Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dziubek25077
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 765 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 4:09, 03 Paź 2012 Temat postu: Różnice k-750 a m-72 wał cylindry i głowice |
|
|
Witam
Mam pytanie dla fachowców, czy części silnika typu wał cylindry tłoki czy głowica są różne dla k-750 a M-72?
W aukcjach zwykle w tytule jest jedno i drugie więc niewiem czy dla większej oglądalności czy faktycznie są takie same. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Śro 5:27, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Wał, cylindry, tłoki są takie same, głowice od pewnego rocznika są różne ale tylko z wyglądu, montować można. |
|
Powrót do góry |
|
 |
nesfor
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:02, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Hejka, podpene sie, jelsi mam silnik od k750 a docelowo chce miec m72 to musze kupic kratek, pokrywa zaworow i dekielek ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 12:11, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nesfor napisał: | Hejka, podpene sie, jelsi mam silnik od k750 a docelowo chce miec m72 to musze kupic kratek, pokrywa zaworow i dekielek ? |
Z grubsza tak, jak wyjaśnisz jeszcze co to jest ten kratek to może odpowiedź będzie pełna 
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 12:21, 24 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
nesfor
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:26, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
krater silnika miało byc  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Pon 13:03, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Krater to wulkan posiada, a jeśli Ci, jak się domyślam, chodzi o karter( blok po polskiemu) to i owszem, kaśka ma ciut inny i jak chcesz mieć emkę to masz wydatek.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 13:44, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Moze sie myle ale robilem teraz silnik i trafilem na inny gwint w wale od strony kola rozrzadu bo wczesniej mialem gwint w wale m8x1,25 a teraz mi sie trafil m8x1 a odnosnie cylindrów to miejsca mocowania gaznikow wczesniej mialem bardziej wysuniete a teraz byly bardziej schowane w wyniku czego bylo szlifowanie )).Ale w tych sprzetach to jest wszystko mozliwe:)). |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 14:14, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jakby się doszukiwać wszystkich smaczków to w zasadzie wszystko jest inne - łącznie w wałkiem rozrządu i wałem korbowym. |
|
Powrót do góry |
|
 |
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pon 21:06, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cylindry mają też mniejszy dolot paliwa(kolektor) , nie posiadają taż otworu kontrolnego smarowania lewego cylindra. Pokrywy rozrządu tez inne,( nie mówiąc już o budowie karteru, i głowicach, prądnicy itp w budowie samego silnika tylko) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:48, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
krater silnika? hmm. To zależy jak złożysz i czego nalejesz. Szansa na krater jest
A tak w ogóle części miedzy sobą pasują. Ale modele emek i k-750 różnią sie rocznikami, wytwórniami, masa szczegółów, modyfikacji.
Najłatwiej ci będzie wkleić link do tego co chcesz kupić a spece od składania po roczniku ci doradzą. |
|
Powrót do góry |
|
 |
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 8:41, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Największą różnicą jest cena części Jak włożysz bebechy do karteru to i tak się nikt nie zorientuje.
Olej ciężkie koło zamachowe i uszczelnienie na filcu  |
|
Powrót do góry |
|
 |
nesfor
Dołączył: 22 Cze 2013 Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:23, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
moze lepij bedzie jak kupie caly silnik od m72 i przeloze tloki i cylindry bo ich mi zal bo dalem do kompletnego remontu do jednego goscia z Iławy ... |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 19:22, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli do p. Lubińskiego - masz tłoki Almota z pierścieniami. Proponuję te ostatnie wymienić na coś normalnego. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|