Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 0:58, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Da rade zrobic spokojnie ale tloki od renault 18 1600ccm sa mega ciezko dostepne bo to stary samochod a w intercarsie kosztuja za 1 szt ze sworzniem i pierscieniami ponad 500zl:)))).Pasuja idealnie bo nawet maja sworzen taki jak ruchol 21mm.
Juz kiedys nad tym myslalem.Nie pamietam juz do jakiego ruchola pasuja idealnie ale chyba gorniaka.
Ale cc700 ma 80mm stednice i do urala pasuje napewno.
Polonez niby oki ale lepiej przetulejowac cylinder z solidna tuleja z krotoszyna bo podobno szybko zjada tuleje radziecka. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pią 1:38, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zgadza się, są to tłoki do 18 i Fuego i płaskie jak do dolnika, nie tanie ale dostępne...
no i wracając do tulejownia to np. Ciechowski podje największy wymiar roztaczanego cylindra dolniaka 81 to ja się teraz pytam jak z wciskaniem tulei np pod poldka- nie za cienka, albo cylinder?
a radzieckie tuleje to zjada, oj zjada 
Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Pią 1:52, 15 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 7:24, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Michal_ napisał: | Zgadza się, są to tłoki do 18 i Fuego i płaskie jak do dolnika, nie tanie ale dostępne...
no i wracając do tulejownia to np. Ciechowski podje największy wymiar roztaczanego cylindra dolniaka 81 to ja się teraz pytam jak z wciskaniem tulei np pod poldka- nie za cienka, albo cylinder?
a radzieckie tuleje to zjada, oj zjada  |
Wedlug mnie za cienka i dlatego tak nie robie ale da sie napewno jeszcze wieksze zapodac roztaczajac blok cylindra ale mysle ze szkoda zachodu bo torpedy z tego nie zrobisz:)))Jednak mozka kiedys pokombinowac:))).
Potrzebuje katalog z tlokami do wszystkich pojazdów taki jak paradowskich z zaworami:))).
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 9:17, 15 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 18:51, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jest jeden zestawik 126p na zbyciu.Dospawalem tigiem zeberko ale jak przyjdzie glowica to lajt -kontakt priv ))
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 7:08, 18 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Spiker
Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 289 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 13:00, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | Jest jeden zestawik 126p na zbyciu.Dospawalem tigiem zeberko ale jak przyjdzie glowica to lajt -kontakt priv )) |
Pytanko poszło na PW. |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Nie 10:25, 14 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Po długich nieobecnościach i zbieraniu części czas zacząć składać silnik
Jak będę coś potrzebował to zgłoszę sie na forum |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Śro 20:25, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Czytam czytam i nie wiem jak złożyć tłoki do cylindrów strzałki w którą stronę |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 22:51, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
z czego tloki??????????? Jak Algnioty to strzalki do rozrzadu |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 15:37, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Tłoki almot |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 20:39, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To strzalkami do rozrządu )) |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Czw 21:17, 25 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź |
|
Powrót do góry |
|
 |
k-750
Dołączył: 27 Lis 2011 Posty: 72 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielowieś
|
Wysłany: Sob 16:56, 27 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
To jeszcze jedno pytanie jak założyć pierścienie smarujące na tłoki bo mam 2 inne bo jeden jest cały matowy a drugi lekko po obręczach tak jak by chrom |
|
Powrót do góry |
|
 |
marcello
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 604 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 1:17, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Też mnie to nurtuje, ale intuicja mi podpowiada, że ten chromowany (czy tam polerowany) na pierwszy ogień powinien iść? Ale chętnie się dowiem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szymonides11
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 127 Przeczytał: 10 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:51, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Dobrze ci intuicja podpowiadda.
"Szczególnie górny pierścień uszczelniający,
musi posiadać warstwę ochroną
na swojej bieżni. Ochronę zapewnia na
przykład galwanicznie naniesiona powłoka
z chromu, bardzo twardego i odpornego
na ścieranie materiału. Grubość warstwy
chromu wynosi około 100-200 ^m. "
źródło [link widoczny dla zalogowanych]
i tu fajna broszurka
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Szymonides11 dnia Nie 8:55, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 10:25, 28 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
k-750 napisał: | To jeszcze jedno pytanie jak założyć pierścienie smarujące na tłoki bo mam 2 inne bo jeden jest cały matowy a drugi lekko po obręczach tak jak by chrom |
Raczej pierścień uszczelniający czy kompresyjny ))).Ten chrom mat czy swiecący od góry tloka .JAk masz napisy typu "top" na boku pierścienia czy jakieś inne to zawsze napisami w strone denka tloka .Natomiast pierscienie olejowe(zgarniające) jak masz na rancie pierscienia taką mała fazke z jednej strony to tą fazką w strone denka tloka a ostrym rantem pierscienia w dół tloka. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|