Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:01, 12 Lis 2014 Temat postu: Remont k750m z 1966r |
|
|
W tym temacie będę pisał o problemach jak i również będę relacjonował postępy przy remoncie k750m z 66r
[link widoczny dla zalogowanych]
Zakupiona kaśka była 1 sierpnia 2014 roku znajomy mówi że ide jak burza z remontem
Wybór motocykla
No i rozbiórka
Niestety nie mam zdjęć po szpachlowaniu elementów
Podkład proszkowy i malowanie
Szprychy wypiaskowane i ocynkowane
No i powoli składamy w całość
Zdjęcia ze stołu
Regeneracja dyfra
Stary zabierak
[/img]
Ostatnio zmieniony przez donrogalesko dnia Śro 10:23, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
krzysztof
Dołączył: 20 Cze 2011 Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:13, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pięknie ci to idzie kolego powodzenia i do zobaczenia na trasie |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Śro 21:50, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
chwaliłem na redmotorsach i tutaj też nie omieszkam. gratulacje stary |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Nie 3:15, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Absolutnie nie to zebym sie czepial ale 1966 rok i dluga rama , nie wspomne juz o skrzyni ze wstecznym . Bardziej bym obstawial na Dniepra MT 12 bo ten tylni blotnik jakis taki zbyt krotkawy jest chyba z lekka .Poza tym gratuluje predkosci remontu . |
|
Powrót do góry |
|
|
827628
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wys Maz
|
Wysłany: Nie 14:24, 16 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dniepr MT12 ma napęd na kosz więc co mu do K? Ja w swojej założyłem gaźniki k68 Pakery aby nie zbankrutować na paliwie. K302 lubią paliwo. Mam też tłoki z Almotu założone i motocykl chodzi dobrze. Kompresja 6,2 bar-a. |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Czw 10:50, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego o co jak o co ale o wymiane dyfra bardzo latwo . W tym roczniku nie bylo DLUGICH RAM ,czy SKRZYNI ZE WSTCZNYM . Jest tu na forum wiele postow o tym jak powinna wygladac K 750 M oraz dokladny opis jej ewolucji . Ja podtrzymuje swoje zdanie
DNIEPR MT12 przerobiony przez chandlarza na K 750 z przebitymi numerami lub lewym kwitem. W motocyklu z 1966 r MUSISZ MIEC tzw krotka rame , uzebrowany calkowicie blok silnika wokolo misy olejowej , otwierany tylni blotnik , skrzynie biegow typ 6204 tzw jajko nie wspomne o tylniej lampce na blotniku starego typu czy koszu bocznym BEZ ODBLASKOW po bokach .
Jesli juz sie bawisz w oryginal to ja na twoim miejscu zainwestowalbym i kupilbym dyfer z napedem na kosz i zlozyl pieknego MT12 lub jesli finanse na to nie pozwolilyby to K 750 M ze specyfikacji po 1971 r wtedy rama i reszta sie zgadzaja ( tylni blotnik do wymiany na dlugi nieotwierany ) . Masz piekna w miare kompletna baze wyjsciowa na oryginal po 1971 r idz tym tropem i zrob piekna K 750 M z 1971 r pierwsze modele ze skrzynia biegow z wstecznym biegiem .
Ps dziure na odblask zaszpachluj K 750 M tego nie mialy to domena wieprza ups to jest Dniepra . Pozdrawiam dziej
Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 11:03, 20 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 12:39, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
dziej076 napisał: | MUSISZ MIEC |
Nic nie musi - to jego sprzęt!
Wiemy że wczesna Kaśka śni Ci się po nocach, ale Twoje pisanie więcej miesza, niż Odzia olej - wyluzuj troszkę... |
|
Powrót do góry |
|
|
dziej076
Dołączył: 15 Lis 2012 Posty: 142 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Czw 18:13, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Klapek za to ty jestes strasznie uczynny i jesli juz cos cytujesz z wypowiedzi innych to rob to choc z sensem a nie urwane dwa wyrazy z calego kontextu . Nie znasz sie to sie nie odzywaj . Donrogalesko zrobisz jak uwazasz twoj sprzet . |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:17, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam problem - brak iskry.
Przed remontem była iskra motor palił. W tej chwili chciałem na krótko podłączyć by sprawdzić czy Działa i dopiero wpiąć go w instalację.
Podłączam plus z akumulatora do plusa na cewce minus akumulatora do minusa, plus Z cewki podłączam do cewki.
Kopie starterem o brak iskry, jest przejście na cewce wiec jest raczej dobra, no i mam nowe kable fajki i świece. Przy zapłonie nie ma linki gdyż starą wyciaglem i będę zamawial nowa tak to nic platyna nie było robione i silnik Nie był ruszany do remontu stwierdziłem ze ten sezon przejezdze na tym co jest i po sezonie generalny remont zlecę komuś mądremu. |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:10, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
problem rozwiązany
"Podpinaj na krótko:
plus- bezposrednio z akumulatora na cewkę
minus z aku- np. do bloku
przewód z zapłonu do minusa na cewce i będzie rezać!
Ładowania, ani reglera do odpału nie trzeba!" |
|
Powrót do góry |
|
|
pączek
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 5:40, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie do odpalenia to plus minus i sprawny akumulator, omijamy stacyjki i inne zbędne klamoty do chwilowego odpalenia |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:41, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Aktualizacja [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:14, 04 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Mam mały problem jak prawidłowo ustawić wałek od startera i sprezyne skrzynia m72
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:01, 04 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A co jest nie tak?
Wałek u mnie ustawiłem tak: wsadziłem go na miejsce, poobracałem (od strony aku to chyba w prawo) było słychać zapadki aż dochodzi do momentu w którym dalej już nie idzie. Oczywiście musi być dociśnięty tak żeby siedział na swoim miejscu. Potem przykładałem kopniak żeby sprawdzić czy pozycja się zgadza. Jeżeli nie to wyciągasz obracasz troszeczkę i znowu go wpychasz na miejsce i próbujesz ustawić.
Jeżeli chodzi o sprężynę to musi być obrócona o 1.5 obrotu (jak chwyci już ten bolec) i ją z tego co pamiętam da się naciągnąć tylko w jedną stronę bo tak jest zrobiona.
Wałek ustawiałem zanim zamontowałem tą dużą pokrywę skrzyni, sprężynę w razie czego można wsadzać już z zamontowaną pokrywą.
Chyba o to Ci chodziło, jeżeli nie to przepraszam za spam. |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:45, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Michael18 dziękuje za pomoc złożyłem i maszyna odpala.
Mam kolejny problem nie mam żadnego schematu jak złożyć tylni hamulec mam dwa cięgna jedno co jest w dyfrze mocowane które idzie do części ruchomej ze sprężyną do której druga dźwignią jest mocowana i to do pedała hamulca lecz jak hamuje to pedał wpada do środka a kaska nie zwalnia |
|
Powrót do góry |
|
|
|