Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont k750m z 1966r
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:01, 12 Lis 2014    Temat postu: Remont k750m z 1966r

W tym temacie będę pisał o problemach jak i również będę relacjonował postępy przy remoncie k750m z 66r
[link widoczny dla zalogowanych]

Zakupiona kaśka była 1 sierpnia 2014 roku znajomy mówi że ide jak burza z remontem

Wybór motocykla








No i rozbiórka








Niestety nie mam zdjęć po szpachlowaniu elementów Sad
Podkład proszkowy i malowanie













Szprychy wypiaskowane i ocynkowane


No i powoli składamy w całość



Zdjęcia ze stołu

Regeneracja dyfra

Stary zabierak



[/img]





Ostatnio zmieniony przez donrogalesko dnia Śro 10:23, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:13, 12 Lis 2014    Temat postu:

Pięknie ci to idzie kolego Wink powodzenia i do zobaczenia na trasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 21:50, 12 Lis 2014    Temat postu:

chwaliłem na redmotorsach i tutaj też nie omieszkam. gratulacje stary
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Nie 3:15, 16 Lis 2014    Temat postu:

Absolutnie nie to zebym sie czepial ale 1966 rok i dluga rama , nie wspomne juz o skrzyni ze wstecznym . Bardziej bym obstawial na Dniepra MT 12 bo ten tylni blotnik jakis taki zbyt krotkawy jest chyba z lekka .Poza tym gratuluje predkosci remontu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
827628




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wys Maz

PostWysłany: Nie 14:24, 16 Lis 2014    Temat postu:

Dniepr MT12 ma napęd na kosz więc co mu do K? Ja w swojej założyłem gaźniki k68 Pakery aby nie zbankrutować na paliwie. K302 lubią paliwo. Mam też tłoki z Almotu założone i motocykl chodzi dobrze. Kompresja 6,2 bar-a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 10:50, 20 Lis 2014    Temat postu:

Kolego o co jak o co ale o wymiane dyfra bardzo latwo . W tym roczniku nie bylo DLUGICH RAM ,czy SKRZYNI ZE WSTCZNYM . Jest tu na forum wiele postow o tym jak powinna wygladac K 750 M oraz dokladny opis jej ewolucji . Ja podtrzymuje swoje zdanie
DNIEPR MT12 przerobiony przez chandlarza na K 750 z przebitymi numerami lub lewym kwitem. W motocyklu z 1966 r MUSISZ MIEC tzw krotka rame , uzebrowany calkowicie blok silnika wokolo misy olejowej , otwierany tylni blotnik , skrzynie biegow typ 6204 tzw jajko nie wspomne o tylniej lampce na blotniku starego typu czy koszu bocznym BEZ ODBLASKOW po bokach .
Jesli juz sie bawisz w oryginal to ja na twoim miejscu zainwestowalbym i kupilbym dyfer z napedem na kosz i zlozyl pieknego MT12 lub jesli finanse na to nie pozwolilyby to K 750 M ze specyfikacji po 1971 r wtedy rama i reszta sie zgadzaja ( tylni blotnik do wymiany na dlugi nieotwierany ) . Masz piekna w miare kompletna baze wyjsciowa na oryginal po 1971 r idz tym tropem i zrob piekna K 750 M z 1971 r pierwsze modele ze skrzynia biegow z wstecznym biegiem .
Ps dziure na odblask zaszpachluj K 750 M tego nie mialy to domena wieprza ups to jest Dniepra . Pozdrawiam dziej


Ostatnio zmieniony przez dziej076 dnia Czw 11:03, 20 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 12:39, 20 Lis 2014    Temat postu:

dziej076 napisał:
MUSISZ MIEC

Nic nie musi - to jego sprzęt!
Wiemy że wczesna Kaśka śni Ci się po nocach, ale Twoje pisanie więcej miesza, niż Odzia olej - wyluzuj troszkę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziej076




Dołączył: 15 Lis 2012
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Czw 18:13, 20 Lis 2014    Temat postu:

Klapek za to ty jestes strasznie uczynny i jesli juz cos cytujesz z wypowiedzi innych to rob to choc z sensem a nie urwane dwa wyrazy z calego kontextu . Nie znasz sie to sie nie odzywaj . Donrogalesko zrobisz jak uwazasz twoj sprzet .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:17, 11 Maj 2015    Temat postu:

Mam problem - brak iskry.
Przed remontem była iskra motor palił. W tej chwili chciałem na krótko podłączyć by sprawdzić czy Działa i dopiero wpiąć go w instalację.
Podłączam plus z akumulatora do plusa na cewce minus akumulatora do minusa, plus Z cewki podłączam do cewki.
Kopie starterem o brak iskry, jest przejście na cewce wiec jest raczej dobra, no i mam nowe kable fajki i świece. Przy zapłonie nie ma linki gdyż starą wyciaglem i będę zamawial nowa tak to nic platyna nie było robione i silnik Nie był ruszany do remontu stwierdziłem ze ten sezon przejezdze na tym co jest i po sezonie generalny remont zlecę komuś mądremu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:10, 11 Maj 2015    Temat postu:

problem rozwiązany
"Podpinaj na krótko:

plus- bezposrednio z akumulatora na cewkę
minus z aku- np. do bloku
przewód z zapłonu do minusa na cewce i będzie rezać!

Ładowania, ani reglera do odpału nie trzeba!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pączek




Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 5:40, 12 Maj 2015    Temat postu:

Dokładnie do odpalenia to plus minus i sprawny akumulator, omijamy stacyjki i inne zbędne klamoty do chwilowego odpalenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:41, 13 Maj 2015    Temat postu:

Aktualizacja [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:14, 04 Cze 2015    Temat postu:

Mam mały problem jak prawidłowo ustawić wałek od startera i sprezyne skrzynia m72
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 22:01, 04 Cze 2015    Temat postu:

A co jest nie tak?
Wałek u mnie ustawiłem tak: wsadziłem go na miejsce, poobracałem (od strony aku to chyba w prawo) było słychać zapadki aż dochodzi do momentu w którym dalej już nie idzie. Oczywiście musi być dociśnięty tak żeby siedział na swoim miejscu. Potem przykładałem kopniak żeby sprawdzić czy pozycja się zgadza. Jeżeli nie to wyciągasz obracasz troszeczkę i znowu go wpychasz na miejsce i próbujesz ustawić.
Jeżeli chodzi o sprężynę to musi być obrócona o 1.5 obrotu (jak chwyci już ten bolec) i ją z tego co pamiętam da się naciągnąć tylko w jedną stronę bo tak jest zrobiona.
Wałek ustawiałem zanim zamontowałem tą dużą pokrywę skrzyni, sprężynę w razie czego można wsadzać już z zamontowaną pokrywą.
Chyba o to Ci chodziło, jeżeli nie to przepraszam za spam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 1:45, 19 Cze 2015    Temat postu:

Michael18 dziękuje za pomoc złożyłem i maszyna odpala.

Mam kolejny problem nie mam żadnego schematu jak złożyć tylni hamulec mam dwa cięgna jedno co jest w dyfrze mocowane które idzie do części ruchomej ze sprężyną do której druga dźwignią jest mocowana i to do pedała hamulca lecz jak hamuje to pedał wpada do środka a kaska nie zwalnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin