Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:39, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | A Katarzyna ma większy prześwit... |
Tiaaa
Pół-głęboka jst okej. Głęboka to raczej przesada. I jest mocno upierdliwa przy montażu silnika w ramie. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 9:17, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | klapek napisał: | A Katarzyna ma większy prześwit... |
Tiaaa
|
Zgodnie z danymi katalogowymi wyczytanymi na stronie M-67 ma 125mm prześwitu ale teraz sobie myślę że to nie możliwe... Chyba mierzony był od ziemi do węża odmy lub chlapaczy
Przed chwilą wrzuciłem piec do ramy - od stalowej miski do ziemi 240mm. A teraz najlepsze, cała instalacja jest w parcianej izolacji. Po podłączeniu aku zapala się czerwona kontrolka (ładowanie) i wyje sygnał. Myślałem że może włącznik na kierownicy ma zwarcie ale po rozkręceniu i rozłączeniu styków nadal wyje.
edit:
Dobra, odwrotnie przykręciłem kable do sygnału
A teraz proszę o pomoc z Parameti. Po podłączeniu do prądu zapala się zielona kontrolka w aparacie ale jak ustawić mosiężną tulejkę a dalej blaszaną pokrywkę..?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 18:06, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Sob 23:32, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
W tym środkowym kółku masz dwa otwory M 5, do tego przykręcasz blaszaną pokrywke z okienkami do przerywania zapłonu.Ale między tymi elementami powinna być taka podkładka przecięta /zatoczona stożkowo/ między podkładką a dekielkiem,która wraz z dokręcaniem śrubek M5 zaciska się na wałku rozrzadu.Popuszczając te śrubki i ruszając pokrywką z okienkami opóżniasz lub przyspieszasz zapłon.Widocznie coś Ci prakuje w tym zestawie.Jak to wszystko skręcisz ustaw garnek przed GMP i kręć pokrywką zobaczysz czy przeskakuje iskra i skręć dekielek.Po uruchomieniu dostroisz kręcąc podstawą.
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 23:37, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 9:49, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie jest ta mosiężna tulejka ma po boku otwór i jest w nią wkręcona śrubka blokująca na imbus a więc wychodziło by że tulejkę mosiężną przykręcam do wałka w dowolnej pozycji a następnie reguluję samą (czarną) pokrywką. Tłumaczyło by to starcie farby na całości obrzeża pokrywki z okienkami. |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:58, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Mam Prametiego od jakiegoś czasu , ale z tego co pamiętam to w moim ustawienie zapłonu ustawiało się talerzykiem który jest przykręcony do wałka na śrubkę nr. sześć , a podstawa zapłonu nie ma żadnej możliwości regulacji .
Ale ja mam ten zapłon już ze cztery lata ty możesz mieć nowszy model .
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 11:20, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej nie bo kupiłem tego Urala na początku 2005r już z Parametim
U mnie również podstawa nie ma możliwości regulacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 15:36, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Faktycznie Klapek ,masz stary typ zapłonu.U mnie ta podstawa przykręcana na trzy śrubki do bloku jest okrągła,i dociska tą cześć zalaną z diodą do bloku silnika.Po poluzowaniu tych śrubek mam możliwośc kręcenia elementem z diodą w prawo ,w lewo regulujac zapłon podczas pracy silnika.Po wyłapaniu najlepszej pracy/wkręcanie się na obroty,odbijanie kopniaka itp./dokręcam te trzy śrubki blokując zapłon ostatecznie.Talerzykiem ustawiam wstepnie jak opisałem wyżej.Z Twojego opisu wynika że nie masz możliwosci regulacji na pracujacym silniku.Ja obecnie jeżdze na tradycyjnym ,poniewaz mam zjeb....ną koncówke wałka gdzie mocowany jest talerzyk/krzywo chodzi/,i pociskam na dwustrzałowej cewce i jest ok .Ale to tylko do wymiany wałka
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 15:39, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Q3ma
Dołączył: 03 Kwi 2010 Posty: 255 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 18:41, 21 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Ile szt jesteśmy sami wchłonąć? Proponuję zrobić listę i działamy z tematem. Kasę na początek mogę wyłożyć całą. Czego nie wchłoniemy to wystawi się na allegro. | Ja tez bym chętnie przyjął ze pińć sztuk |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 12:03, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Przed chwilą dostałem pierścienie z TOMRING'u, dwa komplety (4 tłoki) kosztowały 250zł brutto.
Wieczorkiem zakładam sesese
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:17, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Przed chwilą dostałem pierścienie z TOMRING'u, dwa komplety (4 tłoki) kosztowały 250zł brutto.
Wieczorkiem zakładam sesese
[link widoczny dla zalogowanych] |
Trzeba było drugi sobie zamówić kolejnego nad-wymiaru jak chcesz chromowane pierścienie zakładać do ruskiego zieliwa ;P |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 22:40, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Oj tam, nie kracz Jutro zrobię uszczelki pod cylindry - te z allegro nadają się jako 5cio sekundowa zabawka dla mojego Otisa (owczarka). Otwory chyba ślepy wycinał hyhy i skręcam garnki. |
|
Powrót do góry |
|
|
zabool
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 190 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 12:50, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Po wsadzeniu porządnych pierścieni u mnie ruskie żeliwo szybko wysiadło , z 5-setek po 300 km zrobiło sie 15 i przyjemność z jazdy diabli wzieli ;/ Potem nowe cylindry + tulejowanie i ... jak odpukać dociera się ładnie.
Ruskie pierścienie też przerabiałem wraz z ruskimi tłokami , fajna zabawa tylko szybko się skończyła - tłoki spuchły . |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:25, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cholera jak tak piszecie to chyba lepiej dać zwykły...
Mam do wyboru w tej sytuacji zwykły z podcięciem z TOMRINGu oraz zwykły prosty z ALMOTu... Wrzucę te z podcięciem ale boję się że będą przedmuchy... |
|
Powrót do góry |
|
|
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Wto 18:22, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Klapek!, ja jak dwa lata temu robiłem szlif pod Almoty w Katarzynie,to gościu w szlifierni zamówił mi nowe pierścienie Prima Łódż.Te co były na tłokach Almotu to faktycznie wtedy była totalna porażka!-Te dorobione nowe, to pierwszy chromowany,drugi uszczelniająco zgarniający, i olejaki/ze sprężynką/ jak w samochodzie.Z tego co słyszałem to Almot zmienił niby producenta pierścionków na swoje tłoki ,ale ich nie widziałem.Obecnie jestem na etapie robienia drugiego/zapasowego/ zestawu garów też na Almotach,ale tu zastosuje same zwykłe pierscienie.Napewno jak pisze Princu ,ten chrom moze troche przyspieszyć zużycie gara,póki co nie myśle co się dzieje u mnie w środku,oleju bierze tyle co wcale, kompresja jest, nie ma co szukac.Dodam jeszcze że za starych czasów, jak były problemy z dorobieniem pierścieni ,to Jankiem śmigałem na pierscieniach od motopompy strażackiej +olejak od Garbusa ,i nie było żadnych chromów.Wiec w drugim zestawie nie bedzie nowości !!,będzie stara sprawdzona technologia.Żeliwne pierścienie w stare żeliwne gary .
Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 18:24, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Wto 20:23, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Boże ty mój zakładaj te z tomringu będzie dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
|