Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 12:12, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Moj pomysl-gazniki k-63 lub 65. Jesli nadal chcesz sie meczyc z tymi co masz to mieszanka do wzbogacenia w zakresie srednich i wysokich obrotow, tzn poziom paliwa w komorach do podniesienia oraz ewentualnie iglice |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 17:16, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Po założeniu kół rozrządu w jakiej pozycji widzimy kliny (wpusty czółenkowe)?
Od wału korbowego mam na godz 03:00, natomiast na wałku rozrządu na 09:30
- tak ma być?
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Czw 18:35, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4086 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:55, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Koła ustawiasz na znaki. Nie wiem czy ktoś patrzy na wpusty.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 18:18, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Yyyyyyy..... No dobra zamotałem się.. W japonii jest kilka opcji i za dużo myślałem podchodząc do ruskiego silnika  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4086 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18:26, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wałem Ci się kręcić zachciało
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:44, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Po założeniu kół rozrządu w jakiej pozycji widzimy kliny (wpusty czółenkowe)?
Od wału korbowego mam na godz 03:00, natomiast na wałku rozrządu na 09:30
- tak ma być? |
Słusznie. Nic sie nie zamotałeś, tylko rozrządu równo na 9. Zasada zwana " Z" lub kąta prostego.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 23:46, 01 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Sob 9:51, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Prince napisał: | klapek napisał: | Po założeniu kół rozrządu w jakiej pozycji widzimy kliny (wpusty czółenkowe)?
Od wału korbowego mam na godz 03:00, natomiast na wałku rozrządu na 09:30
- tak ma być? |
Słusznie. Nic sie nie zamotałeś, tylko rozrządu równo na 9. Zasada zwana " Z" lub kąta prostego. |
Spróbuje odpalić tak jak jest, jak nie będzie gadał to oleję znaki i przestawię o ząb tak aby były w poziomie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:38, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Silnik rośnie w siłę - jak elektryka jest ok to w sobotę jazda próbna
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Teściowa pozbyła się na jakiś czas wagi do obliczania dawek jedzenia i tłoki mają idealnie po 282g - przed obróbką 3g różnicy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 9:44, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 14:06, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wazenie tlokow ma sens ze sworzniami, zabezpieczeniami i korbowodami.. |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 14:45, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wyrównanie czegokolwiek zawsze ma sens, ale masz rację dokładniej by było z korbami. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 17:19, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tłoki widzę z almotu a pierścienie jakie kol. zakłada??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Śro 18:42, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tomring kolego Hius. Słyszałem że Ktoś już na nich jeździ i nie narzeka  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Czw 16:04, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja i kol. Granat . |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:01, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No i taki numer, wypadła mi sruba wachaczai pytanie ta dziura ma tak byc? czy to radosna twórczosc białorusina? Mam drabine zeby było jasne, w M-63 tak nie ma...To co na foto było w komplecie, taka sama sytuacja jest z drugiej strony.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Pią 20:33, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Matko boska Grzesiu ,myślałem że nic już w cudakach mnie nie zaskoczy,a jednak.
Nic się nie martw kółeczka na laserze się już robią ,poradzimy z tym sobie.
Ale dwie kreski na ścianie przybędzie. Szukaj dobrego spawacza nie papraka bo to wahacz jest. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|