Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4041 Przeczytał: 17 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:45, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy, Ruska mam pod parą, ale przyjadę Japonią bo tą mam do jazdy (a Ruska mam do mania)
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:05, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Chętnie jak czas pozwoli. |
|
Powrót do góry |
|
|
endrju
Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 103 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wieleń/wielkopolskie
|
Wysłany: Pon 22:43, 25 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja też ruska mam do mania, choć nie wiem czy shadowa będę w tym sezonie wystawiał z garażu
Mieszkam 60 km od Piły, w mieścinie o nazwie Wieleń, do Poznania mam 100km, do Łodzi 320, do Wa-wy 400 chyba, to gdzie impreza? |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Wto 8:56, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu, zamieszczam zdjęia przekładni głównej:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przekładnia pracowała bez problemu, tak więc wymienię uszczelnienia i łożyska, oczywiście będzie również odświeżony wizualnie |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:33, 26 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie za bardzo jest to co doradzić czy komentować jak zdjęcia nie pokazują istotnych punktów, no i jakość jest podła.
W korpusie jest jedno miejsce szczególnie narażone na pęknięcia. Nie widać czy korpus jest przerobiony pod cywilizowany uszczelniacz. Ne widać szczegółów tak bieżni jak i zębów trybów. Długo by jeszcze wymieniać. |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 9:45, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
OK. Zrobię zdjęcia aparatem (te robiłem telefonem), wtedy będzie można coś powiedzieć. |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 7:58, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zamieszczam zdjęcia lepszej jakości.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak Waszym zdaniem, będzie żyć? |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Czw 8:17, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a co ma nie żyć? zęby są |
|
Powrót do góry |
|
|
agrupa
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 733 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:17, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładny zestaw, sam z podobnego składałem swoją przekładnię.
Zerknij na pokrywkę czy stalowy korpus suwaka (wtopiony w aluminiowy dekiel) nie ma luzów. |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 11:56, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wyjmowałem jeszcze sprężyn, podchodziłem do nich kilka razy , ale nie dają się wykręcic, grzać to czy jak |
|
Powrót do góry |
|
|
tadzioh
Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku
|
Wysłany: Czw 12:45, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przez otwór w szklance przydzwonić wda razy w koniec sprężyny |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 14:00, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko tak jak Tadzioh pisze, po to są te dziurotwory w szklankach, przy normalnym odkręcaniu sprężyna się zaciska. |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Sob 23:17, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wreszcie zacząłem składać piec.
Wał korbowy dystansuje się na przednim łożysku? Należy go "dopchać" do podpory tylnej, tak?
Pomierzyłem luzy na zamkach pierścieni, wychodzi ok 0,7 zostawić, czy zakładać nowe pierścienie?(te już się ładnie ułożyły w cylindrze)
Zważyłem także tłoki i tak:
- tłok prawy 385g,
- tłok lewy 383g,
- sworzeń jeden 99, drugi 95.
Razem z zabezpieczeniami można skompletować zestawy ważące odpowiednio: - 486 g i 485 g.
Przy okazji zważyłem zawory( nad wymiarowe od Parandowskich) - 112g/szt, ruskie ważyły po 100g. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 23:21, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Luz na zamkach 0,25 ssący, 0,35 wydech.
Zważ tłoki ze sworzniami i tak podpiłuj od wewnątrz aby były równe.
Zawory są pomierzone w moim temacie o remoncie Urala. Paradowscy mają cholernie ciężkie. Potem psy wieszamy na złych gniazdach... |
|
Powrót do góry |
|
|
karlos
Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 68 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Sob 23:32, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Luzy na zamkach to tak jak podajesz, było by dardzo dobrze, ale Jacek Winiarski w książce napisał, że do 1,5 mm są dopuszczalne Nie wiem jak to jest w praktyce w tym silniku |
|
Powrót do góry |
|
|
|