Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 22:21, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Farba taka jak ze Szczecina - dolejesz białej i masz kawę z mlekiem
Centrowanie po koleżeńsku - http://www.kolyaska.fora.pl/viewimage.php?i=4
Szprychy mam dobre - odkręcają się i nowych nie chce. Dlatego pójdą do galwany.
Corsar - zapytam czy będzie miał chęć - dam znać.
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Nie 22:56, 24 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:00, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jakby ktos byl zainteresowany to w ciagu 3 tygodni zestawik do urala bedzie gotowy:))).
Tloki cc700 ,pierscienie prima,nowe tuleje Krotoszyn,sworznie tlokowe i zabezpieczenia:))).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Pią 21:19, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Za ile taki zestawik? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pią 21:21, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze mysle nad ceną ))) .Trzeba pamietac ze tulejki w korbach trzeba przerobic na 20mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Pią 21:37, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jestem ciekaw jak taki zestawik się sprawdza w praktyce. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pią 21:52, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Co tu gdybać..?
Masz porządną tuleję, porządny tłok, porządne pierścienie.
Myślę że ten zestaw 30k zrobi na luzie... |
|
Powrót do góry |
|
|
hardcor
Dołączył: 20 Sty 2013 Posty: 154 Przeczytał: 11 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nałęczów/Lublin
|
Wysłany: Sob 15:16, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ok. Drążę temat dalej: Co z podcięciami, w denku tłoka, na zawory? W oryginałach są. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Sob 18:40, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nic nie robisz z denkiem tloka bo to pasuje normalnie:))).Chyba ze ktos kombinowal z tlokami 126p.
CC700 ma od osi sworznia do denka tloka 34mm a 126p650 ma 40mm i wtedy moze ktos kombinowal z frezowaniem pod zawory lub podkladki pod cylinder.
Tak jak PoTomek zrobil- mozna skrócić dól tulei o roznice dlugosci tloka urala a cc700 i bedzie chlapac wiecej oleju na gladz cylindra ale to nie jest konieczne.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 21:30, 01 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Wto 20:50, 03 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Hej! Klapek jak skończyła się - jeśli można - historia z podkładką sprężystą na czop wału? zamówił ktoś więcej? jeśli nie to gdzie to kupiłeś? bo potreba mi takowej, gdyż u mnie też też nie było
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez astacus dnia Wto 20:52, 03 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 8:07, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Podkładkę sprężynową dostałem od jednego z forumowych kolegów. O ile się nie mylę to Dawid1981 się chwalił że ma większą ilość - ale mogłem coś przekręcić...
A teraz wracamy do Urala :p
Jeśli chodzi o amortyzatory to właśnie zamówiłem tylne amorki Kayaba od 126p.
Oryginalna pochwa amortyzatora ma średnicę wewnętrzną 51mm, amorek od "malca" 48mm - także wejdzie na luzie.
Patent skopiowany od kolegi ZORG - dzięki!
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 11:44, 04 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Śro 18:56, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek nie wiem czy dobrze zrobiłeś z tymi amortyzatorami,ja właśnie swoje wywaliłem.Sezon na tym przemęczyłem się i wróciłem do oryginału z tym że je zregenerowałem .Regeneracja polegała na zmianie sworzni na grubsze oraz zastosowanie zwykłych simeringów. Do tego wykorzystałem tylne amory z jakiegoś VW.Na maluchoskich za słabo po mojemu to tłumiło,trzeba naprawdę dużych dziur aby to prawidłowo działało.Maluch jest cięższy od zaprzęgu i potrzeba innej siły na działanie prawidłowo tych amorków w rusku.Z tym że ja jeżdżę głównie sam z pasażerami jest lepiej,no ale to są moje odczucia.
pozdr. |
|
Powrót do góry |
|
|
astacus
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 132 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Święte
|
Wysłany: Śro 20:36, 04 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Podkładkę sprężynową dostałem od jednego z forumowych kolegów. O ile się nie mylę to Dawid1981 się chwalił że ma większą ilość - ale mogłem coś przekręcić...
! |
Już ogarnąłem z Dawidem
Dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
zorg
Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 21:35, 06 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Steegen napisał: | Klapek nie wiem czy dobrze zrobiłeś z tymi amortyzatorami...Na maluchoskich za słabo po mojemu to tłumiło,trzeba naprawdę dużych dziur aby to prawidłowo działało.Maluch jest cięższy od zaprzęgu i potrzeba innej siły na działanie prawidłowo tych amorków w rusku.Z tym że ja jeżdżę głównie sam z pasażerami jest lepiej,no ale to są moje odczucia.
pozdr. |
Czegoś tu nie rozumiem. To za słabo tłumiło czy za mocno tłumiło? Pomijam fakt że od tłumienia to sa sprężyny a wkłady od trzymania żeby za mocno (szybko) nie odbijało. |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Sob 18:22, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Czegoś tu nie rozumiem. To za słabo tłumiło czy za mocno tłumiło? Pomijam fakt że od tłumienia to sa sprężyny a wkłady od trzymania żeby za mocno (szybko) nie odbijało.
Przepraszam przejęzyczyłem się.
Amortyzator maluchowski w dolne położenie przemieszcza się znacznie ciężej od oryginalnego ruskiego i przy zastosowaniu ruskich sprężyn ten układ jak dla mnie jest za twardy.Przy jeździe z pasażerem jest znacznie lepiej,z tym że ja jeżdżę głównie sam.Zastosowanie sprężyn o innej sile ugięcia pewnie by sprawę załatwiło.
Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Sob 18:27, 07 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 18:55, 07 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Sam nie jeżdżę, także luz - będzie ok. Wczoraj przyszły amorki KYB - skończę malowanie, to biorę się szybciutko za nie.
Do "kamuflażu", kupiłem mały pistolet do 3 barów z dyszą 1.0mm.
Ten który miałem, nie nadaje się - ciśnienie robocze 7bar i dysza 1,5 - za duże bydle |
|
Powrót do góry |
|
|
|