Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont k750m z 1966r
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 6:16, 19 Cze 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie za duża odległość pomiędzy okładzinami a bębnem hamulcowym. Zakładam że tynie cięgno rusza się wraz z pedałem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 13:49, 19 Cze 2015    Temat postu:

Tak jak Cyrograf napisał, jeżeli masz regulacje na cięgnie to spróbuj najpierw tam, czasem jest to kwestia paru obrotów śrubką a koło będzie już elegancko hamować. Jeżeli to nie pomaga to drugą opcją jest ściągnięcie tej dźwigni przy dyfrze i cofnięcie jej o parę ząbków na wieloklinie w tył, potem znowu wyregulować i powinno już być okej. W moim przypadku dało się to zrobić bez wyciągania koła i rozbierania. Po prostu odkręcałem tą śrubkę w pewnym momencie ona się klinuje o obudowę, ale wtedy wciskasz całość trochę do środka i powinna już zejść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:45, 19 Cze 2015    Temat postu:

Właśnie to tak nie działa. Podciąganie na pręcie to doraźna regulacja. W Kaczce jest stożek do regulacji rozstawu szczęk. Rozpieracz ma jedno naturalne położenie, im bliżej owego tym hamulec skuteczniejszy. Dźwignia na stożku musi być tak ustawione aby ramię było jak największe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:50, 19 Cze 2015    Temat postu:

Miałem za nisko podnozki przykrecone podnioslem je o zabek podciaglem ciegna i hamuje juz bajeczka tylko mam kolejny problem kupilem dwie linki do przedniego hamulca lecz nie mam zielonego pojecia jak przelozyc tam linke w pokrywie hamulca przedniego jest otworek z gwintem m10 a na lince mam z obu stron beczki ktore tam nie przejda a na lince mam gwint m8 od regulacji naciagu linki ;/ wtf ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tytus-s




Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Pon 10:13, 22 Cze 2015    Temat postu:

Nie te linki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 12:18, 22 Cze 2015    Temat postu:

Inna linka jest na pojedynczym rozpieraczu a inna na podwójnym.
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4040
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:57, 22 Cze 2015    Temat postu:

A jeszcze inna w Kaczce na wahaczu. Tam są dodatkowo jeszcze dwa rodzaje.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:47, 28 Cze 2015    Temat postu:

Wszystko ładnie pięknie już poskładałem, lecz mowie ustawie zapłon na GMP ściągam głowice a tam tłok lata góra dól Surprised mówię no ciekawe odkręcam cylinder a tam tłok pęknięty wzdłużnie ściągam prawy cylinder a tam kompresja dobra i tłok bez pęknięć, na lewym korbowodzie luz przód tył około +/- 1mm na boki też jest ale to raczej nie przeszkadza na prawym korbowodzie od strony kosza luz minimalny liczony. No i oczywiscie pierscienie na kazdym tłoku bylu juz na wykonczeniu. Lewy tłok 77,93 prawy tłok 78,18 albo 78,12 narazie chce wymienić tylko tłoki a remont silnika raczej przełożyć na zimę. Sprawa pierwsza jak dobrac tłoki teraz pod te cylindry ? cylindry nie maja żadnych rys ale to i tak by trzeba było je zmierzyć średnicówką?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 19:45, 28 Cze 2015    Temat postu:

Kup takie tloki jak pisze na tych starych rozmiar na denku tloka po delikatnym oczyszczeniu.
Powrót do góry
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:12, 28 Cze 2015    Temat postu:

Lewy tłok 77,93 prawy tłok 78,18 albo 78,12

lewy znalazlem na alledrogo a prawego nie moge znalezc polecicie gdzie szukac ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 15:10, 29 Cze 2015    Temat postu:

Ale jakie to tloki????????? almot czy ruskie????????.
Ten lewy to nominalale prawy jakis polszlif Smile).
Powrót do góry
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:30, 29 Cze 2015    Temat postu:

Tłoki dziś zamówiłem z filmy almot
1 x 77,93
1 x 78,12

mam pytanie jak montować pierścienie zamki co 30 stopni maja sie mijac czy jak inaczej to widzicie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:11, 29 Cze 2015    Temat postu:

To jakaś bryndza. Jeden nominał a drugi to pierwszy szlif? Pierścionki 90 stopni. Jak tak rzeźbisz byle by tylko pojeździć do zimy to Ci mogłem po sztuce wysłać nominał albo pierwszy szlif.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
donrogalesko




Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:11, 15 Gru 2015    Temat postu:

Motorek złożony jeździłem nim nie wiele około 2h strzela zaplon co dzien inny. szukam kogoś mądrego kto zrobi mi dobrze remont silnika, kogo macie na polecenie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pączek




Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:02, 16 Gru 2015    Temat postu:

Możemy się tym zająć mamy chwile po świętach do 15 stycznia potem zaczynamy emkie dla klienta remontować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin