Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 22:12, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Znaczy że w latach 50-tych i wcześniej nie dało się przykręcić zamachu bo kleju nie znano
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 1:47, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Niezaleznie od kleju jak stozek dobrze dotarty to in przede wszystkim trzyma. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 8:01, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Znaczy że w latach 50-tych i wcześniej nie dało się przykręcić zamachu bo kleju nie znano
Wojtek |
Heheh dalo sie ale skoro jest teraz dostepny to dlaczego nie zastosowac??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:31, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wtedy stożek dokręcało sie na kredę. I za cholerę nie dawało później zdjąć. |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Sob 11:40, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie jak wcześniej napisałem czy ktos coś wie na temat mocowania cewki,bo szukam i znaleźć nic nie moge może źle szukam .I z góry dziękuję za porady których dotychczas dostałem od was panowie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:38, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
lewan24pl napisał: | Panowie jak wcześniej napisałem czy ktos coś wie na temat mocowania cewki,bo szukam i znaleźć nic nie moge może źle szukam .I z góry dziękuję za porady których dotychczas dostałem od was panowie. |
Nie wiem. Rzuciłem okiem na temat- widzę, że skundlony to musisz sie zdeklarować jaki model składasz, co do niego masz i wtedy dobierać. A tak w ogóle to olać i założyć dwustrzałową od malucha.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Sob 13:39, 05 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 16:48, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam dwustrzałową z Malca zamontowaną w orginalny emkowski uchwyt. Bardzo ładnie pasuje
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Nie 12:10, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Chce złożyć tak jak mam papier 52 rok i dlatego staram sie szukać jakich kolwiek informacji, dlatego jak juz pisalem ze gdzieś przeczytałem iż mocowanie cewki i silnika składa sie z trzech części i nie wiem ile w tym prawdy.Dlatego zapytałem bo moze ktos wie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 14:58, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
O ile mnie stara pamięć nie myli, to części mocowane do silnika są dwie, jedna od śrubek na silniku do amora skrętu, taka kosa, druga od śrubek do cewki, jako trzecią część możesz uznać objemkę na cewce. |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pon 22:35, 07 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tą kasę mam tylko o mocowanie cewki i cewke bo w silniku kaskowym wiem jak jest bo mialem u siebie a teraz ma blok od emy i mocowanie jest na pokrywie rozrządu a w kaskowym w bloku.I dlatego szukam jakichkolwiek informacji. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 5:10, 08 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to tą część od strony cewki też masz, jest na którymś zdjęciu. A cewka ma objemkę którą przykręcasz do tego szpeja na dwie śrubki, obydwie części łączą się na śrubkach bloku, powinny mieć takie przetłoczenia że się schodzą razem( takie uskoki) |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 5:16, 08 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
lewan24pl napisał: | Zapytanko o górne mocowanie silnika,bo u mnie jest w pokrywie rozrzadu jakie ma byc.Takie coś.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Bo stare z trzech kawalków spawane jest i chce nowe.
Druga sprawa mocowanie cewki jakie bo gdzies przeczytałem ze z trzeck czesci sie skłda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze to zaznaczone
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
To są właśnie te szpeje które potrzebujesz, to na rysunku i na zdjęciu nad nim jest do cewki, a to wyżej od bloku do przedniego ucha zastrzału wózka. Do tego jeszcze potrzebujesz, o ile dobrze pamiętam taką kosę od mocowania zastrzału do amora skrętu, i to może być ta trzecia część, ale to już jest element amora a nie mocowania silnika i cewki.
Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Wto 5:20, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 21:38, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witajcie silnik skonczony,prawie czekam na glowice i gazniki i pare drobiazgow.A tu pare fotek
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko szkrzynia mnie wnerwila niby wszystko ok a na 40-50 kopniec kopniak sie zacina i musze wrzucic bieg pokrecic walkiem kardana i znowu ok co moze byc przyczyna tego ustrojstwa.Walek startera wraz z polzebatka jest ok zeby cale nie spilowane.Jakies rady zalecenia.Z gory dziekuje poniewaz sam bym polegl a dobrze ze jest forum i mozna sie podzielic swoimi wypocinami i doswiadczeniem  |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Czw 23:15, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co ma kopniak do biegów.Jak kopniak się zacina tzn, że zostaje na dole i nie wraca w górne położenie.Nie wiem na czym polega u Ciebie zacięcie kopniaka.Nie wiem w jaką rame to będzie wstawione ,ale ten kopniak jest przypisany do odpowiedniego modelu motocykla. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:00, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No wlasnie polksiezyc z pelnymi zebami powoduje takie klopoty - po prostu zab spotyka sie z drugim, a nie wchodzi miedzy nie.
Pierwszy zab powinien byc spilowany do polowy - wowczas jest latwiej. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|