Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Nie 17:55, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To ja wiem że chromowany idzie na samą górę ale mam 2 pierścienie olejowe i jeden ma kant ścięty a drugi prosty a natomiast drugi pierścień ma oby dwa kanty ścięte
i teraz gdzie jaki założyć
Ostatnio zmieniony przez k-750 dnia Nie 18:37, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 18:46, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ten co ma oba kanty sciete daj pod uszczelniającymi a ten co ma jeden sciety daj scieciem w gore na samym dole.
Wlasnie dlatego nie stosuje jakiś algniotów które są z kiczowatymi pierscieniami tylko daje sie markowy tlok i markowe pierscienie z napisami itd.gdzie wszystko smiga dlugo i szczesliwie.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 18:47, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Pią 6:43, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem tak tłoki almoty a pierścienie za firmy Blus M.K. S.C., Łódź |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:35, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Spoko )) tylko te pierscienie są masakrycznie szerokie i straty tarcia sa spore i odbieraja moc temu silnikowi:)))) a swojego zadnia tez te pierscienie nie spelniaja za bardzo mimo ze takie szerokie.
Na tych tlokach zrob luzu co najmniej 0,10mm
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 21:36, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Pon 20:45, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Szukam i nie umiem zaleź jaki ma być luz zaworowy ssanie i wydech |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pon 20:59, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
0.10mm na ssącym i wydechu |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Wto 17:20, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Teraz już wiem dzięki |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 16:52, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem .Remontuje swojego rusa wszystkie części nowe i teraz gdy go chce zapalić już prawie od 3 tygodni tylko lekko kichnie z gaźników i nic więcej
Pomocy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:11, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Umiesz obsługiwać dźwignię kąta zapłonu? |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 19:28, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo wiem o co chodzi
Nie wiem czy to ma znaczenie ale w moim k 750 mam alternator założony i czy cewka jak jest na 6 v czy może być na 12 v
Ostatnio zmieniony przez k-750 dnia Czw 19:34, 12 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:33, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dźwignia opóźnienia zapłonu na kierownicy, przy pomocy linki zpięta z aparatem zapłonowym.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 19:35, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
No to wiem |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 19:44, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Na nowych gaźnikach mam iglice na środku ustawione
wszystkie przewody wysokiego napięcia nowe aparat zapłonowy nowy wszystkie styki czyściłem pilnikiem i papierem ściernym ,iskra na cylindrach jest ale nie wiem czy może w gmp ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4080 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 19:45, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Alternator to instalacja 12V. Cewka 6V może ulec zniszczeniu. Zamontuj dwuszczałową butelkową z Malca.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 19:55, 12 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Aha no chyba że narazie zastosować akumulator 6 v bo itak jeszcze alternatora nie mam podłączonego |
|
Powrót do góry |
|
 |
|