Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 16:30, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dzis obejrzalem wal i nie wiem czy nie kupc drugi,sami zobzczcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ktos cos spawal,szlifowal
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
profss
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 328 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 16:59, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
widać u ruskich to norma spawarka i wio, tez miałem taki wał jak robiłem już jakiś czas temu silnik od Kaśki,poszedł na złom,kupiłem inny i wysłałem do pana Lubińskiego do Iławy,zrobił bardzo dobrze zapłaciłem 3-sta PLN wtedy,nie wiem jakie teraz ma ceny.a tak wyglądały spawy u mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 17:38, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No to widze ze u kolegi ktos zaszalal.To teraz musze szukac walu i znowu opcja uzywka do regeneracji czy nowy z zapasow.Znalazlem trzy na allegro 800zl 730zl i 70 zl do remontu |
|
Powrót do góry |
|
|
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 17:49, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kup taki do remontu, tylko żeby miał dobre wymiary pod łożyska i stożek. Nie bawił bym się w nowe bo to już trochę lat ma i nie wiadomo czy gdzie nie gdzie ruda się nie wdała. |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 17:58, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam sie nad kupnem z allegro tego za 70 zl i dac do roboty,tylko czekam na odpowiedz email ile bedzie kosztowac naprawa bo moge kupic po regeneracji za ok 730zl i musze przekalkulowac co lepiej |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 18:46, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Za głupotę się płaci, trzeba było przed zakupem poczytać i popytać!
lewan24pl - po pierwsze to kup sobie silnik Emkowski, bo ten co masz to lata 70-te. Jak dobrze byś poszukał na motobajzlu w Łodzi to byś kupił razem z wałem, w lepszym stanie niż to co masz, nie mówiąc już o skrzyni biegów, kołach itp., itp.
Generalnie to jak to już ktoś wcześniej napisał sprzedaj wszystko na Allegro, bo z tego nie uzyskasz rocznika 52, abo nic nie wymieniaj i naprawiaj, naprawiaj ........ Gdybyś chociaż wymienił przednie zawieszenie na krótkim wahaczu to miałbyś wersję "H" (tak by wizualnie wyglądała) bo przecież w dowodzie nikt rocznika nie będzie sprawdzać.
Reasumując - kup wał do regeneracji. |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 18:58, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego co do MOTOCYKLE JACKA omijaj debila bardzo szerokim łukiem bardzo szerokim.
To jest paprak nie mechanik znam go osobiście dwa razy mi robił odmę i dwa razy musiałem dać do poprawy czekał bedziesz ruski rok na części, a ceny z kosmosu .
No chyba tylko w junakach silniki robi ponoć dobrze.
Jak chcesz dobrze szlify to daj do firmy ,,JURGAL'' tel. 32-226-09-45
Jak chcesz głowice to pod ten nr. 606-850-425, 627-226838
najlepiej robią głowice sami zamawają zawory u Paradowskich chyba że masz swoje |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:58, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie pojąłem na co Paradowskim zawraca sie głowę zaworami do tych silników. Szybciej nie pojedzie a przebiegi międzyremontowe wału i cylindrów i tak są o wiele mniejsze niz ruskich zaworów. W tym szajsie to i tak gniazda sa beznadziejne i one puszcza a nie same zawory. Tzn zawór w końcu sie wypali jak już gniazdo będzie ujarane. A to bardziej z powodu wychełtanej prowadnicy, niewłaściwych ostawień i regulacji a nie lipnego materiału. Ogólnie o jakości części ze wschodu tamtego okresu nie mam dobrego zdania. Ale zawory jak zawory. Uprzedzając - gniazda zaworowe w dolnozaworowym rusku są praktycznie niewymienialne. Mamy 21 wiek- da sie tylko koszty niewspółmierne do wartości cylindrów.
Ale żeby nie było kiedyś kupiłem szufladę zaworów do jakiś STARów w AMW. Kosztowały chyba 16-17 groszy za sztukę. I przez lata wrzucałem tylko na szlifierkę do wałków i do dopracowania przylgni do szlifierza. Koszt śmieszny a efekt jak efekt- szczelne dluzej niż tuleje. Skończyły mi sie wiec na ostatni silnik kupiłem nowe ruskie- za 15zł szt.
