Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawo
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 15:49, 05 Lis 2009 Temat postu: Popychacze |
|
|
Poczekaj z tym zamówieniem
Ostatnio zmieniony przez slawo dnia Czw 15:50, 05 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 12:04, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ma ktosik schemat podłączenia zapłonu Parameti (na wałek rozrządu)? Napisałem do producenta ale olał mnie :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:21, 02 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Może zadzwoń do Tomka bezpośrednio , jak pamietam to nie miałem żadnego problemu z kontaktem z nim , jak również pamietam dośc szybko załatwiłem sprawę z padniętym modułem .
Ale czekaj jakie masz problemy z podłaczeniem przecież tam(z tego co pamietam) tylko wychodzą dwa przewody czerwony to 12v po zapłonie i niebieski na minus cewki .
Po co tobie schemat |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:41, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
blady606 napisał: | wychodzą dwa przewody czerwony to 12v po zapłonie i niebieski na minus cewki .
Po co tobie schemat |
I o to chodziło - dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 16:03, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś zawiozłem do Iławy wał i cylindry. Okazało się że cylindry były nominalne ale taki próg że od razu II szlif, do tego będą w komplecie Almotowskie tłoki - łącznie 520zł.
Od 08.03 "dziadek" będzie w sanatorium także przez miesiąc nie ma co wysyłać do niego czegokolwiek. Prince jeszcze tylko popychacze :* |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 14:38, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro odbieram garnki i wał. Do tego będą dopasowane tłoki z Almotu i przypomniałem sobie że mam dostęp do bardzo dokładnej, elektronicznej wagi. Ciekawe czy tłoki ważą tyle samo. W weekend sprawdzę. Z tą wagą można by je odchudzić. W dwusuwach robiłem tak i nie było problemów z pęknięciem czy zmianą kształtu. Co myślicie o odchudzeniu tłoków w Uralu?
edit:
Cylindry miały wstępnie pójść na II szlif ale jest I - wymiar tłoków 78.13
Jaki proponujecie luz na pierścieniach? Na tą chwilę praktycznie nie istnieje w ogóle
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 13:15, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 13:40, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiejsze prezenty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Doktor
Dołączył: 29 Paź 2009 Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:06, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko ten korbowód po lewej stronie na zdjęciu ma jakąś taką główkę skrzywioną w prawo...
albo mi się zdaje |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:17, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Doktor napisał: | Tylko ten korbowód po lewej stronie na zdjęciu ma jakąś taką główkę skrzywioną w prawo...
albo mi się zdaje |
To dlatego, bo cylinder sie zeszlifował pod skosem a popychacze mają stożkowe prowadnice
Klapek- ze składnia tez zdjątka prosimy |
|
Powrót do góry |
|
|
pepe
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 202 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Busko Zdroj
|
Wysłany: Pią 17:50, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Klapek, mozna wiedziec ile zaplaciles za wal i cylindry?
.....juz widze bylo wczesniej ,ze 520zeta
Ostatnio zmieniony przez pepe dnia Pią 17:51, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 18:11, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Skończyło się na 510zł |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 0:20, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Klapek ,czy aby z wałem jest wszystko OK ! ,koledzy być może tak ma być ,ale dlaczego ze środkowej przeciwwagi wystaje wałek od łożyskowania prawego korbowodu.Widać to wyrażnie na foto.Czy aby wał się nie skórczył ?/na szerokość/o ten wystający wałek ??.Może jest ok ,ale to dziwnie wygląda.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 0:24, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 7:37, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Podajcie długość wału a zmierzę czy jest wszystko ok. Korbowody wyglądają na proste, z resztą walarz by zauważył jakby coś było z nimi nie teges.
edit:
kartery w bagażniku - jutro jadą do jednego z Zespołu Szkół Technicznych gdzie znajomy pracownik dopracuje mi wszystkie połączenia za pomocą płyty traserskiej. Nie chcę eliminować uszczelek bo wątpię czy to mogłoby się w ogóle udać jak np w Iż'u ale będę miał pewność że zarówno z misy jak i z karteru kół rozrządu żaden olej szybko nie wyleci.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 18:39, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 12:07, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jakie łożyska na wał - kulkowe czy rolki jak np w Iżu? Drugie pytanie czy tylne łożysko z osłoną od strony skrzyni? |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:49, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim jak jeszcze wal jest na zewnatrz to dotrzyj stozek koncowki walu do kosza sprzeglowego na paste szlifierska.
Wkladasz w imadlo ostatnia przeciwwage walu z koncowka, delikatnie zeby zadnej czesci walu nie uderzyc, mocujesz i jedziesz. To zapewni ze nie zgubisz kola zamachowego w przyszlosci.
Co do lozysk to jedno musi byc kulkowe, aby trzymac wal poosiowo i powinno byc to lozysko od strony rozrzadu, tylne moze byc rolkowe. |
|
Powrót do góry |
|
|
|