rusek nie wytrzyma nerwowo takiego silnika na dłuższą metę.Mi również marzy się silnik w rusku z bmw i taki sobie właśnie składam na bazie MW 750 z 76r.Mam silnik z bmw r 60/6z 1974rwraz ze skrzynią.Silnik ma 40 kucyków i chyba jest najbardziej optymalnym silnikiem dla ruska. |
|
Powrót do góry |
|
|
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 22:29, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jazda z lekkim wózkiem zakrawa na samobójstwo. Ale to chyba prawda,że r 60 będzie najlepiej chodzić. W moim świecie kolega zrobił kiedyś taką kombinację z k 750 i silniki i cały tylny wahacz z dyfrem od r 100 i to trochę latało, ale potem coś chyba mu się zaczęło je...bać. Całość , moim zdaniem nie tylko rozbija się o moc silnika, ale o najlepszy moment obrotowy, a silnik z r 100 ma go bardzo wysoko, więc jeśli miałbym śmigać z koszem przy najlepszych obrotach silnika, to musiałbym gnać chyba koło setki, a to juz krzyżyk na drodze. |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 953 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 19:25, 26 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim to taki motocykl z silnikami do wyboru: od R80 lub R100 w ramie Dniepra był oferowany na zachodzie przez bodajże niejakiego Udo Haubricha w dość dużej serii. Nie wiem, czy wkładali silnik jeszcze w Kijowie, czy też już u Niemca. Druga sprawa, że silnik od R60 ze względu na charakterystykę nie bardzo się nadaje, może do solówki tak, ale jak chcesz, to pakuj, one są o wiele tańsze |
|
Powrót do góry |
|
|
Kowrowiecz
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 11:56, 05 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ten gość o którym pisze Brzytwa wkłada chyba też silniki wysokoprężne.
A co do wkładania silnika BMW do ruska ,bądz całej transmisji to każdy ma swoje gusta.
Wkładnie całej transmisji mija się według mnie z celem bo lepiej jezdzić Bmką i doczepić wózek.
Widziałem w Czechach BMW K 100 z wózkiem bocznym własnej roboty. do zestawu dołożony był przedni wachacz pchany od Urala.
A co do lekkiego wózka,jezdziłem Gl 1000 z zabytkowym wózkiem Wolfa aluminiowo drewnianym. A co do wytrzymałości ruskich skrzyn, dyfrów, przekładni to mam silnik BMW R 1200 i też jezdze.
Tak ze każdy woli to co lubi a wszystko zależy od konstrukcji.
Ostatnio zmieniony przez Kowrowiecz dnia Nie 11:58, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|