Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont klapkowego Ural'a :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 30, 31, 32  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawo




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 15:49, 05 Lis 2009    Temat postu: Popychacze

Poczekaj z tym zamówieniem

Ostatnio zmieniony przez slawo dnia Czw 15:50, 05 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 12:04, 02 Gru 2009    Temat postu:

Czy ma ktosik schemat podłączenia zapłonu Parameti (na wałek rozrządu)? Napisałem do producenta ale olał mnie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blady606




Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:21, 02 Gru 2009    Temat postu:

Może zadzwoń do Tomka bezpośrednio , jak pamietam to nie miałem żadnego problemu z kontaktem z nim , jak również pamietam dośc szybko załatwiłem sprawę z padniętym modułem .

Ale czekaj jakie masz problemy z podłaczeniem przecież tam(z tego co pamietam) tylko wychodzą dwa przewody czerwony to 12v po zapłonie i niebieski na minus cewki .

Po co tobie schemat
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 8:41, 03 Gru 2009    Temat postu:

blady606 napisał:
wychodzą dwa przewody czerwony to 12v po zapłonie i niebieski na minus cewki .

Po co tobie schemat


I o to chodziło - dzięki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 16:03, 27 Lut 2010    Temat postu:

Dziś zawiozłem do Iławy wał i cylindry. Okazało się że cylindry były nominalne ale taki próg że od razu II szlif, do tego będą w komplecie Almotowskie tłoki - łącznie 520zł.
Od 08.03 "dziadek" będzie w sanatorium także przez miesiąc nie ma co wysyłać do niego czegokolwiek. Prince jeszcze tylko popychacze :*
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 14:38, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jutro odbieram garnki i wał. Do tego będą dopasowane tłoki z Almotu i przypomniałem sobie że mam dostęp do bardzo dokładnej, elektronicznej wagi. Ciekawe czy tłoki ważą tyle samo. W weekend sprawdzę. Z tą wagą można by je odchudzić. W dwusuwach robiłem tak i nie było problemów z pęknięciem czy zmianą kształtu. Co myślicie o odchudzeniu tłoków w Uralu?

edit:
Cylindry miały wstępnie pójść na II szlif ale jest I - wymiar tłoków 78.13
Jaki proponujecie luz na pierścieniach? Na tą chwilę praktycznie nie istnieje w ogóle
Cool


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 13:15, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 13:40, 05 Mar 2010    Temat postu:

Dzisiejsze prezenty Wink

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor




Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:06, 05 Mar 2010    Temat postu:

Tylko ten korbowód po lewej stronie na zdjęciu ma jakąś taką główkę skrzywioną w prawo... Rolling Eyes
albo mi się zdaje Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 17:17, 05 Mar 2010    Temat postu:

Doktor napisał:
Tylko ten korbowód po lewej stronie na zdjęciu ma jakąś taką główkę skrzywioną w prawo... Rolling Eyes
albo mi się zdaje Embarassed

To dlatego, bo cylinder sie zeszlifował pod skosem a popychacze mają stożkowe prowadnice Wink
Klapek- ze składnia tez zdjątka prosimy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Pią 17:50, 05 Mar 2010    Temat postu:

Klapek, mozna wiedziec ile zaplaciles za wal i cylindry?

.....juz widze bylo wczesniej ,ze 520zeta


Ostatnio zmieniony przez pepe dnia Pią 17:51, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 18:11, 05 Mar 2010    Temat postu:

Skończyło się na 510zł Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 0:20, 06 Mar 2010    Temat postu:

Klapek ,czy aby z wałem jest wszystko OK ! ,koledzy być może tak ma być ,ale dlaczego ze środkowej przeciwwagi wystaje wałek od łożyskowania prawego korbowodu.Widać to wyrażnie na foto.Czy aby wał się nie skórczył ?/na szerokość/o ten wystający wałek ??.Może jest ok ,ale to dziwnie wygląda.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 0:24, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 7:37, 06 Mar 2010    Temat postu:

Podajcie długość wału a zmierzę czy jest wszystko ok. Korbowody wyglądają na proste, z resztą walarz by zauważył jakby coś było z nimi nie teges.

edit:
kartery w bagażniku - jutro jadą do jednego z Zespołu Szkół Technicznych gdzie znajomy pracownik dopracuje mi wszystkie połączenia za pomocą płyty traserskiej. Nie chcę eliminować uszczelek bo wątpię czy to mogłoby się w ogóle udać jak np w Iż'u ale będę miał pewność że zarówno z misy jak i z karteru kół rozrządu żaden olej szybko nie wyleci.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pon 18:39, 08 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 12:07, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Jakie łożyska na wał - kulkowe czy rolki jak np w Iżu? Drugie pytanie czy tylne łożysko z osłoną od strony skrzyni?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:49, 07 Kwi 2010    Temat postu:

Przede wszystkim jak jeszcze wal jest na zewnatrz to dotrzyj stozek koncowki walu do kosza sprzeglowego na paste szlifierska.
Wkladasz w imadlo ostatnia przeciwwage walu z koncowka, delikatnie zeby zadnej czesci walu nie uderzyc, mocujesz i jedziesz. To zapewni ze nie zgubisz kola zamachowego w przyszlosci.
Co do lozysk to jedno musi byc kulkowe, aby trzymac wal poosiowo i powinno byc to lozysko od strony rozrzadu, tylne moze byc rolkowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 30, 31, 32  Następny
Strona 4 z 32

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin