Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Śro 21:46, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Cymbal ze mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek1328
Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 570 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 7:02, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
klapek: widzisz ten porządek?  |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 7:09, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Hehe, szacun. Mucha nie siada  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:26, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
lewan24pl napisał: | Spróbuje jutro coś wymłodzić,a co toczenia nie bedzie problemu bo kolega pracuje w firmie gdzie produkują części dla boeinga i wszystkie pracę tokarskie robi dla mnie .Jutro mu podrzuce to powiedział ze przetoczy.A lepiej naspawac mig czy tigiem. |
Metodą MAG ))) szybkie szczepy jeden obok drugiego.Tig zajarzasz i dodajesz i szybkiego nie zrobisz a mig nierdzewka ,aluminium w argonie wiec tez odpada bo nierdzewa sie mega zle toczy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 11:42, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
lewan24pl - ten silnik nie może dobrze chodzić po złożeniu
stanowczo ZA CZYSTO! - nawet w fabryce na pierwszym montażu było mnóstwo piachu, smaru i wiórów  |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 11:51, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
corsar napisał: | lewan24pl - ten silnik nie może dobrze chodzić po złożeniu
stanowczo ZA CZYSTO! - nawet w fabryce na pierwszym montażu było mnóstwo piachu, smaru i wiórów  |
Co to za tuleja bez rys od piachu i wiórów  |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 14:02, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Co do porządku tak byłem uczony jak pracowałem w warsztacie u fajnego starszego pana zajebisty facet.A pracowałem w wielu i burdelu klucze wszędzie na podłodze gdzie popadnie.Nawet jak palisz to odchodzisz na bok na ławkę i na relaksie fajeczka żeby popiół nie spadł na czesci.To bylo dawno temu i tak mi juz zostało  |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 20:28, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zapytanko o górne mocowanie silnika,bo u mnie jest w pokrywie rozrzadu jakie ma byc.Takie coś.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Bo stare z trzech kawalków spawane jest i chce nowe.
Druga sprawa mocowanie cewki jakie bo gdzies przeczytałem ze z trzeck czesci sie skłda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze to zaznaczone
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pią 18:59, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nikt nic  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 19:45, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Piekna robota i czysciutka ))).
Tylko najwazniejsze zeby bylo wszystko odpowiedniej jakosci.
Bo szkoda sie napracowac i nie miec efektu lub zaliczyc porazke -- nie ma nic gorszego jak rozbieranie silnika zlozonego w tak piekny i czysty sposob.
Szacun dla Ciebie ) |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pią 20:03, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki dawid 1981w końcu jakaś pochwała,a nie jak na początku mniejsza z tym.Nie ukrywam ze to mój pierwszy rusek i mam nadzieję ze silnik złoże dobrze niby prosta konstrukcja ale jak wyjdzie zobaczymy mam nadzieję ze dobrze bo spędzam dużo czasu przy nim bez pośpiechu.W niedziele przyjeżdża paczka z cylindrami,wałkiem śruby głowic kwadratowe i inne duperele.Chce złożyć w oryginale jeszcze długa droga do przebycia ale myślę ze podołam  |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pią 20:26, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś zamontowałem koło zamachowe,nowa sruba z podkładkąza bezpieczajacą i oczywiscie tylną podpore wału przerobioną na simer.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Szprzęgło w niedziele jak zabawki dojdą,śuby podpory wału wkreciłę na taki preparat blokująco-uszczelniający i oczywiscie nowe sruby przewiercone łby,zabezpieczone drutem do okoła dla pewnosci. |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pią 20:31, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zabezpieczającą miało być sorki ale jak pisze na komputerze to nie mam klawiatury po polsku i muszę wycinać kopiować i zawsze coś rypne a na komórce mam to staram się bez błędów pisać  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:00, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdziles twardość kolków sprzegla???? Bo jak nie to szybko zostana wyciete w nich rowki od przekladek )).I taki maly szczegol ze zabezpieczenie najlepiej zaklepac naprzeciwko noska zagietego w otworek ale to tak na marginesie:)))).Sprawdziles bicie biezni simeringa na walku ???Czym dokreciles kolo zamachowe????Dotarles kolo na stozku walu na paste zaworowa???Kolo na stozek walu wkladaj na sucho dobrze wytarte.Dales tez kleju na glowna srube???I sprawdz twardość wielowypustu na tarczach bo czesto jest porazka i po jednym sezonie tylko cienkie kielki zostaja przy twardosci 20 HRC a czesto sie zdarazja takie co maja 2 HRC haha:)) i zakladaj wystajacy wielowypustem na zewnatrz obie tarcze (widzialem juz roznie).
Sorki ze tak Ci pisze ale ja sie staram silnik robic tak zeby jak najdluzej chodzil i szczegolow sie czepiam -co nie zawsze sie udaje (pekniety wal). )) haha taki urok
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 21:06, 04 Paź 2013, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pią 21:27, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
To fajnie ze tak duzo piszesz,zawsze można się dowiedzieć więcej od kolegów z długim stażem.Co do kołków nie sprawdziłem,bo nie wiedziałem ale muszą być twarde poniewarz przekładka jest wyrobiona bedzie nowa a kołki nie mają żadnych uszkodzeń to muszą być twardr.Ale dzieki bo bede wiedział na przyszlosc.Koło zamachowe zakręciłem kluczem pragmatyczny ale z uczuciem zeby nic nie urwać a kleju nie dałem bo myśle że podkladka wystarczy ale to tylko moje zdanie na przyszłość bede pamiętać i dam.Tak dotarłem koło bo doczytalem.A co do tarcz to dobrze ze podpowiedziałeś bo miałem zamiar się zapytać  |
|
Powrót do góry |
|
 |
|