Ale wracając. MOTOCYKLE JACKA to nie ten co Hiusowi robił pokrywę rozrządu? Chyba coś słabo mu poszło- nawet w teorii.
lewan24pl- nie wiem jak wygląda Twój motocykl. Ale z tego co pisze gabe to jakiś mocny kundel. A sadząc z postów i " kalkulacji"z kosztami coś sie nie liczysz. Wiec skoro tak, to kup sobie silnik do remontu do motocykla który posiadasz. Jeśli dobrze rozumiem teraz masz silnik k-750. Po co lądować dużo kasy w coś co i tak nie jest takie jak powinno?
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 19:03, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 18:59, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Informacje od P.Lubinskiego sprzed tygodnia.Regeneracja wału do dolniaka 320 zeta. Nowe zawory, uszczelnienia korkowe pod zaworami , zestaw tłoków Almot /daje własne / , szlif cylindrów, frezowanie gniazd, docieranie zaworów 520 zeta czyli razem 840 zeta plus przesyłka.Rozmawiałem osobiscie z P.Lubińskim.Ale do tego zestawu jednak bym dołożył lepsze pierścionki niż te z Almotu.Tanio to czy dużo ja uważam że cena ok. |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 19:38, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A to moj silnik nie nadaje sie do remontu?Przecierz to k-750 to nie powinno byc problemu,szkrzynia dniepr ze wstecznym.Wal cylindry to nie wszystko musieli byscie zobaczyc walek rozrzadu i popychacze wytarte jak trza, ja nie wiem jak to chodzic moglo bo palil na dziesiatego kopa.Wiem to moj pierwszy rusek jak kupywalem troche poczytalem i tyle.Teraz mam skarbonka.Kiedys z kumplem gadalismy o motorach i tak sie zaczelo.Wzielismy transita i do polski po motory,kupilismy dwie emy skundlone jak sie okazalo i mamy zabawe teraz i to nie tania |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:20, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie no. Współczuję. GABE Ci już napisał ze trzeba było rozeznać temat zanim co.
Jedynym plusem Emki jest to ze przyciąga świeżych w temacie- A w związku z tym na pewno będzie Ci łatwiej parcha sprzedać na jakimkolwiek etapie odbudowy.
Zatem popatrz na to tak. Będziesz chciał sprzedać - to dostaniesz cenę jak za kundla( chyba ze znajdziesz jelenia). Skompletujesz dokładając niewiele ( umówmy sie że części do rusków są śmiesznie tanie) większe szanse, ze dostaniesz jak za Emkę.
Niektórzy jeszcze sądzą ze jak pomalują na BMW to dostaną jak za BMW. Ale takich jeleni jest coraz mniej. |
|
Powrót do góry |
|
|
GABE
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 629 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Spała
|
Wysłany: Wto 20:37, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Prince - szkoda twojego wysiłku, jakbyś o ścianę grochem. |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 20:47, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Oj to już mam metlik w głowie wiem że silnik nie oryginał szkrzynia też a szprzedac wieść spowrotem do polski to trochę daleko i kosztuje.Wiem że do orginalu to daleko.Dobra oto moja wizja a więc,chciałem zakupić półbebny wiem że drogie ale pomału,dyfer,kierownicę rogata mam,siedzenie pasażera na podwójnej sprężynie blotnik tylny mam,zbiornik,zawieszenie mam na wysoki blotni ale moze jak bym tylko kupił lagi na niski to by sparował i innych rzeczy.Orginalu nie zrobię z tego ale chociaż w przybliżeniu troche.Wiem że silnik nie orginalny ale chciał bym go złożyć ,a chodzi o to że ten silnik to co wadliwe czy co? |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 20:56, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Chłopie, na kiego chooja pakować 1500-2000 zł w remont silnika, który nigdy nie powinien być w Twojej ramie..?
Albo masz bogatych rodziców, albo sopel lodu na głowę Ci spadł. Jeśli to drugie to musiał być wielki!
Kup od q3ma blok - właśnie chce sprzedać, będziesz o duży krok do przodu. W blok ten wpakujesz zregenerowane cylki, które już masz. Do tego wał po regeneracji, wałek używany dobry lub nowy chooj wie skąd i idziesz do przodu. Zostaw w cholerę na razie blachy/koła w spokoju. Skup się na silniku, dalej pójdzie z górki.
Czerep do góry, z nami nie zginiesz!
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 21:00, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 21:06, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
A ile za ten blok chce,gdybym miał bogatych rodziców nie musiał bym zapieprzac na wyspach.A ten blok to kompletny z pokrywa rozrządui i zapłonu jest |
|
Powrót do góry |
|
|
|