Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont klapkowego Ural'a :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 22:07, 29 Mar 2013    Temat postu:

GRA-TU-LA-CJE!!! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 19:13, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Pierwsze km za sobą.
Docieranie z koszem, niestety moje stare 301-ki są tak dobite że nie idzie jeździć.
Po przelaniu odpala i jazda, po ok 1km gaśnie i znów trzeba przelać.
Tak czy inaczej silnik ciągnie kolyaske jak głupi.
Dalsze docieranie będzie na nowych gaźnikach, które czekają na krućce.

Ogólnie micha się jarzy Very Happy

Jako że moja kolyaska jeszcze w prochu to ukradłem młodemu klapkowi Cool
Pięknie się prezentuje co nie?
[link widoczny dla zalogowanych]

Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 19:29, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:53, 06 Kwi 2013    Temat postu:

No gratulacje, kolyaska piekna.
Nie bardzo rozumiem co sie z twoimi gaznikami dzieje, sprawdzales czy po zgasnieciu ma w komorach plywakowych paliwo ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 19:59, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Paliwo po zgaśnięciu jest, ale mają straszne luzy na przepustnicach, może to jest przyczyną. Sam nie wiem, i w trakcie docierania nie chce ich dotykać. Zrobię może w tym tygodniu przejściówki do gaźników Mikuni, które czekają i ogień.

Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 20:00, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Sob 20:34, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Radze ci nie kombinowac z tymi starymi gaznikami, jak moj brat kupil Kaske w 2001 roku i sie uparl ze pojedzie na zlot na starych , rozdupczonych k301 to skonczylo sie na wypaleniu dziury w toku w drodze powrotnej. Sprzet byl caly przed remontem ale silnik nie byl w najgorszym stanie, oprocz gaznikow. W jednym garze byla ewidentnie zbyt uboga mieszanka i skonczylo sie tak jak sie skonczylo..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 21:55, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Oj podjedzie na analizę spalin i zobaczy co i jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 22:04, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Przemalowałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 8:52, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Nie malowałem - taki był. Zrobię kolyaskę to prysnę całość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 10:11, 07 Kwi 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
No gratulacje, kolyaska piekna.


śliczna! zaparkowała raz na drzewie [znów brzoza - ostrzegam, agresywne badyle z tych brzóz!], dwa razy na pieńku i raz rozłupałem tym koszem ławkę w lesie Very Happy daje rade Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:46, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Adam, na RM pisałeś o progu pomiędzy gardzielą gaźnika a wlotem w głowicy.
Właśnie jestem na etapie rysunku króćców ssących i myślę czy zrobić idealny "lejek", czy dać próg 1-2mm.
Próg ten pewnie ma zawirować mieszankę, tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Micha




Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 54
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pińczów

PostWysłany: Wto 9:23, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Przejście z gaźnika do głowicy powinno być bez żadnych przeszkód. Powodują zakłócenie przepływu mieszanki, a tym samym napełniania cylindra. Pociąga to spadek mocy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:31, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Poleruje się wydechy, dolot ma być bez progów chropowaty właśnie w celu zawirowania mieszanki. Chropowaty znaczy nie wypolerowany na lustro.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:55, 09 Kwi 2013    Temat postu:

To sie zgadza, tyle ze to o czym pisze Klapek wynika z doswiadczen jakie robil dzial doswiadczalny BSA w latach 50 tych. Zwiekszenie srednicy gaznika z 28 do 30 mm w glowicy GoldStar dalo wyczuwalny ( i mierzalny na dynamometrze ) wzrost mocy tego silnika.
Rozwiercenie kanalu ssacego do 30 mm spowodowalo spadek mocy.
W koncu zastosowano zwezke w kanale ssacym z 30 do 28 mm, ale ja sadze ze mozesz po prostu zostawic prog wielkosci tego 1 - 1.5 mm na strone.
Ja tak mam w BSA i dzialalo to dobrze ( przekroj kanalu 30 mm, gazniki 32 mm ), teraz bedzie jeszcze wiekszy bo kanaly beda mniejsze ( 28.7 mm ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:57, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Micha napisał:
Przejście z gaźnika do głowicy powinno być bez żadnych przeszkód. Powodują zakłócenie przepływu mieszanki, a tym samym napełniania cylindra. Pociąga to spadek mocy.


Sprawdzales ??? Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 17:29, 09 Kwi 2013    Temat postu:

Dzięki Adam, właśnie o to mi chodziło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32  Następny
Strona 23 z 32

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin