Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 6:16, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie za duża odległość pomiędzy okładzinami a bębnem hamulcowym. Zakładam że tynie cięgno rusza się wraz z pedałem.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Michel18
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 13:49, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak Cyrograf napisał, jeżeli masz regulacje na cięgnie to spróbuj najpierw tam, czasem jest to kwestia paru obrotów śrubką a koło będzie już elegancko hamować. Jeżeli to nie pomaga to drugą opcją jest ściągnięcie tej dźwigni przy dyfrze i cofnięcie jej o parę ząbków na wieloklinie w tył, potem znowu wyregulować i powinno już być okej. W moim przypadku dało się to zrobić bez wyciągania koła i rozbierania. Po prostu odkręcałem tą śrubkę w pewnym momencie ona się klinuje o obudowę, ale wtedy wciskasz całość trochę do środka i powinna już zejść. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:45, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Właśnie to tak nie działa. Podciąganie na pręcie to doraźna regulacja. W Kaczce jest stożek do regulacji rozstawu szczęk. Rozpieracz ma jedno naturalne położenie, im bliżej owego tym hamulec skuteczniejszy. Dźwignia na stożku musi być tak ustawione aby ramię było jak największe.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:50, 19 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem za nisko podnozki przykrecone podnioslem je o zabek podciaglem ciegna i hamuje juz bajeczka tylko mam kolejny problem kupilem dwie linki do przedniego hamulca lecz nie mam zielonego pojecia jak przelozyc tam linke w pokrywie hamulca przedniego jest otworek z gwintem m10 a na lince mam z obu stron beczki ktore tam nie przejda a na lince mam gwint m8 od regulacji naciagu linki ;/ wtf ? |
|
Powrót do góry |
|
|
tytus-s
Dołączył: 11 Lis 2010 Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 10:13, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie te linki |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 12:18, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Inna linka jest na pojedynczym rozpieraczu a inna na podwójnym. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4040 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15:57, 22 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A jeszcze inna w Kaczce na wahaczu. Tam są dodatkowo jeszcze dwa rodzaje.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:47, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko ładnie pięknie już poskładałem, lecz mowie ustawie zapłon na GMP ściągam głowice a tam tłok lata góra dól mówię no ciekawe odkręcam cylinder a tam tłok pęknięty wzdłużnie ściągam prawy cylinder a tam kompresja dobra i tłok bez pęknięć, na lewym korbowodzie luz przód tył około +/- 1mm na boki też jest ale to raczej nie przeszkadza na prawym korbowodzie od strony kosza luz minimalny liczony. No i oczywiscie pierscienie na kazdym tłoku bylu juz na wykonczeniu. Lewy tłok 77,93 prawy tłok 78,18 albo 78,12 narazie chce wymienić tylko tłoki a remont silnika raczej przełożyć na zimę. Sprawa pierwsza jak dobrac tłoki teraz pod te cylindry ? cylindry nie maja żadnych rys ale to i tak by trzeba było je zmierzyć średnicówką? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 19:45, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Kup takie tloki jak pisze na tych starych rozmiar na denku tloka po delikatnym oczyszczeniu. |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:12, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Lewy tłok 77,93 prawy tłok 78,18 albo 78,12
lewy znalazlem na alledrogo a prawego nie moge znalezc polecicie gdzie szukac ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 15:10, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ale jakie to tloki????????? almot czy ruskie????????.
Ten lewy to nominalale prawy jakis polszlif ). |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:30, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Tłoki dziś zamówiłem z filmy almot
1 x 77,93
1 x 78,12
mam pytanie jak montować pierścienie zamki co 30 stopni maja sie mijac czy jak inaczej to widzicie |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:11, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
To jakaś bryndza. Jeden nominał a drugi to pierwszy szlif? Pierścionki 90 stopni. Jak tak rzeźbisz byle by tylko pojeździć do zimy to Ci mogłem po sztuce wysłać nominał albo pierwszy szlif. |
|
Powrót do góry |
|
|
donrogalesko
Dołączył: 28 Lip 2014 Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:11, 15 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Motorek złożony jeździłem nim nie wiele około 2h strzela zaplon co dzien inny. szukam kogoś mądrego kto zrobi mi dobrze remont silnika, kogo macie na polecenie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
pączek
Dołączył: 22 Mar 2015 Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:02, 16 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Możemy się tym zająć mamy chwile po świętach do 15 stycznia potem zaczynamy emkie dla klienta remontować |
|
Powrót do góry |
|
|
|